KIERUNEK STUDIÓW: ZARZĄDZANIE
POZIOM STUDIÓW: studia I stopnia (licencjackie)
CZAS TRWANIA STUDIÓW: 3 lata (6 semestrów)
SPECJALNOŚĆ:
Marketing w Przedsiębiorstwie
Charakterystyka specjalności
Celem tej specjalności jest wykształcenie specjalistów dysponujących szeroką merytoryczną i praktyczną wiedzą pozwalającą na formułowanie marketingowych strategii skutecznego działania na konkurencyjnym rynku i stosowanie narzędzi marketingu w działaniach różnego rodzaju przedsiębiorstw. Studenci wybierający tę specjalność poznają podstawy teoretyczne, metody i instrumenty współczesnego marketingu właściwe dla różnych branż. Zapoznają się też z metodami badań jakościowych, technikami reklamy, zarządzania produktem i marką oraz technikami negocjacji.
Perspektywy zawodowe
Absolwenci AG, studiów I stopnia, specjalności Marketing w Przedsiębiorstwie przygotowani są merytorycznie i praktycznie do pełnienia funkcji operacyjnych i kierowniczych w pionach marketingowych przedsiębiorstw różnych branż - produkcyjnych, handlowych, usługowych, instytucjach administracji publicznej i samorządowej oraz w organizacjach niebiznesowych (non-profit) i agencjach badań rynku lub reklamy. Absolwenci tej specjalności posiadają specjalistyczne przygotowanie do pracy na stanowiskach funkcjonalnych analityków, planistów i menedżerów, np. kierownik działu marketingu, menedżer produktu i marki, specjalista ds. promocji i reklamy, specjalista ds. sprzedaży, specjalista ds. analiz marketingowych. Kwalifikacje zawodowe absolwentów pozwalają również na podjęcie samodzielnej działalności gospodarczej.
Przedmioty kształcenia ogólnego, podstawowe i kierunkowe zgodne ze standardem kształcenia obowiazującym na kierunku Zarządzanie (www.nauka.gov.pl).
Przedmioty specjalnościowe - obowiazujące w ramach specjalności Marketing w Przedsiębiorstwie (studia I stopnia)
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532