PL | EN
logo Akademii Górnośląskiej

Kurs Marketing internetowy – kompleksowo o obecności marki w sieci

Drukuj

                          Kurs Marketing internetowy – kompleksowo o obecności marki w sieci

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:

szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, początkujących pracowników agencji marketingowych, osób odpowiedzialnych za obecność firmy w Internecie oraz osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego.

CEL SZKOLENIA:

przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji, czy organów samorządu terytorialnego oraz oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych, jako podstawy do wprowadzania w nich zmian. Zwiększenie świadomości roli tych narzędzi w komunikacji z klientami.

EFEKTY SZKOLENIA:

Wiedza:

  • Uczestnik posiada ogólną wiedzę o dostępnych narzędziach marketingu internetowego
  • Uczestnik posiada wiedzę jak zainteresować potencjalnych klientów swoim przekazem reklamowym
  • Uczestnik wie jakie cele powinny realizować kampanie internetowe i jak je osiągnąć
  • Uczestnik wie jakie są możliwości narzędzia Google Analytics – bezpłatnego narzędzia do monitorowania ruchu na stronach internetowych
  • Uczestnik wie jak przygotować stronę docelową dla kampanii Google Ads
  • Uczestnik wie jak dzięki automatyzacji oszczędzić czas potrzebny na pracę z kampaniami Google Ads
  • Uczestnik wie jakie są narzędzia do analizy stron internetowych pod kątem SEO
  • Uczestnik zna zasady pozycjonowania lokalnego i pozyskiwania linków
  • Uczestnik zna wtyczki dla WordPress wspomagające pozycjonowanie strony www
  • Uczestnik posiada wiedzę o typach mediów społecznościowych i ich zastosowaniu
  • Uczestnik zna funkcjonalności najpopularniejszych mediów społecznościowych

Umiejętności:

  • Uczestnik umiejętnie dobiera cele i narzędzia do zaplanowanych działań marketingowych
  • Uczestnik potrafi mierzyć efekty działań w Internecie i wyciągać z nich właściwe wnioski
  • Uczestnik posiada umiejętność wykorzystania danych z Google Analytics do oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych i jako podstawy do wprowadzania w nich zmian
  • Uczestnik potrafi stworzyć kampanię Google Ads na własne potrzeby
  • Uczestnik potrafi ocenić wyniki kampanii Google Ads
  • Uczestnik potrafi prowadzić działania reklamowe w Sieci Reklamowej Google
  • Uczestnik potrafi sprawnie zoptymalizować stronę internetową, aby była przyjazna wyszukiwarce Google
  • Uczestnik wie jak prawidłowo korzystać z wizytówki Google Moja Firma
  • Uczestnik potrafi samodzielnie zaplanować prostą strategię komunikacji w social media
  • Uczestnik potrafi samodzielnie wdrożyć strategię działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych 

Kompetencje społeczne:

  • Uczestnik jest świadom swoich umiejętności, potrafi je zastosować w codziennej pracy z innymi osobami
  • Uczestnik potrafi wykorzystać nabytą widzę na rynku pracy i spełnić oczekiwania pracodawcy lub partnera/klienta w obszarze szkolenia
  • Uczestnik umiejętnie dzieli się nabytą widzą i potrafi wytłumaczyć mechanizmy rządzące marketingiem internetowym współpracownikom, podwładnym i partnerom
  • Uczestnik potrafi zaprezentować wyniki prowadzonej przez siebie kampanii swoim współpracownikom, zwierzchnikom i partnerom biznesowym
  • Uczestnik posiada kompetencje do prowadzenia współpracy z agencją interaktywną na warunkach partnerskich.

PROGRAM:

Google AdWords - 16 godzin

  • Platforma reklamowa Google AdWords
  • Jak pisać teksty reklamowe
  • Jak przygotować stronę docelową kampanii
  • Dobór słów kluczowych
  • Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych
  • Zasady redagowania tekstów i reklam
  • Jak wybrać grupę docelową
  • Jak dopasować budżet
  • Sposoby mierzenia celów kampanii
  • Fakty i mity na temat Google AdWords
  • AdWords Express jako alternatywa dla mikro firm 

Google Analytics - 8 godzin

  • Platforma Google Analytics
  • Definiowanie celów dla witryny
  • Jak prowadzić analizę źródeł ruchu w witrynie
  • Skąd się biorą odwiedzający
  • Mierzenie ruchu z kampanii AdWords, mailingu, social media
  • Jak analizować zachowania użytkowników w witrynie
  • Jak wykorzystać dane demograficzne

SEO od podstaw - 8 godzin

  • Czym jest pozycjonowanie stron internetowych
  • Pozycjonowanie on site i off site
  • Podstawy budowy stron www
  • Słowa kluczowe
  • Zasady linkowania

Optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO - 8 godzin

  • Narzędzia do audytu strony www
  • Narzędzia do mierzenia szybkości witryny
  • Optymalizacja treści pod kątem SEO
  • Tytuły i meta descriptions
  • Nagłówki H1-H5 i ich znaczenie
  • Wtyczki WordPress do optymalizacji strony i zwiększające skuteczność pozycjonowania

Pozycjonowanie lokalne i narzędzia webmastera – 8 godzin

  • Tworzenie strony www w oparciu o wizytówkę gogle Moja Firma
  • Pozycjonowanie lokalne wizytówka GMF
  • Content marketing i storytelling
  • Narzędzia webmastera – SEMSTORM,Google Trends, Seostation,
  • Artykuły sponsorowane – portale dziennikarstwa obywatelskiego
  • Jak zoptymalizować grafiki pod kątem wyszukiwarki

Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0 – 24 godz.

  • portale
  • mikroblogi
  • blogi
  • fora internetowe
  • aplikacje mobilne
  • platformy crowdfoundingowe
  • Typologia social media
  • Elementy składowe strategii social media
  • Twitter – o potencjale kanału
    • Podstawy komunikacji
    • Kampanie reklamowe
    • Korzyści wynikające z działań
    • Case studies
  • Youtube jako druga największa przeglądarka w sieci
    • Funkcjonalności: tworzenie, edycja filmów, transmisje na żywo
    • Zaawansowane opcje edycji filmów
    • Case studies
  • Potencjał mediów obrazkowych – Instagram, Pinterest
    • Podstawowe informacje o kanałach
    • Funkcjonalności
    • Case studies
  • Linkedin jako platofrma social media wspierająca relacje business to businness i rekrutację
  • Facebook – potencjał, zastosowanie, statystyki
    • Podstawowe cele działalności na portalu Facebook
    • Komunikacja na portalu:
    • Targetowanie postów do wybranych grup odbiorców
    • Analiza statystyk
    • Możliwości reklamowe portalu
    • Użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu
  • Narzędzia wspierające zintegrowaną komunikację w wielu kanałach social media
    • Monitoring
    • Zarządzanie treściami
    • Analityka

KADRA DYDAKTYCZNO - SZKOLENIOWA:

 

Maciej Westerowski - absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach na kierunku zarządzanie i marketing. 20 lat doświadczenia w prowadzeniu własnej firmy w branży handlowo – usługowej, kilkuletnie doświadczenie w koordynacji sprzedaży i marketingu firmy produkcyjnej, certyfikowany coach metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling.  Ukończył kursy coachingu wg standardów ICF i zarządzania sprzedażą z wykorzystaniem metod coachingowych, członek zarządu i instruktor Polskiego Klubu Alpejskiego, przewodnik górski, organizator eventów, pokazów autorskich, wystaw i festiwali. Współtwórca cyklicznych darmowych warsztatów marketingowych „Interaktywne Czwartki”.

 

Paweł Bilczyński - ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od ośmiu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od 2010 roku, jako uczestnik programu Google Partners poszerza swoją wiedzę i doświadczenie. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google Internetowe Rewolucje. Absolwent Szkoły Trenerów Meritum.

Jakub Nagórski - specjalista od marketingu z naciskiem na marketing internetowy z 13 letnim doświadczeniem. Od 10 lat zarządza agencją marketingu zintegrowanego i agencją e-marketingu, współpracował z ponad 500 klientami na terenie Polski i poza granicami naszego kraju. Tworzył kampanie o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Posiada certyfikat trenerski na poziomie 5EQF, na przestrzeni 9 lat przeprowadził około 3000 godzin szkoleniowych dla firm, instytucji publicznych, organizacji pozarządowych i w ramach projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Szkolił z zakresu marketingu internetowego, social media, strategii marketingowych i personal brandingu. Studiował Nauki Polityczne na specjalizacji Europeistyka na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego.

CZAS TRWANIA:  9 dni, 72 godziny szkoleniowe/ 63 godziny zegarowe

TERMIN : szkolenie zamknięte/ chętnych prosimy o kontakt

GODZINY REALIZACJI: 09:00 - 16:00

MIEJSCE REALIZACJI: budynek A - Akademii Górnośląskiej, ul. Harcerzy Września 1939 r. nr 3, 40-659 Katowice

CENA:  4650 zł brutto/ osobę 

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

INFORMACJE I ZAPISY:

tel. 32/ 35-70-605, 32/ 35-70-606,

mobil: 696-721-366, 696-728-230,

e-mail: szkolenia@akademiagornoslaska.pl

 https://www.facebook.com/CSPKiS.AG

Aktualne usługi w Bazie Usług Rozwojowych: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=9407

logo gwsh.pl

Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+