Studia stacjonarne
UWAGA! Możliwość uzyskania dofinasowania do 100% na studia podyplomowe z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!
Dowiedz się więcej: https://www.gwsh.pl/studia/studia-podyplomowe-dofinansowane.html
PATRONAT MERYTORYCZNY:
SPRAWDŹ REKOMENDACJE: patronat merytoryczny
PARTNER KIERUNKU:
DLACZEGO WARTO?
Celem studiów jest uzyskanie wiedzy oraz nabycie praktycznych umiejętności z zakresu zarządzania spółdzielnią mieszkaniową. Kierunek łączy interdyscyplinarne spojrzenie na rynek nieruchomości ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zasobem spółdzielni mieszkaniowej oraz zarządzania spółdzielnią mieszkaniową.
JAKIE SĄ KLUCZOWE ATUTY?
DLA KOGO?
Dla osób, które chcą zdobyć lub poszerzyć wiedzę niezbędną w pracy zarządcy nieruchomości w spółdzielniach mieszkaniowych, w szczególności dla:
PROGRAM:
Semestr I
BLOK I. Uwarunkowania prawne
BLOK II. Rynek nieruchomości
BLOK III. Zarządzanie nieruchomościami
Semestr II
BLOK IV. Spółdzielnia mieszkaniowa w praktyce
BLOK V. System zarządzania spółdzielnią mieszkaniową
Liczba godzin/semestrów: 194 godzin / 2 semestry
Dni odbywania się zajęć: sobota, niedziela
Forma studiów: stacjonarnie
WŚRÓD WYKŁADOWCÓW:
Alicja Sławińska
Radca prawny oraz partner zarządzający ALICJA SŁAWIŃSKA AS LAW FIRM, który specjalizuje się w szeroko pojętym obrocie nieruchomościami oraz procesie inwestycyjno - budowlanym i obsłudze korporacyjnej. Posiada szeroką wiedzę, praktykę i doświadczenie w obsłudze deweloperskiej oraz komercjalizacji obiektów użytkowych, a także jest zorientowana w towarzyszących nowelizacjach prawa. Regularnie publikuje teksty naukowe dla różnych magazynów naukowych w obszarze nieruchomości oraz prowadzi szkolenia w tym zakresie. Jest wysokiej klasy ekspertem z ugruntowanym doświadczeniem w procesie inwestorskim, a praktykę zdobywała w renomowanych kancelariach warszawskich i trójmiejskich. Więcej informacji dostępnych na www.alicjaslawinska.pl.
Jarosław Wieszołek
Prezes Zarządu Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o. Absolwent UŚ, AEw Katowicach i SGH w Warszawie. Od początku kariery zawodowej związany z jednostkami samorządu terytorialnego. Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w restrukturyzacjach majątkowych i organizacyjnych oraz w nadzorze spółek publicznych i prywatnych, które wykorzystuje również w pracy dydaktycznej. Aktualnie współpracuje w tym zakresie m.in. z Akademią Górnośląską w Katowicach oraz Krajową Izbą Gospodarki Nieruchomościami w Katowicach. Od 5 lat związany jest z sektorem ochrony zdrowia. W latach 2017-2021 pełnił funkcję prezesa Zarządu Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego w Rabce-Zdroju Sp. z o.o. Od 2019 roku jest przewodniczącym Rady Nadzorczej Szpitala Miejskiego w Rabce-Zdroju Sp. z o.o., a od lipca 2021 roku prezesem Zarządu Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o.
