Kurs Marketing internetowy – kompleksowo o obecności marki w sieci
HARMONOGRAM ZAJĘĆ
DLA KOGO?
Kurs przeznaczony jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, początkujących pracowników agencji marketingowych, osób odpowiedzialnych za obecność firmy w Internecie oraz osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego
CEL KURSU:
Przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego oraz oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych, jako podstawy do wprowadzania w nich zmian. Zwiększenie świadomości roli tych narzędzi w komunikacji z klientami.
EFEKTY KURSU:
Wiedza
- Uczestnik posiada ogólną wiedzę o dostępnych narzędziach marketingu internetowego
- Uczestnik posiada wiedzę jak zainteresować potencjalnych klientów swoim przekazem reklamowym
- Uczestnik wie jakie cele powinny realizować kampanie internetowe i jak je osiągnąć
- Uczestnik wie jakie są możliwości narzędzia Google Analytics – bezpłatnego narzędzia do monitorowania ruchu na stronach internetowych
- Uczestnik wie jak przygotować stronę docelową dla kampanii Google Ads
- Uczestnik wie jak dzięki automatyzacji oszczędzić czas potrzebny na pracę z kampaniami Google Ads
- Uczestnik wie jakie są narzędzia do analizy stron internetowych pod kątem SEO
- Uczestnik zna zasady pozycjonowania lokalnego i pozyskiwania linków
- Uczestnik zna wtyczki dla WordPress wspomagające pozycjonowanie strony www
- Uczestnik posiada wiedzę o typach mediów społecznościowych i ich zastosowaniu
- Uczestnik zna funkcjonalności najpopularniejszych mediów społecznościowych
Umiejętności
- Uczestnik umiejętnie dobiera cele i narzędzia do zaplanowanych działań marketingowych
- Uczestnik potrafi mierzyć efekty działań w Internecie i wyciągać z nich właściwe wnioski
- Uczestnik posiada umiejętność wykorzystania danych z Google Analytics do oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych i jako podstawy do wprowadzania w nich zmian
- Uczestnik potrafi stworzyć kampanię Google Ads na własne potrzeby
- Uczestnik potrafi ocenić wyniki kampanii Google Ads
- Uczestnik potrafi prowadzić działania reklamowe w Sieci Reklamowej Google
- Uczestnik potrafi sprawnie zoptymalizować stronę internetową, aby była przyjazna wyszukiwarce Google
- Uczestnik wie jak prawidłowo korzystać z wizytówki Google Moja Firma
- Uczestnik potrafi samodzielnie zaplanować prostą strategię komunikacji w social media
- Uczestnik potrafi samodzielnie wdrożyć strategię działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych
Kompetencje społeczne
- Uczestnik jest świadom swoich umiejętności, potrafi je zastosować w codziennej pracy z innymi osobami
- Uczestnik potrafi wykorzystać nabytą widzę na rynku pracy i spełnić oczekiwania pracodawcy lub partnera/klienta w obszarze szkolenia
- Uczestnik umiejętnie dzieli się nabytą widzą i potrafi wytłumaczyć mechanizmy rządzące marketingiem internetowym współpracownikom, podwładnym i partnerom
- Uczestnik potrafi zaprezentować wyniki prowadzonej przez siebie kampanii swoim współpracownikom, zwierzchnikom i partnerom biznesowym
- Uczestnik posiada kompetencje do prowadzenia współpracy z agencją interaktywną na warunkach partnerskich.
Program kursu:
KTO PROWADZI ZAJĘCIA?
Maciej Westerowski - absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunku zarządzanie i marketing. 20 lat doświadczenia w prowadzeniu własnej firmy w branży handlowo – usługowej, kilkuletnie doświadczenie w koordynacji sprzedaży i marketingu firmy produkcyjnej, certyfikowany coach metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling. Ukończył kursy coachingu wg standardów ICF i zarządzania sprzedażą z wykorzystaniem metod coachingowych, członek zarządu i instruktor Polskiego Klubu Alpejskiego, przewodnik górski, organizator eventów, pokazów autorskich, wystaw i festiwali. Współtwórca cyklicznych darmowych warsztatów marketingowych „Interaktywne Czwartki”.
Paweł Bilczyński - ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od ośmiu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od 2010 roku, jako uczestnik programu Google Partners poszerza swoją wiedzę i doświadczenie. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google Internetowe Rewolucje. Absolwent Szkoły Trenerów Meritum.
Jakub Nagórski - specjalista od marketingu z naciskiem na marketing internetowy z 13 letnim doświadczeniem. Od 10 lat zarządza agencją marketingu zintegrowanego i agencją e-marketingu, współpracował z ponad 500 klientami na terenie Polski i poza granicami naszego kraju. Tworzył kampanie o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Posiada certyfikat trenerski na poziomie 5EQF, na przestrzeni 9 lat przeprowadził około 3000 godzin szkoleniowych dla firm, instytucji publicznych, organizacji pozarządowych i w ramach projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Szkolił z zakresu marketingu internetowego, social media, strategii marketingowych i personal brandingu. Studiował Nauki Polityczne na specjalizacji Europeistyka na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego.
CZAS TRWANIA: 9 dni, 72 godziny szkoleniowe/ 63 godziny zegarowe
TERMIN : 26 - 28.11.2021 r., 2-4.12.2021, 10-11.12.2021 r., r. - 9 dni szkolenia
GODZINY REALIZACJI: 09.00 - 16.00
MIEJSCE REALIZACJI: GWSH bud A, ul. Harcerzy Września 3, 40-659 Katowice
Koszt uczestnictwa: 4 650 zł brutto/osobę
CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.
INFORMACJE I ZAPISY:
tel. +48 32 357 06 05/06, 696 728 230, 696 721 366, e-mail: szkolenia@gwsh.pl
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532