Studia realizowane we współpracy ze Śląskim Towarzystwem Marketingowym
oraz partnerstwie
Cel studiów:
Celem studiów jest poszerzenie kompetencji zawodowych poprzez przekazanie aktualnej oraz kompleksowej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej. Wykłady i warsztaty z doświadczonymi osobami pozwolą słuchaczom zdobyć solidne podstawy do tego, aby prowadzić komunikację marketingową w sposób efektywny i efektowny. Osoby, które planują prowadzić komunikację marketingową w cyfrowym świecie z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi, form, kanałów i technik marketingowych otrzymają kompendium wiedzy, która umożliwi budowanie nowoczesnej marki osób i podmiotów.
Co nas wyróżnia:
Idea studiów koncentruje się na zajęciach praktycznym, które dostarczają dużej ilości korzyści słuchaczom, wykorzystując nowoczesne i sprawdzone działania marketingowe. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej.
Dlaczego warto:
Wydaje się oczywiste, że nie zbudujesz dziś marki bez dostępu do Internetu. Ponadto brak jest obojętności wobec czegoś co pochłania dziś sporo uwagi, czasu oraz pieniędzy. Duża część społeczeństwa nie może funkcjonować bez dostępu do cyfrowego świata oraz przedmiotów, które są z nimi związane, a postęp techniczno – technologiczny ciągle wzrasta. Wobec takich okoliczności, powstaje pytanie jak komunikować się z konsumentem, który większość czasu spędza w świcie cyfrowym? Jak tworzyć treści, które wywołają i zaspokoją jego ciekowość? Jak analizować działania marketingowe pod kątem skuteczności ponoszonych kosztów? O tym wszystkim słuchacze będą mogli się dowiedzieć podczas zajęć, które poprowadzą wykładowcy mający doświadczenie z zakresu komunikacji marketingowej.
Adresaci:
- pracownicy agencji marketingowych, którzy planują podnieść swoje kompetencje zawodowe,
- pracownicy komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za marketing w MMŚiD przedsiębiorstwach,
- pracowników instytucji państwowych, które wykorzystują kanał komunikacji digitalowej bądź planują go wykorzystywać w działalności marketingowej,
- właścicieli prywatnych firm, którzy planują rozpocząć komunikację z otoczeniem poprzez komunikacje digitalową,
- absolwenci szkół wyższych, którzy planują poszerzyć wiedzą z obszaru komunikacji marketingowej
Program:
Wykładowcy:
Artur Sawicki - Autor i opiekun merytoryczny kierunku
Prezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego, zwolennik praktycznych rozwiązań w obszarze marketingu oraz współpracy nauki z biznesem, uczestnik wielu wydarzeń marketingowych, autor publikacji naukowych na temat marketingu i zarządzania, sympatyk dress codu, pasjonat fauny rasowej.
Tomasz Sobisz
Marketingowiec specjalizujący się w strategiach komunikacyjnych i storytellingu. Wykładowca akademicki i koordynator projektów edukacyjnych. Zwolennik enoughizmu (niegromadzenia dóbr konsumpcyjnych, których nie potrzebuje), admirator odpowiedzialnego marketingu, wolontariatu oraz bezpośrednich spotkań i rozmowy człowieka z człowiekiem. Społecznik. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach – filologia polska oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie – CSR. Strategia Odpowiedzialnego Biznesu. Prezes Zarządu firmy Manufaktura Wiedzy Estakada Spółka z o.o., zajmującej się tworzeniem koncepcji marketingowych, produkcją filmową, realizacją przedsięwzięć kulturalnych i edukacyjnych oraz szkoleniami z zakresu komunikacji marketingowej i poprawności językowej. Wiceprezes Zarządu Fundacji Wiedzy i Dialogu Społecznego AGERE AUDE oraz Członek Zarządu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.
Artur Kurkiewicz
Właściciel Agencji Reklamy i Marketingu Artur Kurkiewicz - jednej z najstarszych i uznanych agencji na Śląsku. Członek Zarządu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego - ukończył politologię i dziennikarstwo. Stażysta IFG (Francuskiego Instytutu Zarządzania w Warszawie). Certyfikowany ekspert ds. benchmarkingu (certyfikat nr 22). Twórca autorskich strategii marketingowych HSR (Holistyczna Strategia Marketingowa) oraz SRC (Strategia Rynków Cząstkowych). Ceniony wykładowca i trener. Prywatnie znawca historii i literatury.
Andrzej Ogonowski
Brand and PR director w SMSAPI.pl
Od 2006 roku związany z firmą ComVision, początkowo jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. odpowiada za całokształt działań wizerunkowych marki oraz PR platformy. Uczestnik i prelegent wielu konferencji i spotkań branżowych, współautor wielu artykułów oraz książki „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”. Interesuje się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowymi i komunikacyjnymi, mierzeniem efektywności prowadzonych działań promocyjnych i wizerunkowych.
