Szkolenie: Google Ads dla początkujących - Google Ads 101
Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, pracowników agencji marketingowych, osób odpowiedzialnych za obecność firmy w sieci oraz osoby, które chcą rozpocząć pracę w sektorze marketingu internetowego.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom możliwości programu reklamowego Google Ads (Google AdWords) oraz umożliwienie im przećwiczenia umiejętności tworzenia skutecznych kampanii reklamowych za pomocą tego narzędzia.
Efekty szkolenia
Wiedza
Uczestnik wie jak budować skuteczne kampanie Google Ads (Google AdWords),
Uczestnik posiadł wiedzę jak zainteresować potencjalnych klientów swoim przekazem reklamowym,
Uczestnik wie jak przygotować stronę docelową dla kampanii Google Ads (Google AdWords),
Uczestnik potrafi rozszerzyć zasięg swojej kampanii,
Uczestnik potrafi wyznaczać cele i ocenić jakość pracy agencji, której powierzył przeprowadzenie kampanii
Umiejętności
Uczestnik potrafi pisać skuteczne teksty reklamowe,
Uczestnik potrafi dobierać właściwe słowa kluczowe,
Uczestnik potrafi przygotować stronę na potrzeby kampanii,
Uczestnik umie stworzyć kampanię na własne potrzeby,
Uczestnik potrafi ocenić wyniki kampanii Google Ads (Google AdWords),
Uczestnik potrafi współpracować z agencją interaktywną na warunkach partnerskich.
Kompetencje społeczne
Uczestnik potrafi zaprezentować wyniki prowadzonej przez siebie kampanii swoim współpracownikom, zwierzchnikom i partnerom biznesowym,
Uczestnik posiadł kompetencje do prowadzenia współpracy z agencją interaktywną na warunkach partnerskich.
Skrócony program szkolenia
Przedstawienie platformy reklamowej Google AdWords - co to jest, jak działa, jakie daje możliwości
Poznanie składowych skutecznej kampanii:
Jak napisać dobrą reklamę
Jak dobrać właściwe słowa kluczowe do swojej kampanii
Jak przygotować stronę docelową na potrzeby kampanii
Jakie ustawienia wybrać dla swojej kampanii
Jak mierzyć skuteczność kampanii
Współpraca z agencją interaktywną
Czas trwania: 8 godzin
Szczegółowy program szkolenia
Przedstawienie platformy reklamowej Google AdWords - co to jest, jak działa, jakie daje możliwości
Poznanie składowych skutecznej kampanii:
Teksty reklamowe
Słowa kluczowe
Strona docelowa
Jak pisać dobre reklamy
Cechy skutecznego przekazu reklamowego
Zasady redagowania tekstów reklam
Jak dobrać właściwe słowa kluczowe do swojej kampanii
Metody doboru właściwych słów kluczowych
Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych użytych w kampanii
Jak przygotować stronę docelową na potrzeby kampanii
Jakie ustawienia wybrać dla swojej kampanii
Grupa docelowa
Zasięg terytorialny
Urządzenia
Harmonogram
Budżet
Jak mierzyć skuteczność kampanii
Wybór celów kampanii
Sposoby mierzenia celów kampanii
Wykorzystanie danych do zarządzania kampanią
Współpraca z agencją interaktywną
Fakty i mity na temat Google AdWords
Jak wybrać agencję
Współpraca na warunkach partnerskich
PROWADZĄCY:
Paweł Bilczyński - ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od ośmiu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od 2010 roku, jako uczestnik programu Google Partners poszerza swoją wiedzę i doświadczenie. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google Internetowe Rewolucje. Absolwent Szkoły Trenerów Meritum.
CZAS TRWANIA: 1 dzień/9 godzin szkoleniowych
MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, ul. Dyrekcyjna 4/2 , Strefa Dobry Start
NAJBLIŻSZY TERMIN: 11.07.2019 rgodz. 9.00-17.00
KOSZT UCZESTNICTWA: 790 zł brutto/osobę
CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia
INFORMACJE I ZAPISY: tel. 32 357 06 06, 32 357 06 05, 696 728 230, 696 721 366, e-mail: szkolenia@gwsh.pl
Ta strona korzysta z plików cookie. Używane są one w ramach realizacji Polityki Prywatności. W tym dokumencie znajdują się również aktualne informacje dotyczące sposobu, w jaki chronimy dane.