Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta
DLA KOGO?
Dla osób pracujących w jednostkach samorządu terytorialnego, pracowników urzędów, pracowników administracyjnych, sekretarek, recepcjonistek, rejestratorek, sprzedawców, doradców i wszystkich pracujących i obsługujących klientów.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom sprawdzonych i najlepszych rozwiązań w dziedzinie obsługi klienta i sposobów na wzmocnienie relacji z klientem
Efekty szkolenia
Wiedza
Umiejętności
Kompetencje społeczne
Skrócony program szkolenia
KTO PROWADZI ZAJĘCIA?
Maciej Westerowski - absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach, na kierunku zarządzanie i marketing, trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior trainer), doradca zawodowy, coach, coach amerykańskiej metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling®, konsultantMaxieDISC, wykładowca studiów podyplomowych Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej, współwłaściciel centrum edukacji Strefa Dobry Start w Katowicach. Ponad 1500 godzin doświadczenia na sali szkoleniowej i podczas sesji coachingowych. Posiada doświadczenie w pracy zarówno w małych grupach jak i w dużych aulach i salach konferencyjnych.
Na co dzień współpracuje i wspiera firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Od 2015 roku jest trenerem i coachem dla doradców projektu Google Internetowe Rewolucje. Swoje usługi świadczy również dla organizacji pozarządowych. Specjalizuje się w szkoleniach z kompetencji menedżerskich i sprzedażowych. Realizuje swoje projekty i szkolenia między innymi dla: Media Cap SA, Mazowieckiej Grupy Szkoleniowo Doradczej, Polbi Sp. z o.o., Zebco Europe GmbH Sp. z o.o., Gora Sp z o.o..
W ramach współpracy z Górnośląską Wyższą Szkołą Handlową prowadzi szkolenia z zarządzania zespołem pracowniczym między innymi dla branż automotive, energetycznej (TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Będzinie) i administracji samorządowej.
Prywatnie mieszkaniec Katowic, przewodnik beskidzki i miłośnik fotografii.
CZAS TRWANIA: 2 dni, 16 h szkoleniowych/ 14 h zegarowych
NAJBLIŻSZY TERMIN: 15-16.02.2024 r - szkolenie odwołane
Organizujemy również szkolenia wewnętrzene /zamknięte - chętnych prosimy o kontakt
godz. 9.00-16.00
MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, Budynek Akademi Górnośląskiej, ul. Harcerzy Września 3
Koszt uczestnictwa: 1550 zł brutto/osobę
CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia,
INFORMACJE I ZAPISY:
tel. +48 32 357 06 05/06, 696 728 230, 696 721 366, e-mail: szkolenia@gwsh.pl
https://www.facebook.com/CSPKiS.GWSH/
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532