Zapisz się na kurs w terminie:
CEL SZKOLENIA:
Celem kursu jest rozwinięcie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie content marketingu, umożliwiające im samodzielne projektowanie i realizowanie efektywnych strategii content marketingowych. Uczestnicy zdobędą kompetencje niezbędne do tworzenia treści dostosowanych do różnych kanałów i odbiorców, promowania tych treści oraz mierzenia ich efektywności w celu optymalizacji działań marketingowych.
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą w stanie:
- Zdefiniować cele content marketingu i dopasować je do strategii biznesowej firmy.
- Opracować skuteczną strategię content marketingową.
- Tworzyć różnorodne treści, dostosowane do różnych kanałów i odbiorców.
- Promować treści i mierzyć ich efektywność.
- Optymalizować treści pod kątem SEO.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:
Kurs jest skierowany do:
PROGRAM:
Moduł 1: Wprowadzenie do Content Marketingu
- Czym jest content marketing i dlaczego jest ważny dla firm?
- Różnica między content marketingiem a tradycyjnym marketingiem.
- Cele content marketingu i jak je zdefiniować.
- Przykładowe case study udanych kampanii content marketingowych.
Moduł 2: Analiza Odbiorców i Konkurencji
- Budowanie persony klienta.
- Analiza potrzeb i zachowań odbiorców.
- Analiza konkurencji i ich strategii content marketingowych.
- Identyfikacja niszy i unikalnej wartości propozycji.
Moduł 3: Tworzenie Strategii Content Marketingowej
- Określenie celów SMART.
- Wybór odpowiednich kanałów dystrybucji.
- Opracowanie kalendarza edytorialnego.
- Budżet i zasoby.
Moduł 4: Tworzenie Różnorodnych Treści
- Blogowanie i artykuły.
- Infografiki i prezentacje.
- Wideo marketing.
- Podcasty.
- E-booki i whitepapers.
- Social media content.
- Copywriting i storytelling.
Moduł 5: Promocja Treści i SEO
- Dystrybucja treści w różnych kanałach.
- Płatna promocja.
- SEO dla content marketingu.
- Analiza efektywności.
Moduł 6: Mierzenie Efektywności Content Marketingu
- Wybór odpowiednich metryk.
- Analiza danych i raportowanie.
- Optymalizacja strategii na podstawie wyników.
Forma: stacjonarna
KADRA DYDAKTYCZNO - SZKOLENIOWA:
Andrzej Kwaśniewski — człowiek od słowa pisanego i mówionego, z wieloletnim doświadczeniem w mediach (m.in. Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna), specjalizujący się w content marketingu i budowaniu marki osobistej. Autor książki "Jak dać się znaleźć i nie zgubić w mediach społecznościowych", wykładowca autorskich kursów i szkoleń m.in. dla kadry pedagogicznej woj. Śląskiego oraz NGO. Posiada m.in. certyfikaty Content Marketing Manager Certified, Social Media Manager Certified, Personal Branding Masterclass, Business Branding Masterclass, Social Media AI, Prompt Engineer AI. Prywatnie kocha to, co robi, koty, podróżowanie i dobre jedzenie.
CZAS TRWANIA: 1 dzień, 8 godzin zegarowych
TERMIN: 16 listopada 2024 r. - rekrutacja otwarta
GRUPA MAX - 20 OSÓB
GODZINY REALIZACJI: 09:00 - 17:00
MIEJSCE REALIZACJI: Budynek Akademii Górnośląskiej, ul. Harcerzy Września 1939 nr 3, 40-659 Katowice
CENA: 1200 zł/ uczestnika
CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, certyfikat ukończenia szkolenia.
INFORMACJE I ZAPISY:
tel. 32/ 35-70-605, 32/ 35-70-606,
mobil: 696-721-366, 696-728-230,
e-mail: szkolenia@akademiagornoslaska.pl
https://www.facebook.com/CSPKiS.AG
Aktualne usługi w Bazie Usług Rozwojowych: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=9407
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532