Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, początkujących pracowników agencji marketingowych, osób zajmujących się komunikacją w Internecie oraz wszystkich zainteresowanych tematyką social media.
CEL SZKOLENIA:
Przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych i innych narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji czy samorządu. Zwiększenie świadomości roli tych kanałów w komunikacji z klientami.
EFEKTY SZKOLENIA:
Wiedza
- Uczestnik posiadł ogólną wiedzę o dostępnych narzędziach marketingu internetowego,
- Uczestnik posiadł wiedzę o typach mediów społecznościowych i ich zastosowaniu,
- Uczestnik potrafi samodzielnie dopasować narzędzia do planowanych celów marketingowych,
- Uczestnik wie jakie cele powinny realizować kampanie internetowe i jak je osiągnąć.
Umiejętności
- Uczestnik potrafi samodzielnie zaplanować prostą strategię komunikacji w social media,
- Uczestnik potrafi samodzielnie wdrożyć strategię działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych,
- Uczestnik umiejętnie dobiera cele i narzędzia do zaplanowanych działań,
- Uczestnik potrafi mierzyć efekty działań w internecie i wyciągać z nich właściwe wnioski.
Kompetencje społeczne
- Uczestnik jest świadom swoich umiejętności potrafi je zastosować w codziennej pracy z innymi osobami,
- Uczestnik potrafi wykorzystać nabytą widzę na rynku pracy i spełnić oczekiwania pracodawcy lub partnera/klienta w obszarze szkolenia,
- Uczestnik umiejętnie dzieli się nabytą widzą i potrafi wytłumaczyć mechanizmy rządzące marketingiem internetowym współpracownikom, podwładnym i partnerom
PROGRAM: Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0
PROWADZĄCY:
Jakub Nagórski - specjalista od marketingu z naciskiem na marketing internetowy z 13 letnim doświadczeniem. Od 10 lat zarządza agencją marketingu zintegrowanego i agencją e-marketingu, współpracował z ponad 500 klientami na terenie Polski i poza granicami naszego kraju. Tworzył kampanie o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Posiada certyfikat trenerski na poziomie 5EQF, na przestrzeni 9 lat przeprowadził około 3000 godzin szkoleniowych dla firm, instytucji publicznych, organizacji pozarządowych i w ramach projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Szkolił z zakresu marketingu internetowego, social media, strategii marketingowych i personal brandingu. Studiował Nauki Polityczne na specjalizacji Europeistyka na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego.
CZAS TRWANIA: 3 dni, 24 h szkoleniowych/ 21 h zegarowych
NAJBLIŻSZY TERMIN: termin w trakcie ustalania
MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, Budynek C GWSH, ul. Kostki Napierskiego 38
GODZINY: 09:00 - 16:00
KOSZT UCZESTNICTWA: 1399 zł brutto/osobę
CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.
INFORMACJE I ZAPISY:
tel. +48 32 357 06 06/05, 696 728 230, 696 721 366, e-mail: szkolenia@gwsh.pl
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego
40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532