PL | UA | EN | KZ
logo Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej

Employer Branding zyskał partnera

Drukuj

Najlepsze studia potrzebują najlepszych rozwiązań – wychodząc z takiego założenia, poszukujemy odpowiedzialnych i prężnie rozwijających się partnerów, których dobre praktyki przekazujemy naszym studentom. 16 czerwca sformalizowaliśmy porozumienie z gliwicką firmą Marco, prowadzoną przez laureata Gliwickich Lwów, Marka Ślibodę.

Firma Marco powstała piętnaście lat temu z prostej obserwacji – wszystko, co jest wytwarzane ma swoją etykietę. Początki tej organizacji to najprostsze, papierowe etykiety. Dziś firma produkuje dla największych podmiotów w kraju i zagranicą – m.in.: Sharp, Panasonic, Siemens, Black&Decker czy IKEA, a jej obroty sięgają kilkudziesięciu milionów złotych rocznie.

W spotkaniu uczestniczyli prezes Marco Sp. z o.o. Marek Śliboda i dyrektor Bartosz Połącarz. GWSH reprezentowali rektor Krzysztof Szaflarski i Dariusz Kosiorek, z-ca dyrektora ds. organizacji i rozwoju. Wizyta naszych gości zakończyła się podpisaniem listu intencyjnego, co pozwoliło zamknąć prace przygotowawcze nad kierunkiem studiów podyplomowych Employer Branding. Marco, jako partner merytoryczny, będzie realizowało dla naszych studentów między innymi wizyty studyjne, warsztaty praktyczne i inne zorientowane na najlepsze rynkowe praktyki formy kształcenia. Strony uzgodniły też zakres współpracy w realizacji projektowanych przez GWSH studiów opartych na architekturze MBA (Master of Business Administration).

Jesteśmy przekonani, że dzisiejsze spotkanie jest kontynuacją świadomie obranej przez nas drogi – współpraca szanowanego i zaangażowanego społecznie biznesu z cenioną wśród pracodawców uczelnią z tradycjami jest tym, co uznajemy za wartość szczególnie cenną dla naszych studentów i istotną z perspektywy polskiej gospodarki.

logo gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+