KIM JEST NASZ PARTNER?
Altkom Akademia to dziś największa organizacja edukacji informatycznej i biznesowej w Polsce, będąca kluczowym partnerem szkoleniowym dla największych krajowych i międzynarodowych firm i instytucji. Zakres działalności szkoleniowej firmy obejmuje trzy obszary:
Firma zatrudnia 200 wykwalifikowanych instruktorów i trenerów z wieloletnim doświadczeniem praktycznym i warsztatowym (certyfikaty zawodowe i trenerskie) o wysokich predyspozycjach osobistych w zakresie nauczania.
Altkom Akademia posiada najwyższe statusy partnerstwa większości światowych dostawców technologii oraz właścicieli standardów zarządzania projektami, między innymi Microsoft, VMware, Symantec, Red Hat, Ubuntu, APMG. Co roku firma jest nagradzana przez niezależne organizacje oraz czołowych producentów technologii za innowacyjność i jakość szkoleń.
Absolwenci szkoleń w Altkom Akademii, to już ponad 400 tysięcy osób, które są bardziej pewne siebie, świadome własnych umiejętności. To specjaliści, którzy wiedzą i potrafią więcej. Filozofię pracy oraz aspiracje firmy określa motto: „Zobaczyć inaczej”.
DLACZEGO CERTYFIKOWANY KIEROWNIK PROJEKTÓW?
Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom wiedzy na temat najnowszych standardów zarządzania projektami w oparciu o sprawdzone standardy międzynarodowe PRINCE2®, AgilePM™, MoR®.
DLA KOGO?
Dla wszystkich, którzy pracują w środowisku projektowym, są kierownikami projektów lub zamierzają pracować na podobnych stanowiskach.
CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?
Innowacyjnym i niezwykle przydatnym elementem studiów jest możliwość zweryfikowania teorii w praktyce w ramach przeprowadzanych symulacji biznesowych oraz elastyczne, dodatkowe kursy e-learningowe. Każdy ze słuchaczy będzie miał również możliwość korzystania z darmowej bazy wiedzy i wymiany doświadczeń – Akademiq – dostępnej jedynie dla słuchaczy Altkom Akademii. Do programu studiów wprowadziliśmy akredytowane szkolenia umożliwiające podejście do egzaminów PRINCE2® Foundation, AgilePM™ Foundation oraz Management of Risk® Foundation.
Zajęcia ułożyliśmy w taki sposób, by jak najlepiej przygotować słuchaczy do wymagającej pracy Kierownika Projektów. Dodatkowo wiedza absolwentów zostanie potwierdzona międzynarodowymi i dożywotnimi certyfikatami – bardzo prestiżowymi i często niezbędnymi do prowadzenia projektów.
CO NAS WYRÓŻNIA?
Poza świadectwem ukończenia studiów podyplomowych uczestnicy mogą również zdobyć 3 certyfikaty międzynarodowe APMG z metodyk zarządzania projektami i ryzykiem w projektach – PRINCE2®, AgilePM™, MoR®.
KTO PROWADZI ZAJĘCIA
Zajęcia prowadzą m.in.:
Trener zarządzania projektami i kompetencji społecznych, autor programów szkoleniowych i edukacyjnych. Na swoim koncie ma ponad 7000 godzin szkoleniowych i konsultacyjnych. Od 2002 roku prowadzi szkolenia biznesowe w oparciu o autorskie gry i narzędzia pracy. Specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania projektami, w szczególności PRINCE2® oraz AgilePM™, z komunikacji, wywierania wpływu, autoprezentacji, przywództwa, budowania zespołu. Jest trenerem wiodącym z Change Management®.
Doświadczenia w biznesie zdobywała pracując jako kierownik projektów zarządzający pracą zespołów kilkudziesięcioosobowych. Wprowadzała na rynek nowe produkty, odpowiadała za sprzedaż i marketing produktów już istniejących. Prowadziła projekty informatyczne, marketingowe oraz edukacyjne. Od 2009 roku rozszerzała swoje doświadczenie z branżę reklamową współtworząc Agencję Reklamową DIFERENTE. Realizowała projekty biznesowo – szkoleniowe m.in. dla branż motoryzacyjnych, finansowych, FMCG oraz produkcyjnych, pracując z firmami takimi jak Volkswagen Bank (Skoda, Seat, Volskwagen, Porsche, Audi), Castorama, Compensa, PGNiG, PZU, ING Bank Śląski, Mleczarnia „Turek”, HP, GPEC.
Zakres tematyczny prowadzonych szkoleń: Szkolenia akredytowane z egzaminem PRINCE2®, Szkolenia akredytowane z egzaminem Change Management®, Zarządzania projektami oraz zmianą (szkolenia nieakredytowane), Symulacje biznesowe (AgilePM™ oraz PRINCE2®) Praktyczne aspekty zarządzania projektami, Zarządzanie komunikacją oraz inne aspekty umiejętności psychospołecznych, Przywództwo i zarządzanie zespołami, Wystąpienia publiczne, Szkolenia Train-the-Trainer.
CZAS TRWANIA
2 semestry – 180 godzin.
Zajęcia odbywają się dwa-trzy weekendy w miesiącu:
OPŁATY
Opłata rejestracyjna: 120 zł
Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH: 0 zł
Czesne: 6200 zł płatne w ośmiu ratach po 775 zł
Czesne dla absolwentów GWSH: 6200 zł 5890 zł (-5%): płatne w ośmiu ratach po 736,25 zł
Termin rozpoczęcia zajęć: październik/listopad 2018
Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.
Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.
Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.
W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.
*W cenie studiów jest 1 z 3 egzaminów APMG. Pozostałe 2 są opcjonalne z możliwością podejścia do nich za dodatkową opłatą 850 zł. (cena specjalna dla Słuchaczy kierunku).
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532