Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka
rejestracja

Zapisz się na kurs w terminie:

Google AdWords dla początkujących - AdWords 101

Drukuj

 Szkolenie: Google Ads dla początkujących - Google Ads 101

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, pracowników agencji marketingowych, osób odpowiedzialnych za obecność firmy w sieci oraz osoby, które chcą rozpocząć pracę w sektorze marketingu internetowego.

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom możliwości programu reklamowego Google Ads (Google AdWords) oraz umożliwienie im przećwiczenia umiejętności tworzenia skutecznych kampanii reklamowych za pomocą tego narzędzia.

Efekty szkolenia

Wiedza

  • Uczestnik wie jak budować skuteczne kampanie Google Ads (Google AdWords),
  • Uczestnik posiadł wiedzę jak zainteresować potencjalnych klientów swoim przekazem reklamowym,
  • Uczestnik wie jak przygotować stronę docelową dla kampanii Google Ads (Google AdWords),
  • Uczestnik potrafi rozszerzyć zasięg swojej kampanii,
  • Uczestnik potrafi wyznaczać cele i ocenić jakość pracy agencji, której powierzył przeprowadzenie kampanii

Umiejętności

  • Uczestnik potrafi pisać skuteczne teksty reklamowe,
  • Uczestnik potrafi dobierać właściwe słowa kluczowe,
  • Uczestnik potrafi przygotować stronę na potrzeby kampanii,
  • Uczestnik umie stworzyć kampanię na własne potrzeby,
  • Uczestnik potrafi ocenić wyniki kampanii Google Ads (Google AdWords),
  • Uczestnik potrafi współpracować z agencją interaktywną na warunkach partnerskich.

Kompetencje społeczne

  • Uczestnik potrafi zaprezentować wyniki prowadzonej przez siebie kampanii swoim współpracownikom, zwierzchnikom i partnerom biznesowym,
  • Uczestnik posiadł kompetencje do prowadzenia współpracy z agencją interaktywną na warunkach partnerskich.

 

Skrócony program szkolenia

  1. Przedstawienie platformy reklamowej Google AdWords - co to jest, jak działa, jakie daje możliwości
  2. Poznanie składowych skutecznej kampanii:
  3. Jak napisać dobrą reklamę
  4. Jak dobrać właściwe słowa kluczowe do swojej kampanii
  5. Jak przygotować stronę docelową na potrzeby kampanii
  6. Jakie ustawienia wybrać dla swojej kampanii
  7. Jak mierzyć skuteczność kampanii
  8. Współpraca z agencją interaktywną

 

Czas trwania: 8 godzin

Szczegółowy program szkolenia

  1. Przedstawienie platformy reklamowej Google AdWords - co to jest, jak działa, jakie daje możliwości
  2. Poznanie składowych skutecznej kampanii:
  • Teksty reklamowe
  • Słowa kluczowe
  • Strona docelowa
  1. Jak pisać dobre reklamy
  • Cechy skutecznego przekazu reklamowego
  • Zasady redagowania tekstów reklam
  1. Jak dobrać właściwe słowa kluczowe do swojej kampanii
  • Metody doboru właściwych słów kluczowych
  • Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych użytych w kampanii
  1. Jak przygotować stronę docelową na potrzeby kampanii
  1. Jakie ustawienia wybrać dla swojej kampanii
  • Grupa docelowa
  • Zasięg terytorialny
  • Urządzenia
  • Harmonogram
  • Budżet
  1. Jak mierzyć skuteczność kampanii
  • Wybór celów kampanii
  • Sposoby mierzenia celów kampanii
  • Wykorzystanie danych do zarządzania kampanią
  1. Współpraca z agencją interaktywną
  • Fakty i mity na temat Google AdWords
  • Jak wybrać agencję
  • Współpraca na warunkach partnerskich

 

 

PROWADZĄCY:

Paweł Bilczyński - ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od ośmiu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od 2010 roku, jako uczestnik programu Google Partners poszerza swoją wiedzę i doświadczenie. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google Internetowe Rewolucje. Absolwent Szkoły Trenerów Meritum.

 

 

CZAS TRWANIA: 1 dzień/9 godzin szkoleniowych

MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, ul. Dyrekcyjna 4/2 , Strefa Dobry Start

NAJBLIŻSZY TERMIN: 10.01.2019 r godz. 9.00-17.00

KOSZT UCZESTNICTWA: 790 zł brutto/osobę

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia

INFORMACJE I ZAPISY:
tel. 32 357 06 06, 32 357 06 05, 696 728 230, 696 721 366, e-mail: szkolenia@gwsh.pl

https://www.facebook.com/CSPKiS.GWSH/

Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Członek - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne - Oddział Katowice Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Krajowa Izba Biegłych Rewidentów Partner - Green Bridge Partner - Marco Partner - Zakłady Mięsne Henryk Kania Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWC Partner - BZWBK Partner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+