PL | UA | EN | KZ
logo Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej

Nowa kampania GWSH

Drukuj

„Wybraliśmy GWSH. Dlaczego? Sprawdź”. To hasło nowej kampanii rekrutacyjnej, w której wzięli udział nasi studenci i absolwenci.

„Uczelnia otworzyła przede mną nowe możliwości”, „ Przekonały mnie opinie znajomych, nie rozczarowałam się”, „Świetni wykładowcy”… Kilkoro studentów, a także absolwenci Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach odpowiadają na pytanie: dlaczego wybrali GWSH? To pomysł na naszą nową kampanię rekrutacyjną 2019/2020.

Liczy się student

Opinie obecnych i byłych studentów GWSH są dla nas najważniejsze. Stąd pomysł, aby wykorzystać je w kampanii skierowanej do młodych ludzi, którzy decydują o wyborze kierunku studiów, a także uczelni. Na nowych wizualizacjach GWSH pojawiły się zdjęcia studentów, którzy zgłosili się akcji „ Zostań Twarzą GWSH”.

Założeniem była autentyczność i jasność przekazu. Na bilbordach w przestrzeni miejskiej jest tylko jedno zdanie:
„ Wybrałam/wybrałem GWSH”. Dlaczego? Sprawdź”. Ma ono zachęcić do wejścia na nową stronę tegorocznej rekrutacji.

Poznajmy się

Studenci i absolwenci opowiadają o swoich pasjach, pomysłach i planach na przyszłość. Jesteście ciekawi , jak ma na imię osoba z bilbordu? Zapraszamy na stronę

logo gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+