PL | UA | EN | KZ
logo Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej

Marki turystyczne województwa śląskiego – konkurs wiedzy dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych.

Drukuj

30 listopada br. w murach Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej im. W. Korfantego w Katowicach spotkało się blisko 200 uczniów, którzy brali udział w konkursie wiedzy pt. „Marki turystyczne województwa śląskiego”.

Organizatorem już 2 edycji konkursu była Śląska Izba Turystyki w Katowicach. Jego celem jest promocja marek turystycznych województwa śląskiego wśród młodzieży szkół ponadgimnazjalnych. Do GWSH przyjechali uczniowie ze szkół średnich m.in z Pszczyny, Wisły, Wodzisławia Śląskiego i Katowic.
 
W ramach konkursu uczniowie pisali test, który zawierał pytania dotyczące najważniejszych atrakcji turystycznych województwa śląskiego, bazy noclegowej zlokalizowanej w zabytkowych obiektach na terenie Śląska oraz instytucji i organizacji zajmujących się promocją turystyki. Brali również udział w wykładach prowadzonych przez adiunktów Katedry Turystyki i Rekreacji, panią doktor Annę Staszewską oraz pana doktora Grzegorza Jankowskiego.
 
Na koniec spotkania Rada Studentów GWSH zorganizowała grę terenową, podczas której uczniowie rozwiązywali różne zadania, a przy tym świetnie się bawili. Po sprawdzeniu testów organizator konkursu przekazał atrakcyjne nagrody drużynowe – dla trzech czteroosobowych reprezentacji, które zdobyły największą liczbę punktów oraz indywidualne – dla trzech najlepszych uczniów, którzy zdobyli największą liczbę punktów z testu wiedzy. Gratulujemy laureatom i dziękujemy za dzień pełen wrażeń. Do zobaczenia za rok!
 
 


 


 
 
logo gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+