Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, początkujących pracowników agencji marketingowych oraz wszystkich zaintetesowanych tematyką social media.
CEL SZKOLENIA:
PLANOWANE EFEKTY I KORZYŚCI UCZESTNIKÓW:
Uczestnicy dowiedzą się:
Uczestnicy nabędą umiejętności:
PROGRAM:
1. Facebook a liczby
2. Facebook w Polsce
3. Podstawowe cele działalności na portalu Facebook
4. Zawiłości regulaminu portalu Facebook
5. Marka a osoba prywatna
6. Jak zacząć jako marka w social media – tworzenie fanpage’a
7. Zbieranie publiczność – możliwości zebrania fanów już w początkowym etapie działalności
8. Komunikacja na portalu:
· Posty zawieszone i wyróżnione
· Relacje marka - użytkownik prywatny
· Edge Rank
9. Targetowanie postów do wybranych grup odbiorców
· Czym jest targetowanie postów
· Co daje nam targetowanie wpisów
10. Komunikowanie się jako marka wewnątrz Facebook’a
· Głos na portalu
· Wypowiadanie się poza własną stroną
· Marketing szeptany
11. Analiza statystyk
· Co daje nam dostęp do statystyk
· Jakie wnioski można z nich wyciągnąć
· Jak często i jakimi narzędziami je analizować
12. Możliwości reklamowe portalu
· Reklamy na portalu/manager reklam/Power editor
· Targetowanie kampanii - najdokładniejsze ze wszystkich dostępnych kanałów
· Efektywność i pomiar rezultatów
· Podstawowe sposoby na optymalizację kosztów reklamy, czyli jak zaoszczędzić 50% budżetu
13. Bardziej rozbudowane aplikacje i planowanie konkursów
· Zastosowania aplikacji
· Konkursy i ich regulaminy na portalu
14. Kryzysy na portalu
15. Użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu
· Narzędzia do monitorowania social media
· Narzędzia do skracania linków
· Narzędzia analityczne
16. Case studies – najlepsze realizacje w social media
KADRA DYDAKTYCZNO- SZKOLENIOWA
Jakub Nagórski - specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec. Jako współwłaściciel agencji kreatywnej tworzy kampanie marketingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych, przez samorządy, po międzynarodowe korporacje. Regularnie występuje jako prelegent na eventach związanych z marketingiem i mediami społecznościowym na terenie całej Polski. Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends), lokalnych i regionalnych.
CZAS TRWANIA: 2 dni, 16 h szkoleniowych
NAJBLIŻSZY TERMIN: 25-26.11.2016r., godz. 9.00-16.00
MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, Budynek A GWSH, ul. Harcerzy Września 3
KOSZT UCZESTNICTWA: 650 zł brutto/osobę
CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.
INFORMACJE I ZAPISY: Magdalena Baron, Katarzyna Westerowska
tel. +48 32 357 06 05/06, 696 728 230, e-mail: szkolenia@gwsh.pl
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego
40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532