PL | EN
logo Akademii Górnośląskiej

Akademia e-marketingu

Drukuj

Studia organizowane we współpracy z: 

 

oraz

 

  

 

Czy wiesz, że do 2023 r. powstanie w UE 900 tys. nowych wakatów w obszarze nowoczesnych technologii? Zapotrzebowanie na specjalistów marketingu internetowego w Polsce cały czas rośnie.

Zdobądź kwalifikacje, które zapewnią Ci stabilną pozycję na rynku pracy.

Na studiach podyplomowych zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu rozwoju biznesu w Internecie.

Zainwestuj w siebie!

Marketing internetowy - rozwojowe i pewne miejsce pracy

Digital marketing rozwija się niezwykle szybko. Praca w e-marketingu wymaga nieustannej nauki i śledzenia zmieniających się trendów. Dynamika branży przekłada się także na powstawanie coraz to nowych narzędzi i metod. Dzięki temu każdy ma szansę wyspecjalizować się w określonej branży marketingu.

 

Jeżeli szukasz kreatywnego i specjalistycznego stanowiska pracy, marketing internetowy to rozwiązanie idealne dla Ciebie!

Zdobycie wiedzy z zakresu e-marketingu jest konieczne do dalszej specjalizacji. W zależności od indywidualnych preferencji, marketing stwarza możliwość podjęcia pracy na wielu stanowiskach, w tym m.in.:

  • Specjalista ds. video marketingu
  • PR-owiec
  • Content marketer
  • Copywriter
  • Event manager
  • Parthership Manager
  • Influencer
  • Blogger
  • Specjalista ds. e-mail marketingu
  • Media Planner
  • Account manager w agencji interaktywnej
  • Specjalista ds. mediów społecznościowych
  • Analityk interenetowy

Lista stanowisk pracy, które bazują na wiedzy e-marketingowej nieustannie rośnie. Kończąc studia podyplomowe zapewnisz sobie pewniejszą pozycję na rynku pracy.

  • Praktyczna wiedza dla biznesu
  • Dlaczego tylko niektóre kampanie osiągają sukces?
  • W jaki sposób pozyskać Klientów przez internet?
  • Jak zwiększyć widoczność firmy w wyszukiwarce?

Na te i setki innych pytań znajdziesz odpowiedź na studiach podyplomowych na kierunku E-MARKETING.

Jeżeli prowadzisz firmę i chciałbyś wykorzystać potencjał internetu do zdobycia nowych Klientów, zapraszamy na studia podyplomowe z e-marketingu. Zajęcia prowadzone przez praktyków biznesu i osoby na co dzień zajmujące się digital marketingiem. Praktyczne wskazówki pozwolą Ci szybko napędzić rozwój biznesu i zapewnić mu większą stabilność.

 

CO NAS WYRÓŻNIA?

Przede wszystkim – program nastawiony na kompleksową obsługę firm w internecie. Zwrócimy uwagę jak zrobić profesjonalną stronę www, jak zadbać o rozpoznawalność w sieci i jak profesjonalnie zoptymalizować stronę, w jakich mediach społecznościowych warto zaistnieć, jak precyzyjnie przygotować kampanie marketingowe i w jakie media zainwestować.

Studia prowadzą jedynie wieloletni praktycy e-marketingu prowadzący szkolenia i projekty dla kluczowych graczy na internetowym rynku

Wiedze zdobędą Państwo poprzez nowoczesne, interaktywne metody – opieramy się o warsztaty i gry strategiczne a wiedzę teoretyczną ograniczamy do niezbędnego minimum. Gwarantujemy 80% praktyki i 20% niezbędnej wiedzy teoretycznej.

Każdy uczestnik studiów podyplomowych otrzyma:

  • własną domenę internetową z końcówką pl (w zależności od dostępności w bazie domen)
  • hosting na czas 1 roku
  • promocyjne (ograniczone czasowo) dostępy do narzędzi np. Semstorm
  • 1 godzinną indywidualną konsultację z koordynatorem studiów

 

DLA KOGO AKADEMIA E-MARKETINGU?

Dla wszystkich szukających nowego zawodu przyszłości i wiążących swoje biznesy z obecnością w sieci a w szczególności:

  • studentów studiów stacjonarnych drugiego stopnia,
  • pracowników działów marketingu,
  • kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla,
  • właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. 

 

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?

Dla siebie – wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędnych do wdrażania usprawnień w firmach produkcyjnych i usługowych za pomocą internetu

Dla swojej organizacji – pracownika, który zna zastosowanie narzędzi marketingowych, dzięki czemu umożliwi firmie uzyskanie przewagi konkurencyjnej opartej na obecności w internecie. 

