PL | EN
logo Akademii Górnośląskiej
/dla-studenta/studenckie-praktyki-zawodowe.html

Profesjonalna obsługa klienta

Drukuj

Szkolenie: Profesjonalna obsługa Klienta

 DLA KOGO?

 

Dla osób pracujących w jednostkach samorządu terytorialnego, pracowników urzędów, pracowników administracyjnych, sekretarek, recepcjonistek, rejestratorek, sprzedawców, doradców i wszystkich pracujących i obsługujących klientów.

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom sprawdzonych i najlepszych rozwiązań w dziedzinie obsługi klienta i sposobów na wzmocnienie relacji z klientem

Efekty szkolenia

Wiedza

  • Posiada wiedzę na temat profesjonalnej obsługi klienta
  • Posiada wiedzę na temat wzorców komunikacyjnych i wynikających z nich stylów rozmów z ludźmi
  • Potrafi dopasować komunikację w zależności od stylów zachowań klienta
  • Potrafi rozwiązywać sytuacje konfliktowe z klientem
  • Potrafi reagować na stres

Umiejętności

  • Budowania własnej siły i skuteczności w relacjach z klientem
  • Potrafi dostosować styl komunikacji do osobowości klienta
  • Potrafi wzmacniać relacje z klientem
  • Potrafi odpowiednio dobrać motywatory dla poszczególnych klientów
  • Potrafi skutecznie rozwiązywać konflikty

Kompetencje społeczne

  • Jest świadom własnego profilu kompetencji
  • Jest świadom swojego naturalnego i adoptowanego stylu zachowania
  • Potrafi okazać empatię
  • Charakteryzuje go postawa asertywna
  • Samodzielnie potrafi rozwiązywać konflikty

Skrócony program szkolenia

  1. Kultura organizacji i jej znaczenie w procesie obsługi klienta
  2. Profesjonalna obsługa klienta co to takiego?
  3. Typologia klientów i ich stylów zachowań
  4. Komunikacja z klientem
  5. Etapy obsługi klienta
  6. Asertywność
  7. Radzenie sobie z trudnym klientem
  8. Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych                                         

ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z SZCZEGÓŁOWYM PROGRAMEM, KLIKNIJ TUTAJ

 

KTO PROWADZI ZAJĘCIA?

Maciej Westerowski - absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach, na kierunku zarządzanie i marketing, trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior trainer), doradca zawodowy, coach, coach amerykańskiej metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling®, konsultantMaxieDISC, wykładowca studiów podyplomowych Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej, współwłaściciel centrum edukacji Strefa Dobry Start w Katowicach. Ponad 1500 godzin doświadczenia na sali szkoleniowej i podczas sesji coachingowych. Posiada doświadczenie w pracy zarówno w małych grupach jak i w dużych aulach i salach konferencyjnych.

Na co dzień współpracuje i wspiera firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Od 2015 roku jest trenerem i coachem dla doradców projektu Google Internetowe Rewolucje. Swoje usługi świadczy również dla organizacji pozarządowych. Specjalizuje się w szkoleniach z kompetencji menedżerskich i sprzedażowych. Realizuje swoje projekty i szkolenia między innymi dla: Media Cap SA, Mazowieckiej Grupy Szkoleniowo Doradczej, Polbi Sp. z o.o., Zebco Europe GmbH Sp. z o.o., Gora Sp z o.o..

W ramach współpracy z Górnośląską Wyższą Szkołą Handlową prowadzi szkolenia z zarządzania zespołem pracowniczym między innymi dla branż automotive, energetycznej (TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Będzinie) i administracji samorządowej.

Prywatnie mieszkaniec Katowic, przewodnik beskidzki i miłośnik fotografii.


CZAS TRWANIA: 2 dni, 16 h szkoleniowych/ 14 h zegarowych

NAJBLIŻSZY TERMIN:  15-16.02.2024 r - szkolenie odwołane

             Organizujemy również szkolenia wewnętrzene /zamknięte  - chętnych prosimy o kontakt

godz. 9.00-16.00

MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, Budynek Akademi Górnośląskiej,  ul. Harcerzy Września 3

Koszt uczestnictwa: 1550  zł brutto/osobę

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia,

INFORMACJE I ZAPISY:
tel. +48 32 357 06 05/06, 696 728 230, 696 721 366, e-mail: szkolenia@gwsh.pl

https://www.facebook.com/CSPKiS.GWSH/

 

logo gwsh.pl

Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+