Studia organizowane we współpracy z:
oraz
Zdobądź kwalifikacje, które zapewnią Ci stabilną pozycję na rynku pracy.
Na studiach podyplomowych zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu rozwoju biznesu w Internecie.
Zainwestuj w siebie!
Digital marketing rozwija się niezwykle szybko. Praca w e-marketingu wymaga nieustannej nauki i śledzenia zmieniających się trendów. Dynamika branży przekłada się także na powstawanie coraz to nowych narzędzi i metod. Dzięki temu każdy ma szansę wyspecjalizować się w określonej branży marketingu.
Jeżeli szukasz kreatywnego i specjalistycznego stanowiska pracy, marketing internetowy to rozwiązanie idealne dla Ciebie!
Zdobycie wiedzy z zakresu e-marketingu jest konieczne do dalszej specjalizacji. W zależności od indywidualnych preferencji, marketing stwarza możliwość podjęcia pracy na wielu stanowiskach, w tym m.in.:
Lista stanowisk pracy, które bazują na wiedzy e-marketingowej nieustannie rośnie. Kończąc studia podyplomowe zapewnisz sobie pewniejszą pozycję na rynku pracy.
Na te i setki innych pytań znajdziesz odpowiedź na studiach podyplomowych na kierunku E-MARKETING.
Jeżeli prowadzisz firmę i chciałbyś wykorzystać potencjał internetu do zdobycia nowych Klientów, zapraszamy na studia podyplomowe z e-marketingu. Zajęcia prowadzone przez praktyków biznesu i osoby na co dzień zajmujące się digital marketingiem. Praktyczne wskazówki pozwolą Ci szybko napędzić rozwój biznesu i zapewnić mu większą stabilność.
CO NAS WYRÓŻNIA?
Przede wszystkim – program nastawiony na kompleksową obsługę firm w internecie. Zwrócimy uwagę jak zrobić profesjonalną stronę www, jak zadbać o rozpoznawalność w sieci i jak profesjonalnie zoptymalizować stronę, w jakich mediach społecznościowych warto zaistnieć, jak precyzyjnie przygotować kampanie marketingowe i w jakie media zainwestować.
Studia prowadzą jedynie wieloletni praktycy e-marketingu prowadzący szkolenia i projekty dla kluczowych graczy na internetowym rynku
Wiedze zdobędą Państwo poprzez nowoczesne, interaktywne metody – opieramy się o warsztaty i gry strategiczne a wiedzę teoretyczną ograniczamy do niezbędnego minimum. Gwarantujemy 80% praktyki i 20% niezbędnej wiedzy teoretycznej.
Każdy uczestnik studiów podyplomowych otrzyma:
DLA KOGO AKADEMIA E-MARKETINGU?
Dla wszystkich szukających nowego zawodu przyszłości i wiążących swoje biznesy z obecnością w sieci a w szczególności:
CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?
Dla siebie – wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędnych do wdrażania usprawnień w firmach produkcyjnych i usługowych za pomocą internetu
Dla swojej organizacji – pracownika, który zna zastosowanie narzędzi marketingowych, dzięki czemu umożliwi firmie uzyskanie przewagi konkurencyjnej opartej na obecności w internecie.
DLACZEGO E-MARKETING?
Choć powszechnie dostępny Internet ma już prawie 30 lat, a pierwsza strona www powstała w 1994 roku, ciągle mały odsetek firm w Polsce jest w stanie wykorzystać jego potencjał w pełni.
Prawie wszyscy w Polsce mają już szerokopasmowy dostęp do internetu a połowa Polaków korzysta z internetu bezprzewodowego. Można powiedzieć, że nikt z nas już nie wchodzi do internetu tylko żyjemy w nim i jest on niezbędny w działalności każdej nawet najmniejszej firmy. Google i Facebook szacują, że już w 2021 roku cały świat będzie w zasięgu internetu. Pomyślmy jakie możliwości nam to daje i jak powinniśmy się do tego przygotować.
