Studia prowadzone w formule online
UWAGA! Możliwość uzyskania dofinasowania do 100% na studia podyplomowe z Krajowego Funduszu Szkoleniowego!
Dowiedz się więcej: https://www.gwsh.pl/studia/studia-podyplomowe-dofinansowane.html
STUDIA PODYPLOMOWE POD PATRONATEM PMI POLAND CHAPTER
![]() |
![]() |
DLACZEGO WARTO?
Studia podyplomowe na kierunku „Zarządzanie projektami”, prowadzone pod patronatem PMI PC, oferują kompleksową wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania projektami – zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Program uwzględnia nowoczesne metodyki zarządzania projektami, takie jak PMBOK, PRINCE2, Agile, Scrum czy Kanban. Uczestnicy studiów podyplomowych uczą się efektywnego planowania, zarządzania zespołem, ryzykiem i budżetem, a także wykorzystywania narzędzi IT wspomagających pracę projektową.
PMI to międzynarodowa organizacja non-profit, zrzeszająca ekspertów i entuzjastów zarządzania projektami. Opracowuje wiodące, globalne standardy zarządzania projektami, wydaje międzynarodowe certyfikaty kompetencyjne (m.in. PMP) oraz promuje zwiększanie rozpoznawalności Zarządzania Projektami i roli Project Managera we wszystkich sektorach gospodarki. PMI powstał w 1969 roku i zrzesza ponad 700,000 członków działających niemalże w każdym kraju na świecie (ponad 300 Chapterów).
JAKIE SĄ KLUCZOWE ATUTY?
DLA KOGO?
PROGRAM:
Moduł 1: Wprowadzenie do zarządzania projektami
Moduł 2: Praktyczne metody zarządzania projektami
Moduł 3: Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie projektami
4. Moduł 4: Zarządzanie zespołem projektowym
5. Moduł 5: Agile i zwinne metody zarządzania projektami
6. Moduł 6: Analiza finansowa projektów
Moduł 7: Rachunkowość zarządcza i budżetowanie projektów
Liczba godzin/semestrów: 160 godzin / 2 semestry
Dni odbywania się zajęć: sobota, niedziela
Forma studiów: online w czasie rzeczywistym
WŚRÓD WYKŁADOWCÓW:
Przemysław Kik
Jest menadżerem z ponad 15-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w projektach transformacyjnych, zarządzaniu strategicznym i operacyjnym, wdrożeniach systemowych. W szczególności w dziedzinach zarządzania projektami i programami, produkcji, zarządzania zasobami ludzkimi, zintegrowanych systemów zarządzania. Prowadził liczne implementacje: zarządzanie projektami, programem i portfelem projektów, tworzenie i wdrażanie strategii (poprzez systemy MBO, zarządzanie portfelowe), zarządzanie procesami (modelowanie, analiza, optymalizacja), Lean Management (optymalizacja organizacji w oparciu o analizy value stream). Tworzył i zarządzał PMO (Project Management Office), PgMO (Program Management Office) oraz PfMO (biuro zarządzania portfelem) w średnich i dużych organizacjach, w zróżnicowanych branżach (NGO, usługowej, badawczo-naukowej, finansowej, FMCG, energetycznej i budowlanej).
Posiada doświadczenie zarządcze w programach/portfelach projektów o wartości do kilkuset milionów PLN w ujęciu rocznym w branży usługowej oraz miliardów w inwestycjach. Realizował prace w unikatowych programach o długim czasie trwania (ponad 10 lat). Wdrażał rozwiązania systemowe obszaru zarządzania ryzykiem i ciągłością działania (organizacja, projekt, program, portfel). Budował i szkolił zespoły zarządzające projektami. Rozwijał kulturę i kompetencje zarządcze kierowników projektów (ponad kilkanaście tysięcy godzin szkoleniowo-doradczych w obszarze zarządzania projektami i programami).
dr Marcin Tomecki
Ekonomista, prawnik (ukończył aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach), specjalizuje się w problematyce prawa budowlanego, ekonomicznej analizie prawa i ocenie projektów inwestycyjnych. Adiunkt w Katedrze Inwestycji UE w Katowicach, wykładowca wizytujący na uniwersytetach m.in. w Niemczech, Francji, Hiszpanii, USA, Kolumbii. Kierownik Działu Konsultingu Prawno-Ekonomicznego w Grupa KLB, współpracujący z Kancelarią Prawa Gospodarczego i Ubezpieczeniowego dra hab. Radosława Pacuda (obsługa prawna spółek i doradztwo w zakresie prawa inwestycyjnego). Członek zespołów badawczych zajmujących się m.in. problematyką wpływu interwencji publicznej na rynek nieruchomości oraz analizą prawno-porównawczą funkcjonowania systemów prawnych w zakresie interwencji publicznej i jej oddziaływania na procesy inwestycyjne związane z implementacją projektów publicznych.
