PL | EN
logo Akademii Górnośląskiej
/dla-studenta/studenckie-praktyki-zawodowe.html

Akademia e-marketingu

Drukuj

Studia organizowane we współpracy z: 

 

oraz

 

  

 

Zdobądź kwalifikacje, które zapewnią Ci stabilną pozycję na rynku pracy.

Na studiach podyplomowych zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu rozwoju biznesu w Internecie.

Zainwestuj w siebie!

Marketing internetowy - rozwojowe i pewne miejsce pracy

Digital marketing rozwija się niezwykle szybko. Praca w e-marketingu wymaga nieustannej nauki i śledzenia zmieniających się trendów. Dynamika branży przekłada się także na powstawanie coraz to nowych narzędzi i metod. Dzięki temu każdy ma szansę wyspecjalizować się w określonej branży marketingu.

 

Jeżeli szukasz kreatywnego i specjalistycznego stanowiska pracy, marketing internetowy to rozwiązanie idealne dla Ciebie!

Zdobycie wiedzy z zakresu e-marketingu jest konieczne do dalszej specjalizacji. W zależności od indywidualnych preferencji, marketing stwarza możliwość podjęcia pracy na wielu stanowiskach, w tym m.in.:

  • Specjalista ds. video marketingu
  • PR-owiec
  • Content marketer
  • Copywriter
  • Event manager
  • Parthership Manager
  • Influencer
  • Blogger
  • Specjalista ds. e-mail marketingu
  • Media Planner
  • Account manager w agencji interaktywnej
  • Specjalista ds. mediów społecznościowych
  • Analityk interenetowy

Lista stanowisk pracy, które bazują na wiedzy e-marketingowej nieustannie rośnie. Kończąc studia podyplomowe zapewnisz sobie pewniejszą pozycję na rynku pracy.

  • Praktyczna wiedza dla biznesu
  • Dlaczego tylko niektóre kampanie osiągają sukces?
  • W jaki sposób pozyskać Klientów przez internet?
  • Jak zwiększyć widoczność firmy w wyszukiwarce?

Na te i setki innych pytań znajdziesz odpowiedź na studiach podyplomowych na kierunku E-MARKETING.

Jeżeli prowadzisz firmę i chciałbyś wykorzystać potencjał internetu do zdobycia nowych Klientów, zapraszamy na studia podyplomowe z e-marketingu. Zajęcia prowadzone przez praktyków biznesu i osoby na co dzień zajmujące się digital marketingiem. Praktyczne wskazówki pozwolą Ci szybko napędzić rozwój biznesu i zapewnić mu większą stabilność.

 

CO NAS WYRÓŻNIA?

Przede wszystkim – program nastawiony na kompleksową obsługę firm w internecie. Zwrócimy uwagę jak zrobić profesjonalną stronę www, jak zadbać o rozpoznawalność w sieci i jak profesjonalnie zoptymalizować stronę, w jakich mediach społecznościowych warto zaistnieć, jak precyzyjnie przygotować kampanie marketingowe i w jakie media zainwestować.

Studia prowadzą jedynie wieloletni praktycy e-marketingu prowadzący szkolenia i projekty dla kluczowych graczy na internetowym rynku

Wiedze zdobędą Państwo poprzez nowoczesne, interaktywne metody – opieramy się o warsztaty i gry strategiczne a wiedzę teoretyczną ograniczamy do niezbędnego minimum. Gwarantujemy 80% praktyki i 20% niezbędnej wiedzy teoretycznej.

Każdy uczestnik studiów podyplomowych otrzyma:

  • własną domenę internetową z końcówką pl (w zależności od dostępności w bazie domen)
  • hosting na czas 1 roku
  • promocyjne (ograniczone czasowo) dostępy do narzędzi np. Semstorm
  • 1 godzinną indywidualną konsultację z koordynatorem studiów

 

DLA KOGO AKADEMIA E-MARKETINGU?

Dla wszystkich szukających nowego zawodu przyszłości i wiążących swoje biznesy z obecnością w sieci a w szczególności:

  • studentów studiów drugiego stopnia na dowolnym kierunku,
  • przyszłych i aktualnych pracowników działów marketingu,
  • kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla,
  • właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

 

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?

Dla siebie – wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędnych do wdrażania usprawnień w firmach produkcyjnych i usługowych za pomocą internetu

Dla swojej organizacji – pracownika, który zna zastosowanie narzędzi marketingowych, dzięki czemu umożliwi firmie uzyskanie przewagi konkurencyjnej opartej na obecności w internecie. 

 

DLACZEGO E-MARKETING?

Choć powszechnie dostępny Internet ma już prawie 30 lat, a pierwsza strona www powstała w 1994 roku, ciągle mały odsetek firm w Polsce jest w stanie wykorzystać jego potencjał w pełni.

