Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, pracowników agencji marketingowych, których zadaniem jest ocena skuteczności działań marketingowych w internecie, osoby odpowiedzialne za obecność firmy w sieci oraz osoby, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego.
CEL SZKOLENIA:
Poznanie możliwości narzędzia Google Analytics – bezpłatnego narzędzia do monitorowania ruchu na stronach internetowych
Nabycie umiejętności wykorzystania danych z Google Analytics do oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych i jako podstawy do wprowadzania w nich zmian
Nabycie umiejętności wykorzystania danych z Google Analytics jako podstawy do wprowadzania zmian w witrynie internetowej
PLANOWANE EFEKTY I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Uczestnicy dowiedzą się:
W jaki sposób z raportów pozyskiwać informacje ważne dla swojego biznesu
Jak wykorzystać dane z Google Analytics do zarządzania kampaniami Google Adwords
Jak śledzić skuteczność innych działań reklamowych prowadzonych w sieci
Uczestnicy nabędą umiejętności:
Konfigurowania Google Analytics na potrzeby swojej witryny internetowej
Oceny skuteczności pracy agencji prowadzącej kampanię marketingową
Tworzenia raportów na potrzeby swoje i swoich przełożonych
Uczestnicy otrzymają:
Google Analytics Link Bundle – zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy
Bezpłatny audyt ustawień swojej instalacji Google Analytics przeprowadzony przez Certyfikowanego Trenera Google AdWords
PROGRAM:
Przedstawiamy Google Analytics - co to jest, jak działa, jakie daje możliwości
Po co nam Google Analytics?
Sztuka stawiania pytań jako droga do pełnego wykorzystania Google Analytics na własne potrzeby
Konstruowanie planu pomiarów na potrzeby swojej witryny
Wybór miar istotnych z punktu widzenia własnej witryny
Definiowanie celów dla swojej witryny
Jak prowadzić analizę źródeł ruchu przychodzącego?
Skąd biorą się odwiedzający
Które kampanie były skuteczne
Jakie źródła są najcenniejsze
Mierzenie ruchu z kamapanii Adwords, Facebook, mailingowych i innych
Jak analizować zachowanie użytkowników w witrynie?
Które strony odwiedzili
Gdzie spędzali najwięcej czasu
Czego szukali
Kim są użytkownicy mojej witryny?
Co o nich wiemy
Jak wykorzystać dane demograficzne
Czy wszystko działa jak należy?
Czy witryna realizuje swoje cele
Co można poprawić
Google Analytics w służbie e-commerce
Śledzenie transakcji i wykorzystanie danych do optymalizacji sklepu
Nie trać kontaktu z danymi
W jaki sposób tworzyć raporty, które zrozumie nawet szef.
Gdzie zdobywać wiedzę?
Godne polecenia źródła wiedzy nt. Google Analytics
PROWADZĄCY:
Paweł Bilczyński - od ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Certyfikowany trener Google AdWords. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od pięciu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od 2010 roku, jako uczestnik programu Google Partners poszerza swoją wiedzę i doświadczenie. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu Google - Internetowe Rewolucje
CZAS TRWANIA: 1 dzień/9 godzin szkoleniowych
MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, ul. Harcerzy Września 1939 nr 3 Bud A, 40-659 Katowice - Piotrowice
NAJBLIŻSZY TERMIN: 4.12.2021 r. - szkolenie odwołane
godz. 9.00-17.00
KOSZT UCZESTNICTWA: 790 zł brutto/osobę
CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia
INFORMACJE I ZAPISY: tel. 32 357 06 06, 32 357 06 05, 696 728 230,696 721 366 e-mail: szkolenia@gwsh.pl
Ta strona korzysta z plików cookie. Używane są one w ramach realizacji Polityki Prywatności. W tym dokumencie znajdują się również aktualne informacje dotyczące sposobu, w jaki chronimy dane.