Prowadzi działalność doradczą i ekspercką na rzecz różnych podmiotów publicznych (implementacja projektów inwestycyjnych, kompensacja szkód legalnych, ocena interwencji publicznej oraz problematyka transformacji energetycznej) m.in dla: Górnośląskiego Związku Metropolitalnego, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego i Opolskiego, Miasta Katowice, Międzynarodowych Portów lotniczych (cywilnych): Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Katowice, Związku Regionalnych Portów Lotniczych oraz Związku Zawodowego Górników
w Polsce.
Autor publikacji w zakresie oceny efektywności interwencji publicznej dotyczącej projektów publicznych w kontekście teorii kosztów transakcyjnych Coase’a oraz procesów decyzyjnych związanych z implementacją megaprojektów infrastrukturalnych.
Dr inż. Anna Kleszczewska-Zębala
Doświadczona Dyrektor Globalnego Biura Zarządzania Projektami (PMO) oraz ekspertka ds. transformacji biznesowej z ponad 15-letnim doświadczeniem w kierowaniu złożonymi programami w sektorze nauk przyrodniczych, usług korporacyjnych i ochrony środowiska. Kierowała globalnym PMO, gdzie zarządzała portfelem ponad 50 strategicznych inicjatyw i zespołem liczącym ponad 100 osób. Jej działania przełożyły się na wzrost efektywności realizacji projektów i wartości biznesowej.
Jest certyfikowanym ekspertem (PMP oraz PMI-PMO-CP), łączącą naukową precyzję z praktycznym doświadczeniem w zarządzaniu globalnymi operacjami biznesowymi i zgodnością regulacyjną.
W trakcie swojej kariery z powodzeniem łączy strategiczną wizję z operacyjnym wykonaniem — rozwijając zespoły, optymalizując współpracę z partnerami i wdrażając skalowalne modele zarządzania.
OPŁATY:
Opłata rejestracyjna: 85 zł
Opłata rejestracyjna dla Absolwentów AG/GWSH: 0 zł
Czesne: 6 500 zł płatne w ośmiu ratach zł
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 6500 zł
Uwaga! Bonifikata terminowa!
do 15 lipca – minus 1 000,00 zł
Czesne dla absolwentów AG/GWSH: 5200 zł płatne w ośmiu ratach
najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5200 zł
Termin rozpoczęcia zajęć: październik 2025 / listopad 2025 (może ulec zmianie w zależności od naboru)
UWAGA! Liczba miejsc jest ograniczona.
Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.
W przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.
W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.
ZAPISY
Szczegółowych informacji na temat studiów podyplomowych udzielają pracownicy Centrum Studiów Podyplomowych, Kursów i Szkoleń AG
w sprawach rekrutacji
tel.: (32) 35 70 600, (32) 35 70 619, e-mail: rekrutacja@akademiagornoslaska.pl
w sprawach związanych z realizacją studiów
tel.: (32) 35 70 583, (32) 35 70 584, e-mail: podyplomowe@akademiagornoslaska.pl
Rekrutacja na studia podyplomowe odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.
Jeśli nie posiadasz wykształcenia wyższego, istnieje możliwość uczestnictwa w zajęciach w formie kursu. Szczegółów udzielają pracownicy.
Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy założyć konto w systemie internetowej rejestracji na poniższej stronie:
Prosimy zweryfikować wprowadzone dane oraz zapamiętać hasło.
Następnie otrzymasz link aktywacyjny na podaną przez siebie skrzynkę mailową. Jeśli maila z linkiem nie ma, zajrzyj do folderu spam.
Po aktywacji konta, uzupełnij dane osobowe oraz wybierz kierunek na który aplikujesz.
W ostatnim kroku zadzwoń, napisz maila lub poczekaj na kontakt z naszej strony. Umówimy się na formę przekazania dokumentów, osobiście bądź pocztą.
UWAGA - Na studia przyjmowane są osoby, które dopełnią wszystkich formalności. Dokonanie tylko rejestracji internetowej bądź złożenie niekompletnych dokumentów nie gwarantuje miejsca na studiach.
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532