Specjalność „Digital Marketing” przygotowuje studentów do pracy w dynamicznie rozwijającej się dziedzinie marketingu cyfrowego. Program studiów skupia się na kluczowych aspektach marketingu online, dostarczając wiedzy i umiejętności niezbędnych do tworzenia i zarządzania efektywnymi kampaniami marketingowymi w internecie. Wśród kompetencji studentów tej specjalności należy wyróżnić umiejętność planowania, realizacji i optymalizacji kampanii reklamowych w różnych kanałach cyfrowych, znajomość strategii i technik optymalizacji stron internetowych (SEO) oraz zarządzania płatnymi kampaniami w wyszukiwarkach (SEM), czy zdolność do tworzenia i dystrybucji wartościowych treści, które przyciągają i angażują odbiorców (także w środowisku social mediów) oraz wspierają cele marketingowe. Ponadto w ramach tej specjalności student opanowuje podstawy projektowania doświadczeń użytkownika (UX) i interfejsów użytkownika (UI) w kontekście marketingu cyfrowego i zdobywa wiedzę w zakresie przepisów prawnych związanych z działalnością marketingową w internecie, w tym ochrony danych osobowych i prawa autorskiego.
Absolwenci specjalności „Digital Marketing” posiadają praktyczne umiejętności i teoretyczną wiedzę, która pozwoli im skutecznie planować, realizować i optymalizować kampanie marketingowe w cyfrowym świecie, zwiększając efektywność działań marketingowych w różnych kanałach online.
Przykładowe przedmioty na tej specjalności:
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532