Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka
rejestracja

Zapisz się na kurs w terminie:

Kurs Marketing internetowy – kompleksowo o obecności marki w sieci

Drukuj

                          Kurs Marketing internetowy – kompleksowo o obecności marki w sieci

 

                                                     HARMONOGRAM ZAJĘĆ -  I EDYCJA

  • 21.11.2019: Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin
  • 22.11.2019: Google Ads cz. I – 8 godzin
  • 23.11.2019: SEO od podstaw – 8 godzin
  • 28-30.11.2019: Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0 – 24 godz.
  • 5.12.2019: Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
  • 6.12.2019: Google Analytics – 8 godzin
  • 7.12.2019: Google Ads cz. II – 8 godzin

 

                                      HARMONOGRAM ZAJĘĆ - II EDYCJA

  • 30.01.2020: Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO – 8 godzin
  • 31.01.2020: Google Ads cz. I – 8 godzin
  • 01.02.2020: SEO od podstaw – 8 godzin
  • 06-08.02.2020: Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0 – 24 godz.
  • 20.02.2020: Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
  • 21.02.2020: Google Analytics – 8 godzin
  • 22.02.2020: Google Ads cz. II – 8 godzin

DLA KOGO?

Kurs przeznaczony jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, początkujących pracowników agencji marketingowych, osób odpowiedzialnych za obecność firmy w Internecie oraz osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego

 

CEL KURSU:

Przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego oraz oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych, jako podstawy do wprowadzania w nich zmian. Zwiększenie świadomości roli tych narzędzi w komunikacji z klientami.

 

EFEKTY KURSU:

Wiedza

- Uczestnik posiada ogólną wiedzę o dostępnych narzędziach marketingu internetowego

- Uczestnik posiada wiedzę jak zainteresować potencjalnych klientów swoim przekazem reklamowym

- Uczestnik wie jakie cele powinny realizować kampanie internetowe i jak je osiągnąć

- Uczestnik wie jakie są możliwości narzędzia Google Analytics – bezpłatnego narzędzia do monitorowania ruchu na stronach internetowych

- Uczestnik wie jak przygotować stronę docelową dla kampanii Google Ads

- Uczestnik wie jak dzięki automatyzacji oszczędzić czas potrzebny na pracę z kampaniami Google Ads

- Uczestnik wie jakie są narzędzia do analizy stron internetowych pod kątem SEO

- Uczestnik zna zasady pozycjonowania lokalnego i pozyskiwania linków

- Uczestnik zna wtyczki dla WordPress wspomagające pozycjonowanie strony www

- Uczestnik posiada wiedzę o typach mediów społecznościowych i ich zastosowaniu

- Uczestnik zna funkcjonalności najpopularniejszych mediów społecznościowych

 

Umiejętności

- Uczestnik umiejętnie dobiera cele i narzędzia do zaplanowanych działań marketingowych

- Uczestnik potrafi mierzyć efekty działań w Internecie i wyciągać z nich właściwe wnioski

- Uczestnik posiada umiejętność wykorzystania danych z Google Analytics do oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych i jako podstawy do wprowadzania w nich zmian

- Uczestnik potrafi stworzyć kampanię Google Ads na własne potrzeby

- Uczestnik potrafi ocenić wyniki kampanii Google Ads

- Uczestnik potrafi prowadzić działania reklamowe w Sieci Reklamowej Google

- Uczestnik potrafi sprawnie zoptymalizować stronę internetową, aby była przyjazna wyszukiwarce Google

- Uczestnik wie jak prawidłowo korzystać z wizytówki Google Moja Firma

- Uczestnik potrafi samodzielnie zaplanować prostą strategię komunikacji w social media

- Uczestnik potrafi samodzielnie wdrożyć strategię działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych

 

Kompetencje społeczne

- Uczestnik jest świadom swoich umiejętności, potrafi je zastosować w codziennej pracy z innymi osobami

- Uczestnik potrafi wykorzystać nabytą widzę na rynku pracy i spełnić oczekiwania pracodawcy lub partnera/klienta w obszarze szkolenia

- Uczestnik umiejętnie dzieli się nabytą widzą i potrafi wytłumaczyć mechanizmy rządzące marketingiem internetowym współpracownikom, podwładnym i partnerom

- Uczestnik potrafi zaprezentować wyniki prowadzonej przez siebie kampanii swoim współpracownikom, zwierzchnikom i partnerom biznesowym

- Uczestnik posiada kompetencje do prowadzenia współpracy z agencją interaktywną na warunkach partnerskich.

