Specjalność „Komunikacja społeczna i marketingowa” jest dedykowana osobom pragnącym zdobyć wszechstronną wiedzę i umiejętności z zakresu szeroko rozumianej komunikacji, public relations oraz marketingu. Program studiów został zaprojektowany tak, aby przygotować studentów do pracy w dynamicznym i wymagającym środowisku biznesowym, w którym kluczowe znaczenie mają umiejętności skutecznej komunikacji oraz zarządzania wizerunkiem. Studenci tej specjalności posiadają wiedzę w zakresie podstawowych technik public relations i roli PR w organizacjach, znają strategie budowania i utrzymania pozytywnego wizerunku organizacji oraz potrafią stosować sztuczną inteligencję w analizie i prowadzeniu kampanii marketingowych oraz wdrażać różne techniki zarządzania komunikacją w obliczu kryzysu. Wśród kluczowych kompetencji absolwentów znajduje się twórcze podejście do marketingu i komunikacji, znajomość technik i narzędzi wspierających innowacyjność w kampaniach marketingowych oraz umiejętność zarządzania reputacją organizacji, zastosowania technik i narzędzi budowania marki osobistej.
Absolwenci specjalności „Komunikacja społeczna i marketingowa” zdobywają wszechstronną wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą im skutecznie zarządzać komunikacją i wizerunkiem organizacji, a także tworzyć kreatywne i efektywne kampanie marketingowe.
Przykładowe przedmioty na tej specjalności:
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532