Prawie wszyscy w Polsce mają już szerokopasmowy dostęp do internetu a połowa Polaków korzysta z internetu bezprzewodowego. Można powiedzieć, że nikt z nas już nie wchodzi do internetu tylko żyjemy w nim i jest on niezbędny w działalności każdej nawet najmniejszej firmy. Google i Facebook szacują, że już w 2021 roku cały świat będzie w zasięgu internetu. Pomyślmy jakie możliwości nam to daje i jak powinniśmy się do tego przygotować.

Pamiętajmy, że czas w internecie płynie bardzo szybko. Zmieniają się kanały dostępu do potencjalnych klientów, standardy stron www, media społecznościowe, płatne kampanie w wyszukiwarkach. Zmiany następują bardzo dynamicznie i jeżeli nie jesteśmy do nich przygotowani możemy stracić sporo gotówki i nikt nie zauważy naszej obecności w nim. O tym co jest standardem na dziś a czego możemy oczekiwać w przyszłości dowiecie się Państwo w czasie naszych studiów.

Co na temat digital marketingu ma do powiedzenia Maciej Westerowski, z marketingiem związany od czasu skończenia studiów?

 

PROGRAM STUDIÓW AKADEMIA E-MARKETINGU - KLIKNIJ TUTAJ 

 

KTO PROWADZI ZAJĘCIA?

Maciej Westerowski

Maciek Westerowski, wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Z marketingiem związany od czasu skończenia studiów na wydziale zarządzania i marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. 20 lat doświadczenia w koordynacji sprzedaży i marketingu firm usługowych, produkcyjnych i edukacyjnych. Trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior trainer), doradca zawodowy, wykładowca Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach, certyfikowany coach amerykańskiej metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling. Trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.

 

 

Paweł Bilczyński

Paweł Bilczyński, wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Od ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Certyfikowany trener Google Ads. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od sześciu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Doradza w zakresie obecności w internecie nie tylko przedsiębiorcom, ale również organizacjom pozarządowym. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.

 

 

Maciej Kuczera

Maciek Kuczera, wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Absolwent  AGH na kierunku Informatyka i Ekonometria. Certyfikowany trener Google Ads. Od 2010 roku członek zespołu Internetowe Rewolucje z Google, mającego na celu uświadamianie i kształcenie przedsiębiorców z zakresu obecności w internecie i podnoszenia skuteczności prowadzonych w nim działań. W projekcie przeszkolił kilkuset przedsiębiorców z całej Polski tworząc i optymalizując ich kampanie reklamowe. Od 2012 roku związany z agencją Iconaris, gdzie zajmuje się podnoszeniem konwersji efektywnie wykorzystując narzędzia Google. 

 

 

Jakub Nagórski

Kuba Nagorski, wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec. Jako współwłaściciel agencji kreatywnej tworzy kampanie marketingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych, przez samorządy, po międzynarodowe korporacje. Regularnie występuje jako prelegent na eventach związanych z marketingiem i mediami społecznościowym na terenie całej Polski. Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends), lokalnych i regionalnych. 

 

 

Karolina Maj

Karolina Maj, wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Trener oraz konsultant ds. marketingu internetowego, który z marketingiem ma do czynienia od 19 roku życia. Początkowo w mediach muzycznych jako redaktor naczelny oraz specjalista ds. PR, a następnie jako właściciel agencji marketingowej. Współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd. (obecnie Disney). Uwielbia tworzyć nowe rozwiązania i wcielać je w życie - bawiąc się formą, kolorem i słowem. Bogate doświadczenie podpiera obszerną wiedzą zdobytą na czterech kierunkach studiów oraz w trakcie licznych szkoleń. W 2016 roku odebrała dyplom Master of Business Administration, przyznany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.  Od 2017 roku związana z projektami edukacyjnymi Google. W ramach programu Google Internetowe Rewolucje skonsultowała ponad 500 firm i przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń. Obecnie wspiera przedsiębiorców w ramach programu Firmy Jutra realizowanego przez Google oraz PFR, gdzie odpowiada również za nawiązywanie współpracy oraz komunikację.

 

Anita Kaziród

Ukończyła prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studia podyplomowe z zakresu prawa unii europejskiej. Po odbytej aplikacji oraz złożonym egzaminie została wpisana na listę adwokatów Okręgowej Rady Adwokackiej w Katowicach. Doświadczenia zdobywała poczynając od czasów studenckich w śląskich kancelariach.

