PL | EN
logo Akademii Górnośląskiej
/dla-studenta/studenckie-praktyki-zawodowe.html
rejestracja

Zapisz się na kurs w terminie:

Jak sprawić, by dali ci wszystko, czego chcesz i jeszcze za to podziękowali. Kurs z zakresu Content Marketingu

Drukuj

Jak sprawić, by dali ci wszystko, czego chcesz i jeszcze za to podziękowali.

Kurs z zakresu Content Marketingu

CEL SZKOLENIA:

Celem kursu jest rozwinięcie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie content marketingu, umożliwiające im samodzielne projektowanie i realizowanie efektywnych strategii content marketingowych. Uczestnicy zdobędą kompetencje niezbędne do tworzenia treści dostosowanych do różnych kanałów i odbiorców, promowania tych treści oraz mierzenia ich efektywności w celu optymalizacji działań marketingowych.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą w stanie:

- Zdefiniować cele content marketingu i dopasować je do strategii biznesowej firmy.

- Opracować skuteczną strategię content marketingową.

- Tworzyć różnorodne treści,   dostosowane do różnych kanałów i odbiorców.

- Promować treści i mierzyć ich efektywność.

- Optymalizować treści pod kątem SEO.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:

Kurs jest skierowany do:

  1. Specjalistów ds. Marketingu – osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę na temat content marketingu oraz efektywnie wdrażać strategie content marketingowe w firmach.
  2. Przedsiębiorców i Właścicieli Firm – osób, które pragną samodzielnie tworzyć i optymalizować treści marketingowe dla swoich firm, aby przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć widoczność marki.
  3. Freelancerów i Twórców Treści – osób, które zajmują się tworzeniem różnorodnych treści (blogi, wideo, social media) i chcą zwiększyć ich efektywność poprzez wdrożenie strategii content marketingu.
  4. Menedżerów Projektów Marketingowych – osób zarządzających kampaniami marketingowymi, które chcą usprawnić proces planowania, realizacji i analizy efektywności kampanii content marketingowych.
  5. Dla każdego, kto chce poznać content marketing

PROGRAM:

Moduł 1: Wprowadzenie do Content Marketingu

- Czym jest content marketing i dlaczego jest ważny dla firm?

- Różnica między content marketingiem a tradycyjnym marketingiem.

- Cele content marketingu i jak je zdefiniować.

- Przykładowe case study udanych kampanii content marketingowych.

Moduł 2: Analiza Odbiorców i Konkurencji 

- Budowanie persony klienta.

- Analiza potrzeb i zachowań odbiorców.

- Analiza konkurencji i ich strategii content marketingowych.

- Identyfikacja niszy i unikalnej wartości propozycji.

Moduł 3: Tworzenie Strategii Content Marketingowej

- Określenie celów SMART.

- Wybór odpowiednich kanałów dystrybucji.

- Opracowanie kalendarza edytorialnego.

- Budżet i zasoby.

Moduł 4: Tworzenie Różnorodnych Treści

- Blogowanie i artykuły.

- Infografiki i prezentacje.

- Wideo marketing.

- Podcasty.

- E-booki i whitepapers.

- Social media content.

- Copywriting i storytelling.

Moduł 5: Promocja Treści i SEO

- Dystrybucja treści w różnych kanałach.

- Płatna promocja.

- SEO dla content marketingu.

- Analiza efektywności.

Moduł 6: Mierzenie Efektywności Content Marketingu

- Wybór odpowiednich metryk.

- Analiza danych i raportowanie.

- Optymalizacja strategii na podstawie wyników.

Forma: stacjonarna


KADRA DYDAKTYCZNO - SZKOLENIOWA:

Andrzej Kwaśniewski — człowiek od słowa pisanego i mówionego, z wieloletnim doświadczeniem w mediach (m.in. Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna), specjalizujący się w content marketingu i budowaniu marki osobistej. Autor książki "Jak dać się znaleźć i nie zgubić w mediach społecznościowych", wykładowca autorskich kursów i szkoleń m.in. dla kadry pedagogicznej woj. Śląskiego oraz NGO. Posiada m.in. certyfikaty Content Marketing Manager Certified, Social Media Manager Certified, Personal Branding Masterclass, Business Branding Masterclass, Social Media AI, Prompt Engineer AI. Prywatnie kocha to, co robi, koty, podróżowanie i dobre jedzenie.


CZAS TRWANIA: 1 dzień, 8 godzin zegarowych

TERMIN: 16 listopada 2024 r. - rekrutacja otwarta

GRUPA MAX - 20 OSÓB

GODZINY REALIZACJI:  09:00 - 17:00

MIEJSCE REALIZACJI:   Budynek  Akademii Górnośląskiej, ul. Harcerzy Września 1939 nr 3,  40-659 Katowice

CENA: 1200 zł/ uczestnika

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, certyfikat ukończenia szkolenia.


INFORMACJE I ZAPISY:

tel. 32/ 35-70-605, 32/ 35-70-606,

mobil: 696-721-366, 696-728-230,

e-mail: szkolenia@akademiagornoslaska.pl

 https://www.facebook.com/CSPKiS.AG

Aktualne usługi w Bazie Usług Rozwojowych: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=9407

Zapisz się na kurs w terminie:

logo gwsh.pl

Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+