Pamiętajmy, że czas w internecie płynie bardzo szybko. Zmieniają się kanały dostępu do potencjalnych klientów, standardy stron www, media społecznościowe, płatne kampanie w wyszukiwarkach. Zmiany następują bardzo dynamicznie i jeżeli nie jesteśmy do nich przygotowani możemy stracić sporo gotówki i nikt nie zauważy naszej obecności w nim. O tym co jest standardem na dziś a czego możemy oczekiwać w przyszłości dowiecie się Państwo w czasie naszych studiów.
KTO PROWADZI ZAJĘCIA?
Maciej Westerowski
Z marketingiem związany od czasu skończenia studiów na wydziale zarządzania i marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. 20 lat doświadczenia w koordynacji sprzedaży i marketingu firm usługowych, produkcyjnych i edukacyjnych. Trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior trainer), doradca zawodowy, wykładowca Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach, certyfikowany coach amerykańskiej metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling. Trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.
Paweł Bilczyński
Od ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Certyfikowany trener Google Ads. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od sześciu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Doradza w zakresie obecności w internecie nie tylko przedsiębiorcom, ale również organizacjom pozarządowym. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.
Maciej Kuczera
Absolwent AGH na kierunku Informatyka i Ekonometria. Certyfikowany trener Google Ads. Od 2010 roku członek zespołu Internetowe Rewolucje z Google, mającego na celu uświadamianie i kształcenie przedsiębiorców z zakresu obecności w internecie i podnoszenia skuteczności prowadzonych w nim działań. W projekcie przeszkolił kilkuset przedsiębiorców z całej Polski tworząc i optymalizując ich kampanie reklamowe. Od 2012 roku związany z agencją Iconaris, gdzie zajmuje się podnoszeniem konwersji efektywnie wykorzystując narzędzia Google.
Jakub Nagórski
Specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec. Jako współwłaściciel agencji kreatywnej tworzy kampanie marketingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych, przez samorządy, po międzynarodowe korporacje. Regularnie występuje jako prelegent na eventach związanych z marketingiem i mediami społecznościowym na terenie całej Polski. Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends), lokalnych i regionalnych.
Karolina Maj
Trener oraz konsultant ds. marketingu internetowego, który z marketingiem ma do czynienia od 19 roku życia. Początkowo w mediach muzycznych jako redaktor naczelny oraz specjalista ds. PR, a następnie jako właściciel agencji marketingowej. Współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd. (obecnie Disney). Uwielbia tworzyć nowe rozwiązania i wcielać je w życie - bawiąc się formą, kolorem i słowem. Bogate doświadczenie podpiera obszerną wiedzą zdobytą na czterech kierunkach studiów oraz w trakcie licznych szkoleń. W 2016 roku odebrała dyplom Master of Business Administration, przyznany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Od 2017 roku związana z projektami edukacyjnymi Google. W ramach programu Google Internetowe Rewolucje skonsultowała ponad 500 firm i przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń. Obecnie wspiera przedsiębiorców w ramach programu Firmy Jutra realizowanego przez Google oraz PFR, gdzie odpowiada również za nawiązywanie współpracy oraz komunikację.
Anita Kaziród
Ukończyła prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studia podyplomowe z zakresu prawa unii europejskiej. Po odbytej aplikacji oraz złożonym egzaminie została wpisana na listę adwokatów Okręgowej Rady Adwokackiej w Katowicach. Doświadczenia zdobywała poczynając od czasów studenckich w śląskich kancelariach.
Marek Płatek
Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, przedsiębiorca, wieloletni konsultant SEO i entuzjasta projektów Google. Audytuje strony internetowe pod względem optymalizacji, jak i kampanie reklamowe w celu zwiększenia współczynnika konwersji.
W ramach projektu Google Internetowe Rewolucje prowadzi indywidualne konsultacje i warsztaty z marketingu internetowego. Jako Product Expert pomaga użytkownikom na forach produktowych Google w rozwiązywaniu typowych problemów z kontami Google, pocztą i przeglądarką Chrome. Swój sukces mnoży poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z innymi.