Jakub Korczyński
Obecnie prowadzi Giant Lazer - studio VR / AR / MR i 360. We wczesnych latach firmy pracował głównie jako producent i reżyser filmów 360. Razem z zespołem stworzył “Pack Rage VR” - pierwszą w Polsce edukacyjną grę w wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja uczy studentów logistyki m.in. oznaczeń materiałów niebezpiecznych. W ramach Giant Lazer wyprodukował również szereg aplikacji pod przemysł: Jet Engine Assembly VR, Jumbo-Trailer Inspection VR, Build & Fly VR, Shelf VR Trainer. Aplikacje te zostały z wielkim sukcesem pokazane między innymi na LogiMAT 2018 Stuttgart, Logistyka 2018 oraz Logistics Conference Bratislava. Obecnie Jakub i jego zespół pracują nad projektami Mobile VR i AR dla przemysłu w szczególności dla sektora logistycznego. Od zeszłego roku Jakub współtworzy inicjatywę VR/AR Hero. Celem projektu jest edukacja w obszarze VR i AR. Pierwsze warsztaty miały miejsce w grudniu 2017. Tancerz i instruktor tańców afro-kubańskich
dr Anna Miotk
Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga.
Adam Latocha
Manager odpowiedzialny za obszar marketingu w firmie JM elektronik sp. z o.o. Członek Zarządu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego. Absolwent dwóch uczelni wyższych - Politechniki Śląskiej (Wydział Elektroniki, Automatyki i Informatyki) i Górnośląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania (Marketing i Zarządzanie). Posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinach: marketingu internetowego (social media, realizacja i montaż materiałów video, SEO/SEM), sprzedaży B2B, telemarketingu, business development i pozyskiwania środków unijnych w sektorze przemysłowym i informatycznym. Wykładowca studiów podyplomowych z dziedziny marketingu i sprzedaży na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. W czasie wolnym: szalone podróżuje samochodem do Grecji, Turcji, Sycylii; wypoczywa w ogrodach żony z Mają Popielarską, a także regularnie podróżuje po górach z labradorem.
Barbara Kornafel
Specjalista z zakresu SEM oraz SEO. Absolwentka Wydziału Informatyki i Nauki o Materiałach na Uniwersytecie Śląskim, gdzie ukończyła studia z informatyki oraz inżynierii biomedycznej. Ukończyła szkolenia z optymalizacji witryn internetowych, content marketingu, a także z link buildingu. Przygotowuje struktury stron pod kątem efektywnego pozycjonowania. Prowadziła warsztaty z podstaw pozycjonowania z zasad i narzędzi SEO i SEM dla studentów Uniwersytetu Śląskiego. W Centrum Medycznym BetaMed dba o prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych, a także zajmuje się kwestiami technicznymi. Doświadczenia nabierała jeszcze podczas studiów pracując w firmie wyspecjalizowanej w pozycjonowaniu stron internetowych, a kampanie Google AdWords prowadzi samodzielnie od 2014 roku. Aktywnie angażuje się także w wiele ciekawych przedsięwzięć, jak chociażby współpraca z grupą PTWP przy organizacji IX Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Jej przedsiębiorczość w wielu ciekawych projektach, została doceniona podczas Plebiscytu PZU – „Inwestycja w przyszłość”, gdzie na oficjalnej gali w Warszawie otrzymała wyróżnienie za udział w konkursie. Prywatnie jest certyfikowanym instruktorem Jumping FROG – fitnessu na trampolinach. Jej motto brzmi: „Cokolwiek robisz – rób to z pasją. Pokaż swoją najlepszą stronę, chęć do działania i podejmowania nowych wyzwań”.
Daniel Rydel
Współautor testu osobowości PERSO.INⓇ. Daniel jest psychologiem ze specjalnością Psychologia Ogólna i Metodologia Badań Psychologicznych. Ma ponad 6 lat doświadczenia w branży szkoleniowej (trener, organizator, właściciel firmy szkoleniowej). Od ponad 1,5 roku wspiera klientów biznesowych w tworzeniu internetowych badań ankietowych, w szczególności dla działów rekrutacji i HR (zaangażowanie i zadowolenie pracowników, testy wiedzy, ocena wzajemna, exit interviews, ewaluacja szkoleń) oraz do badania satysfakcji klientów (NPS, CES, CSAT). Współpracował między innymi z takimi markami jak: Ministerstwo Cyfryzacji, PKP, BNP Paribas, Volkswagen, Polkomtel, Play i Cyfrowy Polsat.