Jolanta Juszczak
Absolwentka Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi. Od początku swojej kariery związana jest z mediami, wśród których dominowała branżowa prasa. Doświadczenia z zakresu marketingu, reklamy i PR nabierała w ogólnopolskich periodykach: „Architektura & Biznes”, „Projekty, Domy, Wnętrza” oraz „Pomysł na dom”. Aktualnie zarządza grupą medialną Portalia, która oferuje firmom autorskie rozwiązania marketingowe, ulokowane głównie w przestrzeni cyfrowej. Specjalizuje się też w tworzeniu eventów biznesowych i kulturalnych. Współpracowała przy realizacji koncertów i recitali takich gwiazd jak Maryla Rodowicz, Lady Pank, Budka Suflera, Muniek Staszczyk, Jerzy Kryszak, Katarzyna Zielińska oraz specjalistycznych szkoleń dla Akademii Skutecznego Biznesu. Organizowała liczne konferencje dedykowane branżom: budowlanej i nieruchomości, w tym przede wszystkim cykliczne „Salony Architekta” – wydarzenia towarzyszące Międzynarodowemu Biennale Architektury, Jako miłośniczka kultury słowa oraz pasjonatka sztuki i historii, jest autorką tematycznych felietonów publikowanych w prestiżowych tytułach i redaktorką e-booków Dla potrzeb promocji w Internecie tworzy również artykuły PR dla różnych branż biznesu. Z Krajową Izbą Gospodarki Nieruchomościami związana jest od kilku lat, w szczególności z krakowską Delegaturą, wchodząc w skład jej zarządu. Prowadzi zajęcia z e-marketingu na kursach licencyjnych dla pośredników w obrocie nieruchomościami, zarządców nieruchomości i managerów najmu. Służy też swoją wiedzą przy koordynacji imprez organizowanych przez KIGN i wspiera jej działania w social mediach.
Marek Urban
Prezes zarządu Krajowej Izby Gospodarki Nieruchomościami. Ukończył Wydział Zarządzania AGH o specjalnościach: Marketing oraz Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, jak również Zarządzanie Nieruchomościami (studia podyplomowe), absolwent KSF o specjalności: Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami. Uczestniczył w studiach podyplomowych na Wydziale Prawa i Administracji UJ „Mediacja i inne metody alternatywnego rozwiązywania sporów”, zakończonych w 2021 roku. Biegły sądowy przy Sądzie Okręgowym w Krakowie w zakresie nieruchomości – gospodarowanie, zarządzanie (między innymi: pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie najmem). Wpisany na stałą listę Mediatorów Sądowych dla Sądu Okręgowego w Krakowie. Od ponad 25 lat licencjonowany Pośrednik i Zarządca Nieruchomości. Specjalizuje się w zarządzaniu najmem oraz w obrocie gruntami. Certyfikowany Zarządca Sądowy i Kurator Spadków nieobjętych. Posiada Certyfikat Audytora systemu ISO dla biur Nieruchomości w Polsce. Wieloletni członek Zarządu Małopolskiego Stowarzyszenia Pośredników w Obrocie Nieruchomościami. Wielokrotnie wyróżniany, odznaczony złotą odznaką MSPON. Od 2004 roku, prowadzi warsztaty oraz nadzoruje praktykantów po studiach podyplomowych i kursach z zakresu „Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami”. Współorganizator wielu szkoleń i konferencji naukowych z zakresu Rynku Nieruchomości. Współpracował przy tworzeniu nowych narzędzi, promocji i marketingu medialnego, ogłoszeń nieruchomości, np. z Gratka.pl, Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Gazeta Wyborcza, KRN.pl, Małopolski Kurier Nieruchomości, Giełdowy Przegląd Nieruchomości, Trader.pl (Domiporta). Od 2014 do 2022 roku Wiceprezes Zarządu Delegatury Kraków Krajowej Izby Gospodarki Nieruchomościami. W latach 2018 – 2022 Przewodniczący komisji rewizyjnej Krajowej Izby Gospodarki Nieruchomościami. Nagrodzony złotym „Medalem za Długoletnią Służbę” oraz złotym medalem „Zasłużony dla Gospodarki Nieruchomościami”. Autor książek i ebooków, m. innymi: „Dystrybucja – rozdzielić czas”, Wydawnictwo PND – Kraków, 2020 r., ”Nieruchomości – szczególna staranność”, Wydawnictwo Śląsk – Katowice, 2020 r.
Rafał Szczeponek
Prawnik z zamiłowania i pośrednik z wyboru, absolwent Wydziału Prawa i Administracji UŚ w Katowicach, pośrednik w obrocie nieruchomościami. W 2006 r. uzyskał licencję zawodową pośrednika w obrocie nieruchomościami nr 5913 w Ministerstwie Budownictwa. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w dziale ekspansji dużej sieci dyskontowej, kancelariach prawniczych i biurach nieruchomości na Śląsku. Od 2006 roku prowadzi biuro nieruchomości w Katowicach. Wykłada na kursach licencyjnych i studiach podyplomowych, prowadzi wewnętrzne szkolenia dla biur nieruchomości (w tym dla sieci franczyzowych), prelegent na licznych seminariach i szkoleniach dla pośredników oraz zarządców. Uczestnik prac legislacyjnych nad ustawami regulującymi rynek nieruchomości. Ukończył studia podyplomowe "Ochrona danych osobowych w administracji i biznesie - Inspektor ochrony danych". Członek Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Danych Osobowych. Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z PN-EN ISO/IEC 27001:2017. Słuchacz studiów podyplomowych na UJ „Prawo umów w obrocie konsumenckim i profesjonalnym”. Publikuje w branżowych wydawnictwach.
