Kompleksowe Zarządzanie w Klinice Medycyny Estetycznej: Umiejętności Miękkie
CEL SZKOLENIA:
To szkolenie ma na celu wyposażenie menagerów klinik medycyny estetycznej w niezbędne umiejętności miękkie, które pomogą im w codziennym zarządzaniu kliniką oraz w interakcjach z pacjentami i zespołem.
PROGRAM:
Dzień 1: Zachowania, Relacje i Emocje
Podstawy zachowań pacjentów
Techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i pacjentami
Techniki zarządzania emocjami własnymi i pacjenta
Dzień 2: Rozwijanie Empatii, Relacje i Komunikacja
Rozwijanie empatii i budowanie pozytywnych relacji
Negocjacje w nietypowych sytuacjach
Komunikacja werbalna i niewerbalna
KADRA DYDAKTYCZNO - SZKOLENIOWA:
dr Małgorzata Ruprich, prof. AG, MBA
Dziekan ds. Kształcenia Podyplomowego oraz Dziekan Kierunku Kosmetologia. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie zarządzania i jakości, profesor Akademii Górnośląskiej w Katowicach.
Członek Rad Naukowych w recenzowanych czasopismach, autor i współautor licznych publikacji naukowych oraz monografii. Prelegent na krajowych i międzynarodowych konferencjach naukowych oraz branżowych.
Absolwentka studiów menedżerskich MBA w Oxford Brookes University ze specjalizacją w zarządzaniu strategicznym. W pracy naukowej i dydaktycznej skupia się na komunikacji, budowaniu relacji, analizie zachowań oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji w zarządzaniu i marketingu. Łączy interdyscyplinarne podejście do strategii biznesowych, relacji międzyludzkich i psychologii zachowań.
Dyplomowany analityk i profiler behawioralny i certyfikowany ekspert w zakresie mowy ciała oraz mikroekspresji. Ukończyła studia z analizy behawioralnej i wykrywania kłamstwa pod patronatem Organizacji Narodów Zjednoczonych – International Hub on Behavioral Insights to Counter Terrorism, gdzie obecnie prowadzi wykłady na temat ekspresji twarzy w analizie behawioralnej. Tytuł dyplomowanego profilera behawioralnego uzyskała w Academy of Behavioural Profiling w Austrii. Posiada liczne międzynarodowe certyfikaty eksperckie w zakresie profilowania behawioralnego, analizy zachowań, mowy ciała, mikroekspresji oraz analizy lingwistycznej.
Aktywnie łączy wiedzę z zakresu nauk behawioralnych i zarządzania, pomagając organizacjom i liderom lepiej rozumieć dynamikę zespołów, skutecznie odczytywać ludzkie zachowania oraz interpretować sygnały niewerbalne kluczowe w procesach negocjacyjnych i rekrutacyjnych.
Prowadzi szkolenia i warsztaty dla wielu grup zawodowych przekazując praktyczne techniki rozpoznawania mikroekspresji, analizy sygnałów niewerbalnych oraz wykrywania i zapobiegania potencjalnym zagrożeniom.
Jest autorką i współautorką licznych publikacji naukowych oraz aktywnie współpracuje z międzynarodowymi instytucjami naukowymi i badawczymi.
CZAS TRWANIA: 2 dni, 16h szkoleniowych
TERMIN: w trakcie ustalania
GODZINY REALIZACJI: 9:00-15:00
MIEJSCE REALIZACJI: Budynek A lub B - Akademii Górnośląskiej, ul. Harcerzy Września 1939 roku nr 3, 40-659 Katowice
CENA: 5000 zł brutto/osobę
CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia
UWAGI ORGANIZACYJNE:
INFORMACJE I ZAPISY:
tel. 32/ 35-70-605,
mobil: 696-721-366,
e-mail: szkolenia@akademiagornoslaska.pl
https://www.facebook.com/CSPKiS.AG
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532