Marlena Mencel
Praktyk, szkoleniowiec, trener. Posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu internetowym, zarówno z bardzo dużymi jak i mniejszymi markami na rynku krajowym i rynkach zagranicznych. Związana z programem Google Internetowe Rewolucje dla Firm. Pasjonat SEO i e-commerce.
Od początku kariery zawodowej związana z marketingiem internetowym, swoje pierwsze kroki zaczynała 13 lat temu pisząc proste strony i testując na nich ówczesne metody pozycjonowania. Nie wyobraża sobie życia bez Google Analytics.
Kamil Milian
Od ponad dekady jako praktyk na różnych szczeblach związany z marketingiem internetowym, ze szczególnym uwzględnieniem email marketingu i marketingu baz danych. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego oraz jednej z pierwszych w Polsce edycji studiów z zakresu "Marketing w sieci" na WSE w Krakowie.
Obecnie dyrektor operacyjny i członek zarządu spółki Salelifter z Grupy Digitree odpowiedzialny za jej rozwój i strategiczne zarządzanie, w spółce od momentu jej powstania w 2013 roku.
Sebastian Skórski
Ukończył Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Początki działań w internecie to rok 2000. Jako nastolatek prowadził bloga, potem portal muzyczny. Jego zainteresowania to wideo marketing, strony internetowe WordPress i praktyczne wykorzystanie narzędzi marketingu internetowego. Od 2017 roku związany z programami edukacyjnymi Google, obecnie doradca w programie Firmy Jutra - Google i PFR.
Michał Chlewiński
Założyciel i CEO Linkhouse.co - kompleksowego narzędzia do link buildingu i content marketingu wykorzystywanego w swoich kampaniach przez specjalistów z Polski i zagranicy.
CZAS TRWANIA
160 godzin zajęć, w tym ponad 80% praktycznych, prowadzonych w formie warsztatowej.
Zajęcia odbywają się średnio w dwa weekendy w miesiącu.
OPŁATY
Opłata rejestracyjna: 85 zł
Opłata rejestracyjna dla Absolwentów AG/GWSH: 0 zł
Czesne: 5000 zł płatne w ośmiu ratach po 625 zł
Czesne dla absolwentów AG/GWSH: 4750 zł płatne w ośmiu ratach po 593,75 zł
Termin rozpoczęcia zajęć: 9 listopada 2024
Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.
Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.
Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.
W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.
ZAPISY
SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI NT. STUDIÓW UDZIELAJĄ PRACOWNICY CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH, KURSÓW I SZKOLEŃ AG
w sprawach rekrutacji
tel.: (32) 35 70 600, (32) 35 70 619, e-mail: rekrutacja@akademiagornoslaska.pl
w sprawach związanych z realizacją studiów
tel.: (32) 35 70 583, (32) 35 70 584, e-mail: podyplomowe@akademiagornoslaska.pl
Rekrutacja na studia podyplomowe odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.
Jeśli nie posiadasz wykształcenia wyższego, istnieje możliwość uczestnictwa w zajęciach w formie kursu. Szczegółów udzielają pracownicy.
Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy założyć konto w systemie internetowej rejestracji na poniższej stronie:
Prosimy zweryfikować wprowadzone dane oraz zapamiętać hasło.
Następnie otrzymasz link aktywacyjny na podaną przez siebie skrzynkę mailową. Jeśli maila z linkiem nie ma, zajrzyj do folderu spam.
Po aktywacji konta, uzupełnij dane osobowe oraz wybierz kierunek na który aplikujesz.
W ostatnim kroku zadzwoń, napisz maila lub poczekaj na kontakt z naszej strony. Umówimy się na formę przekazania dokumentów, osobiście bądź pocztą.
UWAGA - Na studia przyjmowane są osoby, które dopełnią wszystkich formalności. Dokonanie tylko rejestracji internetowej bądź złożenie niekompletnych dokumentów nie gwarantuje miejsca na studiach.
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532