 

 

 

Marek Płatek

Marek Płatek wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, przedsiębiorca, wieloletni konsultant SEO i entuzjasta projektów Google. Audytuje strony internetowe pod względem optymalizacji, jak i kampanie reklamowe w celu zwiększenia współczynnika konwersji.
W ramach projektu Google Internetowe Rewolucje prowadzi indywidualne konsultacje i warsztaty z marketingu internetowego. Jako Product Expert pomaga użytkownikom na forach produktowych Google w rozwiązywaniu typowych problemów z kontami Google, pocztą i przeglądarką Chrome. Swój sukces mnoży poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z innymi. 

 

Marlena Mencel

Marlena Mencel, wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Praktyk, szkoleniowiec, trener. Posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu internetowym, zarówno z bardzo dużymi jak i mniejszymi markami na rynku krajowym i rynkach zagranicznych. Związana z programem Google Internetowe Rewolucje dla Firm. Pasjonat SEO i e-commerce.
Od początku kariery zawodowej związana z marketingiem internetowym, swoje pierwsze kroki zaczynała 13 lat temu pisząc proste strony i testując na nich ówczesne metody pozycjonowania. Nie wyobraża sobie życia bez Google Analytics. 

 

 

Kamil Milian

Kamil Milian wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Od ponad dekady jako praktyk na różnych szczeblach związany z marketingiem internetowym, ze szczególnym uwzględnieniem email marketingu i marketingu baz danych. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego oraz jednej z pierwszych w Polsce edycji studiów z zakresu "Marketing w sieci" na WSE w Krakowie.
Obecnie dyrektor operacyjny i członek zarządu spółki Salelifter z Grupy Digitree odpowiedzialny za jej rozwój i strategiczne zarządzanie, w spółce od momentu jej powstania w 2013 roku.

 

 

Sebastian Skórski

Ewa Mrowiec wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Ukończył Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Początki działań w internecie to rok 2000. Jako nastolatek prowadził bloga, potem portal muzyczny. Jego zainteresowania to wideo marketing, strony internetowe WordPress i praktyczne wykorzystanie narzędzi marketingu internetowego. Od 2017 roku związany z programami edukacyjnymi Google, obecnie doradca w programie Firmy Jutra - Google i PFR. 

 

 

Michał Chlewiński

Michał Chlewiński wykładowca Akademia e-marketingu GWSH

Założyciel i CEO Linkhouse.co - kompleksowego narzędzia do link buildingu i content marketingu wykorzystywanego w swoich kampaniach przez specjalistów z Polski i zagranicy. 

 

 

 

 


 

CZAS TRWANIA

160 godzin zajęć, w tym ponad 80% praktycznych, prowadzonych w formie warsztatowej.

Zajęcia odbywają się średnio w dwa weekendy w miesiącu.

  • soboty od 8.00 do 14.50
  • niedziele od 8.00 do 14.50

 

OPŁATY

Opłata rejestracyjna: 85 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów AG/GWSH: 0 zł

Czesne: 5000 zł płatne w ośmiu ratach po 625 zł

Czesne dla absolwentów AG/GWSH: 4750 zł płatne w ośmiu ratach po 593,75 zł

 

Termin rozpoczęcia zajęć: 9 listopada 2024

 

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.

Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.

W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.

 

ZAPISY

SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI NT. STUDIÓW UDZIELAJĄ PRACOWNICY CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH, KURSÓW I SZKOLEŃ AG

w sprawach rekrutacji
tel.: (32) 35 70 600, (32) 35 70 619, e-mail: rekrutacja@akademiagornoslaska.pl

w sprawach związanych z realizacją studiów
tel.: (32) 35 70 583, (32) 35 70 584, e-mail: podyplomowe@akademiagornoslaska.pl

 

Rekrutacja na studia podyplomowe odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.

Jeśli nie posiadasz wykształcenia wyższego, istnieje możliwość uczestnictwa w zajęciach w formie kursu. Szczegółów udzielają pracownicy.


Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy założyć konto w systemie internetowej rejestracji na poniższej stronie:

Prosimy zweryfikować wprowadzone dane oraz zapamiętać hasło.

Następnie otrzymasz link aktywacyjny na podaną przez siebie skrzynkę mailową. Jeśli maila z linkiem nie ma, zajrzyj do folderu spam.

Po aktywacji konta, uzupełnij dane osobowe oraz wybierz kierunek na który aplikujesz.

W ostatnim kroku zadzwoń, napisz maila lub poczekaj na kontakt z naszej strony. Umówimy się na formę przekazania dokumentów, osobiście bądź pocztą.

UWAGA - Na studia przyjmowane są osoby, które dopełnią wszystkich formalności. Dokonanie tylko rejestracji internetowej bądź złożenie niekompletnych dokumentów nie gwarantuje miejsca na studiach.

 

logo gwsh.pl

Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+