PL | UA | EN | KZ
logo Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej
rejestracja

Zapisz się na kurs w terminie:

Google Ads (AdWords)

Drukuj

 Szkolenie: Google Ads ( AdWords)

DLA KOGO?

Kurs przeznaczony jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, początkujących pracowników agencji marketingowych, osób odpowiedzialnych za obecność firmy w Internecie oraz osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom możliwości programu reklamowego Google Ads (AdWords) oraz umożliwienie im przećwiczenia umiejętności tworzenia skutecznych kampanii reklamowych za pomocą tego narzędzia.

Efekty szkolenia

Wiedza

  • Uczestnik wie jak budować skuteczne kampanie Google Ads 
  • Uczestnik posiadł wiedzę jak zainteresować potencjalnych klientów swoim przekazem reklamowym,
  • Uczestnik wie jak przygotować stronę docelową dla kampanii Google Ads,
  • Uczestnik potrafi rozszerzyć zasięg swojej kampanii,
  • Uczestnik potrafi wyznaczać cele i ocenić jakość pracy agencji, której powierzył przeprowadzenie kampanii

Umiejętności

  • Uczestnik potrafi pisać skuteczne teksty reklamowe,
  • Uczestnik potrafi dobierać właściwe słowa kluczowe,
  • Uczestnik potrafi przygotować stronę na potrzeby kampanii,
  • Uczestnik umie stworzyć kampanię na własne potrzeby,
  • Uczestnik potrafi ocenić wyniki kampanii Google Ads (AdWords),
  • Uczestnik potrafi współpracować z agencją interaktywną na warunkach partnerskich.

Kompetencje społeczne

  • Uczestnik potrafi zaprezentować wyniki prowadzonej przez siebie kampanii swoim współpracownikom, zwierzchnikom i partnerom biznesowym,
  • Uczestnik posiadł kompetencje do prowadzenia współpracy z agencją interaktywną na warunkach partnerskich.

 

Skrócony program szkolenia  google Ads (AdWords)

  1. Przedstawienie platformy reklamowej Google Ads - co to jest, jak działa, jakie daje możliwości
  2. Poznanie składowych skutecznej kampanii:
  3. Jak napisać dobrą reklamę
  4. Jak dobrać właściwe słowa kluczowe do swojej kampanii
  5. Jak przygotować stronę docelową na potrzeby kampanii
  6. Jakie ustawienia wybrać dla swojej kampanii
  7. Jak mierzyć skuteczność kampanii
  8. Współpraca z agencją interaktywną

 

Czas trwania: 16 godzin

  1.     Przedstawienie platformy reklamowej Google Ads - co to jest, jak działa, jakie daje możliwości
  2.     Poznanie składowych skutecznej kampanii:
  • Teksty reklamowe
  • Słowa kluczowe
  • Strona docelowa

     3. Jak pisać dobre reklamy

  • Cechy skutecznego przekazu reklamowego
  • Zasady redagowania tekstów reklam

     4. Jak dobrać właściwe słowa kluczowe do swojej kampanii

  • Metody doboru właściwych słów kluczowych
  • Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych użytych w kampanii

     5.Jak przygotować stronę docelową na potrzeby kampanii

     6. Jakie ustawienia wybrać dla swojej kampanii

  • Grupa docelowa
  • Zasięg terytorialny
  • Urządzenia
  • Harmonogram
  • Budżet

      7. Jak mierzyć skuteczność kampanii

  • Wybór celów kampanii
  • Sposoby mierzenia celów kampanii
  • Wykorzystanie danych do zarządzania kampanią

      8. Współpraca z agencją interaktywną

  • Fakty i mity na temat Google Ads
  • Jak wybrać agencję
  • Współpraca na warunkach partnerskich

     9. Kiedy małe nie wystarcza – Google AdWords na większą skalę

  • Budowanie i zarządzanie dużymi kampaniami
  • Automatyzacja pracy z kampaniami
  • Sprawne zarządzanie budżetem kampanii
  • Wykorzystanie Google Ads i arkuszy kalkulacyjnych

     10. Kolejne możliwości rozwoju kampanii

  • Reklama na smartfonach i urządzeniach mobilnych
  • Dotrzyj do odbiorców za pomocą obrazów
  • Wykorzystanie reklam video w kampanii
  • Jak trafić do odbiorców dzięki reklamie w Gmail

      11. Rozwiązania dla branży e-commerce

  • Zmień odwiedzających w Klientów

     12. Skuteczny remarketing

  • Nie daj o sobie zapomnieć

     13. Monitorowanie działań konkurencji

     14. Jeszcze dokładniejsze śledzenie efektów kampanii

  • Wybierz odpowiedni dla siebie model śledzenia konwersji

    15 . Kierunki rozwoju narzędzi reklamy internetowej

    16. Jak odnaleźć się na rynku reklamy internetowej

  • Możliwe ścieżki kariery
  • Jak zdobywać i poszerzać wiedzę

 

 

PROWADZĄCY:

Paweł Bilczyński - ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od ośmiu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od 2010 roku, jako uczestnik programu Google Partners poszerza swoją wiedzę i doświadczenie. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google Internetowe Rewolucje. Absolwent Szkoły Trenerów Meritum.

 

 

CZAS TRWANIA: 2 dzień / 18 godzin szkoleniowych

MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, ul. Harcerzy Września 1939 nr 3, 40-659 Katowice, Bud A

NAJBLIŻSZY TERMIN:  27-28.11.2021 r.

 godz. 9.00-17.00 

KOSZT UCZESTNICTWA: 1 350 zł brutto/osobę

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia

INFORMACJE I ZAPISY:
tel. 32 357 06 06, 32 357 06 05, 696 728 230, 696 721 366, e-mail: szkolenia@gwsh.pl

https://www.facebook.com/CSPKiS.GWSH/

logo gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+