 

Program kursu:

 

  1. Google AdWords - 16 godzin
    • Platforma reklamowa Google AdWords
    • Jak pisać teksty reklamowe
    • Jak przygotować stronę docelową kampanii
    • Dobór słów kluczowych
    • Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych
    • Zasady redagowania tekstów i reklam
    • Jak wybrać grupę docelową
    • Jak dopasować budżet
    • Sposoby mierzenia celów kampanii
    • Fakty i mity na temat Google AdWords
    • AdWords Express jako alternatywa dla mikro firm

 

  1. Google Analytics - 8 godzin
    • Platforma Google Analytics
    • Definiowanie celów dla witryny
    • Jak prowadzić analizę źródeł ruchu w witrynie
    • Skąd się biorą odwiedzający
    • Mierzenie ruchu z kampanii AdWords, mailingu, social media
    • Jak analizować zachowania użytkowników w witrynie
    • Jak wykorzystać dane demograficzne

 

  1. SEO od podstaw - 8 godzin
    • Czym jest pozycjonowanie stron internetowych
    • Pozycjonowanie on site i off site
    • Podstawy budowy stron www
    • Słowa kluczowe
    • Zasady linkowania

 

  1. Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO - 8 godzin
    • Narzędzia do audytu strony www
    • Narzędzia do mierzenia szybkości witryny
    • Optymalizacja treści pod kątem SEO
    • Tytuły i meta descriptions
    • Nagłówki H1-H5 i ich znaczenie
    • Wtyczki WordPress do optymalizacji strony i zwiększające skuteczność pozycjonowania

 

  1. Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin
    • Tworzenie strony www w oparciu o wizytówkę gogle Moja Firma
    • Pozycjonowanie lokalne wizytówka GMF
    • Content marketing i storytelling
    • Narzędzia webmastera – SEMSTORM,Google Trends, Seostation,
    • Artykuły sponsorowane – portale dziennikarstwa obywatelskiego
    • Jak zoptymalizować grafiki pod kątem wyszukiwarki

 

  1. Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0 – 24 godz.
    • portale
    • mikroblogi
    • blogi
    • fora internetowe
    • aplikacje mobilne
    • platformy crowdfoundingowe
  • Typologia social media
  • Elementy składowe strategii social media
  • Twitter – o potencjale kanału
    • Podstawy komunikacji
    • Kampanie reklamowe
    • Korzyści wynikające z działań
    • Case studies
  • Youtube jako druga największa przeglądarka w sieci
    • Funkcjonalności: tworzenie, edycja filmów, transmisje na żywo
    • Zaawansowane opcje edycji filmów
    • Case studies
  • Potencjał mediów obrazkowych – Instagram, Pinterest
    • Podstawowe informacje o kanałach
    • Funkcjonalności
    • Case studies
  • Linkedin jako platofrma social media wspierająca relacje business to businness i rekrutację
  • Facebook – potencjał, zastosowanie, statystyki
    • Podstawowe cele działalności na portalu Facebook
    • Komunikacja na portalu:
    • Targetowanie postów do wybranych grup odbiorców
    • Analiza statystyk
    • Możliwości reklamowe portalu
    • Użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu
  • Narzędzia wspierające zintegrowaną komunikację w wielu kanałach social media
    • -Monitoring
    • -Zarządzanie treściami
    • -Analityka

 

KTO PROWADZI ZAJĘCIA?

 

Maciej Westerowski - absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunku zarządzanie i marketing. 20 lat doświadczenia w prowadzeniu własnej firmy w branży handlowo – usługowej, kilkuletnie doświadczenie w koordynacji sprzedaży i marketingu firmy produkcyjnej, certyfikowany coach metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling.  Ukończył kursy coachingu wg standardów ICF i zarządzania sprzedażą z wykorzystaniem metod coachingowych, członek zarządu i instruktor Polskiego Klubu Alpejskiego, przewodnik górski, organizator eventów, pokazów autorskich, wystaw i festiwali. Współtwórca cyklicznych darmowych warsztatów marketingowych „Interaktywne Czwartki”.

 

Paweł Bilczyński - ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od ośmiu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od 2010 roku, jako uczestnik programu Google Partners poszerza swoją wiedzę i doświadczenie. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google Internetowe Rewolucje. Absolwent Szkoły Trenerów Meritum.

Jakub Nagórski - specjalista od marketingu z naciskiem na marketing internetowy z 13 letnim doświadczeniem. Od 10 lat zarządza agencją marketingu zintegrowanego i agencją e-marketingu, współpracował z ponad 500 klientami na terenie Polski i poza granicami naszego kraju. Tworzył kampanie o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Posiada certyfikat trenerski na poziomie 5EQF, na przestrzeni 9 lat przeprowadził około 3000 godzin szkoleniowych dla firm, instytucji publicznych, organizacji pozarządowych i w ramach projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Szkolił z zakresu marketingu internetowego, social media, strategii marketingowych i personal brandingu. Studiował Nauki Polityczne na specjalizacji Europeistyka na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego.


CZAS TRWANIA:  9 dni, 72 godziny szkoleniowe/ 63 godziny zegarowe

 Terminy:   21-23.11.2019godz. 9.00-16.00

                  28-30.11.2019  -  godz. 9.00-16.00

                  05-07.12.2019   -  godz. 9.00-16.00

KOLEJNE TERMINY:   30.01 - 01.02.2020 r

                                     06.02 - 08.02.2020 r

                                      20.02 - 22.02.2020 r

MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, ul. Dyrekcyjna 4/2 , Strefa Dobry Start,  

Koszt uczestnictwa:   4 650 zł brutto/osobę 

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

INFORMACJE I ZAPISY:
tel. +48 32 357 06 05/06, 696 728 230, 696 721 366, e-mail: szkolenia@gwsh.pl

https://www.facebook.com/CSPKiS.GWSH/

Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Członek - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne - Oddział Katowice Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Krajowa Izba Biegłych Rewidentów Partner - Green Bridge Partner - Marco Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWCPartner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben Projektor
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+