Lubisz energetyki? A może uważasz, że na rynku nie ma jeszcze produktu dla Ciebie? Opracuj koncepcję nowego napoju energetycznego
i wygraj 1.500 zł!

Jesteś studentem GWSH i masz dobry pomysł? Sprawdź, co powinien zawierać Twój projekt.
- Wymyśl nazwę dla swojego produktu
- Stwórz krótką charakterystykę rynku (Polska, zagranica – to zależy od Twojej koncepcji)
- Opisz niszę rynkową, w którą chcesz się wstrzelić
- Wybierz i scharakteryzuj grupę docelową (Twoich konsumentów)
- Opisz produkt:
- smak,
- zapach,
- poziom nasycenia CO2, o ile taki przewidujesz – możesz porównać z innymi produktami dostępnymi w sklepach,
- kolor,
- opakowanie,
- cena,
- inne funkcjonalności
- Zastanów się, jakie korzyści Twój napój mógłby przynieść jego konsumentom i jakie potrzeby zaspokoi
- Wybierz kanały dystrybucji w taki sposób, żeby trafić właśnie do wybranych przez Ciebie ludzi
- Przygotuj zarys działań reklamowych
- Przeprowadź prostą analizę SWOT
NAGRODA:
Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 1,500 złotych netto.
CO I KIEDY SIĘ DZIEJE?
- Rejestrujesz się przez WWW
- Jury konkursu składa się z 3 osób, 2 przedstawicieli GWSH oraz 1 przedstawiciela MINDU, fundatora nagrody.
- Etapy:
- I etap – opracowanie szczegółowej koncepcji oraz jej dostarczenie do Jury oceniającego przez e-mail
- II etap – ocena nadesłanych opracowań
- III etap – wyłonienie 3 najlepszych projektów
- IV etap – prezentacja 3 najlepszych projektów przed Jury
- V etap – wyłonienie zwycięzcy, wręczenie nagrody.
KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?
Konkurs jest zarezerwowany jedynie dla studentów i słuchaczy GWSH
W konkursie mogą uczestniczyć pojedyncze osoby, jak i zespoły 2 lub 3 osobowe
UWAGA!
Na spotkanie dotyczące
„Energetycznego Konkursu”
zapraszamy
w dn. 04.12.2016
na długiej przerwie (12.50-13.20)
do auli AII w budynku B GWSH
Na spotkaniu organizator opowie o konkursie oraz odpowie na wszystkie pytania dotyczące przygotowania pracy konkursowej.
Dodatkowe informacje - http://lp.gwsh.pl/energetycznykonkurs