 

DLACZEGO E-MARKETING?

Choć powszechnie dostępny Internet ma już prawie 30 lat, a pierwsza strona www powstała w 1994 roku, ciągle mały odsetek firm w Polsce jest w stanie wykorzystać jego potencjał w pełni.

Prawie wszyscy w Polsce mają już szerokopasmowy dostęp do internetu a połowa Polaków korzysta z internetu bezprzewodowego. Można powiedzieć, że nikt z nas już nie wchodzi do internetu tylko żyjemy w nim i jest on niezbędny w działalności każdej nawet najmniejszej firmy. Google i Facebook szacują, że już w 2021 roku cały świat będzie w zasięgu internetu. Pomyślmy jakie możliwości nam to daje i jak powinniśmy się do tego przygotować.

Pamiętajmy, że czas w internecie płynie bardzo szybko. Zmieniają się kanały dostępu do potencjalnych klientów, standardy stron www, media społecznościowe, płatne kampanie w wyszukiwarkach. Zmiany następują bardzo dynamicznie i jeżeli nie jesteśmy do nich przygotowani możemy stracić sporo gotówki i nikt nie zauważy naszej obecności w nim. O tym co jest standardem na dziś a czego możemy oczekiwać w przyszłości dowiecie się Państwo w czasie naszych studiów.

Co na temat digital marketingu ma do powiedzenia Maciej Westerowski, z marketingiem związany od czasu skończenia studiów?

 

PROGRAM STUDIÓW AKADEMIA E-MARKETINGU - KLIKNIJ TUTAJ 

 

KTO PROWADZI ZAJĘCIA?

Maciej Westerowski

Maciek Westerowski, wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Z marketingiem związany od czasu skończenia studiów na wydziale zarządzania i marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. 20 lat doświadczenia w koordynacji sprzedaży i marketingu firm usługowych, produkcyjnych i edukacyjnych. Trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior trainer), doradca zawodowy, wykładowca Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach, certyfikowany coach amerykańskiej metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling. Trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.

 

 

Paweł Bilczyński

Paweł Bilczyński, wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Od ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Certyfikowany trener Google Ads. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od sześciu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Doradza w zakresie obecności w internecie nie tylko przedsiębiorcom, ale również organizacjom pozarządowym. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.

 

 

Maciej Kuczera

Maciek Kuczera, wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Absolwent  AGH na kierunku Informatyka i Ekonometria. Certyfikowany trener Google Ads. Od 2010 roku członek zespołu Internetowe Rewolucje z Google, mającego na celu uświadamianie i kształcenie przedsiębiorców z zakresu obecności w internecie i podnoszenia skuteczności prowadzonych w nim działań. W projekcie przeszkolił kilkuset przedsiębiorców z całej Polski tworząc i optymalizując ich kampanie reklamowe. Od 2012 roku związany z agencją Iconaris, gdzie zajmuje się podnoszeniem konwersji efektywnie wykorzystując narzędzia Google. 

 

 

Jakub Nagórski

Kuba Nagorski, wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec. Jako współwłaściciel agencji kreatywnej tworzy kampanie marketingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych, przez samorządy, po międzynarodowe korporacje. Regularnie występuje jako prelegent na eventach związanych z marketingiem i mediami społecznościowym na terenie całej Polski. Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends), lokalnych i regionalnych. 

 

 

Karolina Maj

Karolina Maj, wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Trener oraz konsultant ds. marketingu internetowego, który z marketingiem ma do czynienia od 19 roku życia. Początkowo w mediach muzycznych jako redaktor naczelny oraz specjalista ds. PR, a następnie jako właściciel agencji marketingowej. Współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd. (obecnie Disney). Uwielbia tworzyć nowe rozwiązania i wcielać je w życie - bawiąc się formą, kolorem i słowem. Bogate doświadczenie podpiera obszerną wiedzą zdobytą na czterech kierunkach studiów oraz w trakcie licznych szkoleń. W 2016 roku odebrała dyplom Master of Business Administration, przyznany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.  Od 2017 roku związana z projektami edukacyjnymi Google. W ramach programu Google Internetowe Rewolucje skonsultowała ponad 500 firm i przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń. Obecnie wspiera przedsiębiorców w ramach programu Firmy Jutra realizowanego przez Google oraz PFR, gdzie odpowiada również za nawiązywanie współpracy oraz komunikację.

 

Anita Kaziród

Ukończyła prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studia podyplomowe z zakresu prawa unii europejskiej. Po odbytej aplikacji oraz złożonym egzaminie została wpisana na listę adwokatów Okręgowej Rady Adwokackiej w Katowicach. Doświadczenia zdobywała poczynając od czasów studenckich w śląskich kancelariach.

