PL | EN
logo Akademii Górnośląskiej

Master of Business Administration (MBA) in Global Tourism and Hospitality Management

Drukuj

Studia MBA (Master of Business Administration) w turystyce to program, który łączy wiedzę z zakresu zarządzania i biznesu z specjalistyczną wiedzą dotyczącą branży turystycznej. Oferuje on głębsze zrozumienie globalnego rynku turystycznego, zarządzania firmami turystycznymi oraz rozwoju strategii i innowacji w tej dziedzinie. 

Program ma na celu poszerzenie wiedzy na temat kluczowych tendencji, wyzwań i możliwości związanych z branżą turystyczną na skalę globalną i lokalną. 

Program rozwija umiejętności zarządzania operacyjnego i strategicznego, które są niezbędne do skutecznego prowadzenia firm turystycznych oraz podejmowania kluczowych decyzji biznesowych, optymalizacji zasobów i skutecznego wykorzystania technologii.

Studia MBA w turystyce skierowane są zarówno do osób mających już doświadczenie zawodowe w branży, jak i do tych, którzy pragną zmienić swoją karierę i związać się z sektorem turystycznym. Programy te oferują możliwość zdobycia wiedzy teoretycznej, jak i praktycznych umiejętności niezbędnych do odnoszenia sukcesów w dzisiejszym konkurencyjnym świecie turystyki.

Branża turystyczna jest dynamiczna i wymagająca, studia MBA w turystyce wyposażają absolwentów w niezbędne umiejętności, aby stawić czoło wyzwaniom i odnieść sukces w tej  dziedzinie. Zrozumienie aspektów zarządzania biznesem, łączone z wiedzą branżową, pozwala na tworzenie nowatorskich rozwiązań i wykorzystywanie rosnących trendów, co przyczynia się do dalszego rozwoju sektora turystycznego.

Prezentujemy Państwu nasz kompleksowy program studiów Master of Business Administration (MBA), który został podzielony na cztery semestry. Dwa semestry skoncentrowane są na szeroko pojętym zarządzaniu, trzeci semestr to program specjalizacyjny, czwarty semestr oferuje możliwość wyboru przedmiotów, aby umożliwić rozwijanie swoich zainteresowań i pasji zgodnie z indywidualnymi preferencjami. 

 

Program studiów obejmuje 356 godzin

Semestr 1 

  • Umiejętności Menedżerskie 
  • Zarządzanie Strategiczne
  • Marketing strategiczny
  • Ekonomiczne Wyzwania Biznesu 
  • Decyzje Strategiczne w Kontekście Finansowym
  • Budowanie i Zarządzanie Zespołami

Semestr 2 

  • Rozwinięcie Kompetencji Menedżerskich
  • Prawo Biznesowe i Regulacje
  • Zarządzanie Marką i Komunikacja Marketingowa
  • Zachowania Organizacyjne i Przywództwo
  • Zarządzanie Zmianą
  • Strategie Zarządzania Zasobami Ludzkimi (HRM)
  • Analiza Kosztów i Zarządzanie Wydajnością
  • Proseminarium Menedżerskie

Semestr 3

Semestr specjalizacyjny dla kierunku "Global Tourism and Hospitality Management" skupia się na rozwijaniu zaawansowanych umiejętności i wiedzy związanych z zarządzaniem w sektorze turystyki i hotelarstwa na międzynarodowym poziomie. Ma na celu przygotowanie do efektywnego zarządzania organizacjami turystycznymi i hotelami w globalnym środowisku biznesowym, uwzględniając różnorodność kultur, klientów i rynków.

Ten semestr specjalizacyjny rozwija umiejętności i wiedz w zakresie zarządzania w sektorze turystycznym i hotelarskim na międzynarodowym poziomie.

Semestr 4 Specjalizacyjny - Indywidualne dostosowanie do wybranego programu

Semestr IV oferuje swobodę w komponowaniu własnej ścieżki edukacyjnej zgodnie z indywidualnymi zainteresowaniami i aspiracjami zawodowymi. 

W ramach tego semestru proponujemy Państwu pięć modułów, z których każdy zawiera zestaw przedmiotów o kluczowym znaczeniu dla skutecznego zarządzania i rozwoju zawodowego.

Ten system pozwoli każdemu na optymalne wykorzystanie potencjału i dopasowanie programu studiów do swoich potrzeb oraz ambicji.  

logo gwsh.pl

Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+