Wojciech Bajur
Doświadczony pracownik organu nadzoru budowlanego. Absolwent studiów inżynierskich na Wydziale Budownictwa PŚl w Gliwicach oraz studiów podyplomowych w Akademii Górnośląskiej w Katowicach w zakresie zarządzania nieruchomościami i pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. W roku 2004 rozpoczął pracę w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Zabrzu gdzie, pracując do dziś, poznał praktyczne zastosowanie przepisów Prawa Budowlanego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz powiązanych z nimi innych aktów prawnych. Uczestniczył w wielu szkoleniach specjalistycznych organizowanych przez wojewódzkie organy administracji architektoniczno – budowlanej oraz nadzoru budowlanego, aktualizując wiedzę w związku z kolejnymi nowelizacjami przepisów w tym, przede wszystkim, Prawa Budowlanego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, jak również zmianami w orzecznictwie sądów administracyjnych. W swojej pracy zawodowej zajmuje się prowadzeniem postępowań administracyjnych, bierze udział w czynnościach kontrolnych oraz wyjaśniających, w tym również, z udziałem przedstawicieli rynku nieruchomości. Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy w organie nadzoru budowlanego pozwoliło mu uzyskać kwalifikacje specjalisty w zakresie interpretacji i stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane m.in. w zakresie planowania i realizacji inwestycji budowlanych, utrzymania obiektów budowlanych oraz rozwiązywania sytuacji kryzysowych w tych obszarach. Posiada licencję zarządcy nieruchomości wydaną przez Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej.
OPŁATY:
Opłata rejestracyjna: 85 zł
Opłata rejestracyjna dla Absolwentów AG/GWSH: 0 zł
Czesne: 7 000 zł płatne w ośmiu ratach
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7000 zł
Uwaga! Bonifikata terminowa!
do 15 lipca – minus 1 000,00 zł
Czesne dla absolwentów AG/GWSH: 7 000,00 – 20% = 5 600,00 płatne w ośmiu ratach
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5600 zł
Termin rozpoczęcia zajęć: październik 2025 (może ulec zmianie w zależności od naboru)
Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.
Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.
Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.
W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.
ZAPISY
SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI NT. STUDIÓW UDZIELAJĄ PRACOWNICY CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH, KURSÓW I SZKOLEŃ AG
w sprawach rekrutacji
tel.: (32) 35 70 600, (32) 35 70 619, e-mail: rekrutacja@akademiagornoslaska.pl
w sprawach związanych z realizacją studiów
tel.: (32) 35 70 583, (32) 35 70 584, e-mail: podyplomowe@akademiagornoslaska.pl
Rekrutacja na studia podyplomowe odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.
Jeśli nie posiadasz wykształcenia wyższego, istnieje możliwość uczestnictwa w zajęciach w formie kursu. Szczegółów udzielają pracownicy.
Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy założyć konto w systemie internetowej rejestracji na poniższej stronie:
Prosimy zweryfikować wprowadzone dane oraz zapamiętać hasło.
Następnie otrzymasz link aktywacyjny na podaną przez siebie skrzynkę mailową. Jeśli maila z linkiem nie ma, zajrzyj do folderu spam.
Po aktywacji konta, uzupełnij dane osobowe oraz wybierz kierunek na który aplikujesz.
W ostatnim kroku zadzwoń, napisz maila lub poczekaj na kontakt z naszej strony. Umówimy się na formę przekazania dokumentów, osobiście bądź pocztą.
UWAGA - Na studia przyjmowane są osoby, które dopełnią wszystkich formalności. Dokonanie tylko rejestracji internetowej bądź złożenie niekompletnych dokumentów nie gwarantuje miejsca na studiach.
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532