 

 

 

Marek Płatek

Marek Płatek wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, przedsiębiorca, wieloletni konsultant SEO i entuzjasta projektów Google. Audytuje strony internetowe pod względem optymalizacji, jak i kampanie reklamowe w celu zwiększenia współczynnika konwersji.
W ramach projektu Google Internetowe Rewolucje prowadzi indywidualne konsultacje i warsztaty z marketingu internetowego. Jako Product Expert pomaga użytkownikom na forach produktowych Google w rozwiązywaniu typowych problemów z kontami Google, pocztą i przeglądarką Chrome. Swój sukces mnoży poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z innymi. 

 

Marlena Mencel

Marlena Mencel, wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Praktyk, szkoleniowiec, trener. Posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu internetowym, zarówno z bardzo dużymi jak i mniejszymi markami na rynku krajowym i rynkach zagranicznych. Związana z programem Google Internetowe Rewolucje dla Firm. Pasjonat SEO i e-commerce.
Od początku kariery zawodowej związana z marketingiem internetowym, swoje pierwsze kroki zaczynała 13 lat temu pisząc proste strony i testując na nich ówczesne metody pozycjonowania. Nie wyobraża sobie życia bez Google Analytics. 

 

 

Kamil Milian

Kamil Milian wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Od ponad dekady jako praktyk na różnych szczeblach związany z marketingiem internetowym, ze szczególnym uwzględnieniem email marketingu i marketingu baz danych. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego oraz jednej z pierwszych w Polsce edycji studiów z zakresu "Marketing w sieci" na WSE w Krakowie.
Obecnie dyrektor operacyjny i członek zarządu spółki Salelifter z Grupy Digitree odpowiedzialny za jej rozwój i strategiczne zarządzanie, w spółce od momentu jej powstania w 2013 roku.

 

 

Sebastian Skórski

Ewa Mrowiec wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Ukończył Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Początki działań w internecie to rok 2000. Jako nastolatek prowadził bloga, potem portal muzyczny. Jego zainteresowania to wideo marketing, strony internetowe WordPress i praktyczne wykorzystanie narzędzi marketingu internetowego. Od 2017 roku związany z programami edukacyjnymi Google, obecnie doradca w programie Firmy Jutra - Google i PFR. 

 

 

Michał Chlewiński

Michał Chlewiński wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Założyciel i CEO Linkhouse.co - kompleksowego narzędzia do link buildingu i content marketingu wykorzystywanego w swoich kampaniach przez specjalistów z Polski i zagranicy. 

 

 

 

 


 

CZAS TRWANIA

160 godzin zajęć, w tym ponad 80% praktycznych, prowadzonych w formie warsztatowej.

Zajęcia odbywają się średnio w dwa weekendy w miesiącu.

  • soboty od 8.00 do 14.50
  • niedziele od 8.00 do 14.50

 

OPŁATY

Opłata rejestracyjna: 85 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH: 0 zł

Czesne: 5600 zł płatne w ośmiu ratach po 700 zł

Czesne dla absolwentów GWSH: 5600 zł: (-5%) 5320 zł płatne w ośmiu ratach po 665 zł

 

Termin rozpoczęcia zajęć: 5 listopad 2022

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.

Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.

W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.

 

ZAPISY

Na studiach wymagany jest własny laptop, na którym student pracuje podczas zajęć.

 

SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI NT. STUDIÓW UDZIELAJĄ PRACOWNICY CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH, KURSÓW I SZKOLEŃ AG

  • opieka administracyjna: Janusz Centawer - e-mail: janusz.centawer@gwsh.pl
  • opieka merytoryczna: Maciej Westerowski - tel. 698 620 570, e-mail: kontakt@maciejwesterowski.pl

 

Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.


Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy założyć konto w systemie internetowej rejestracji na poniższej stronie:

Prosimy zweryfikować wprowadzone dane oraz zapamiętać hasło.

Następnie należy wybrać kierunek na który Państwo aplikują.

W ostatnim kroku umówimy się na spotkanie, podczas którego przekażesz nam komplet dokumentów i podpiszemy umowę na świadczenie usługi edukacyjnej.

UWAGA - Na studia przyjmowane są osoby, które dopełnią wszystkich formalności. Dokonanie tylko rejestracji internetowej bądź złożenie niekompletnych dokumentów nie gwarantuje miejsca na studiach.

* Absolwenci AG są zwolnieni z opłaty rejestracyjnej.

logo gwsh.pl

Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+