dr Przemysław Rusiecki
Ekspert w dziedzinie e-mail marketingu oraz pozycjonowania (SEO). Autor projektu AnoMail.pl - pierwszego polskiego systemu do realizacji kampanii e-mailingowych ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb mikro i małych przedsiębiorstw. Autor oprogramowania do zarządzania informacją w małej firmie (mAsystent) oraz współautor innowacyjnego rozwiązania w sektorze e-commerce łączącego reklamodawców z potencjalnymi klientami (ConnectionSky). Adiunkt w Katedrze Informatyki Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach. Posiada osiemnastoletnie doświadczenie w pracy dydaktycznej na wyższych uczelniach oraz firmach doradczych i szkoleniowych. Trener biznesu, prowadzi autorskie szkolenia z e-mail marketingu oraz doradza firmom w jaki sposób realizować skuteczne i zgodne z prawem kampanie e-mailingowe. Wieloletni praktyk, specjalizujący się w zastosowaniu systemów komputerowych w mikro i małych przedsiębiorstwach. Konsultant IT w branży turystycznej. Członek Śląskiego Towarzystwa Marketingowego oraz Polskiego Stowarzyszenia Obsługi Klienta, absolwent Uniwersytetu Śląskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ponadto autor wielu publikacji z obszaru zastosowania systemów informatycznych w biznesie oraz podręczników i skryptów z informatyki.
Hubert Olszowski
Trzy letnie doświadczenie związane z automatyzacją marketingu - w SALESmanago odpowiada za implementację i strategię Marketing Automation. Posiada również praktyczną wiedzę nabytą przy prowadzeniu własnego biznesu e-commerce. Wieczny optymista, prywatnie interesuje się dynamicznie rozwijającą się branżą e-sportową, weekendy spędza jednak tradycyjnie - z rodzimą ekstraklasą. Uwielbia podróże które zawsze dokumentuje dronem i kamerą, co stało się już jego regularnym hobby.
Tomasz Świątek
Od 2015 roku zdobywał doświadczenie w tematyce Marketing Automation, pracując jako konsultant przy wdrożeniach dla najbardziej wymagających klientów zarówno w Polsce, jak i na świecie. Następnie zebraną wiedzę wykorzystywał, zarządzając zespołem specjalistów Marketing Automation oraz prowadząc szkolenia dla klientów, partnerów biznesowych oraz studentów zainteresowanych tematyką automatyzacji w marketingu. Obecnie pracuje na stanowisku IT Project Managera w SALESmanago, planuje rozwój nowych funkcjonalności systemu oraz koordynuje i wspiera pracę działu IT.
Bartosz Piątek
Radca prawny w Kancelarii Radców Prawnych IURATOR w Katowicach, 9 letnie doświadczenie zawodowe, prowadzi szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych dla podmiotów gospodarczych i jednostek administracji, prelegent na konferencjach pracowników oddziałów informatycznych sądów powszechnych każdego szczebla: rejonowych, okręgowych i apelacyjnych o tematyce związanej z ochroną danych osobowych, specjalizuje się w obsłudze prawnej przedsiębiorców.
CZAS TRWANIA
123 godzin zajęć, w tym ponad 80% praktycznych, prowadzonych w formie warsztatowej.
Każdy uczestnik otrzyma bezpłatny dostęp do narzędzia e-mail marketingu Anomail z pełną licencją i dożywotnim użytkowaniem o wartości rynkowej 300zł/netto.
Zajęcia odbywają się średnio dwa weekendy w miesiącu.
OPŁATY
Opłata rejestracyjna: 85 zł
Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH i członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego: 0 zł
Czesne: 3300 zł - płatne w 8 ratach po 412,50 zł
Czesne dla Absolwentów GWSH i członków Śląskiego Towarzystwa Marketingowego: 2640 zł (-20%) - płatne w 8 ratach po 330 zł
Termin rozpoczęcia zajęć: październik/listopad 2019 r.
Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.
Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.
Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.
W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.
ZAPISY
SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI NT. STUDIÓW UDZIELAJĄ PRACOWNICY CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH, KURSÓW I SZKOLEŃ GWSH
Anna Włodarz - tel. (32) 3570 582, e-mail: podyplomowe@gwsh.pl
Janusz Centawer - tel. (32) 3570 528, e-mail: janusz.centawer@gwsh.pl
Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń.
Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy dokonać rejestracji internetowej poprzez kliknięcie w poniższy baner:
Prosimy zweryfikować wprowadzone dane rekrutacyjne oraz zapamiętać wygenerowane przez system NIU (numer identyfikacji użytkownika) i HASŁO
Następnie Kandydat na studia podyplomowe składa w Centrum Studiów Podyplomowych, Kursów i Szkoleń następujące dokumenty:
UWAGA - Na studia przyjmowane sa osoby, które dopełnią wszystkich formalności. Dokonanie tylko rejestracji internetowej bądź złożenie niekompletnych dokumentów nie gwarantuje miejsca na studiach.
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532