PL | EN
logo Akademii Górnośląskiej
/dla-studenta/studenckie-praktyki-zawodowe.html
rejestracja

Zapisz się na kurs w terminie:

Inteligentniejszy od Sztucznej Inteligencji

Drukuj

Inteligentniejszy od Sztucznej Inteligencji

Kurs: wykorzystanie AI w marketingu

CEL SZKOLENIA:

Celem kursu jest zapoznanie uczestników z podstawowymi narzędziami i technikami wykorzystania sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:

Kurs jest skierowany do specjalistów marketingu, managerów, osób zainteresowanych rozwojem swoich umiejętności w obszarze marketingu cyfrowego

PROGRAM:

Moduł 1: Podstawy sztucznej inteligencji i jej zastosowanie w marketingu 

Co to jest sztuczna inteligencja? 

  • Definicja i rodzaje sztucznej inteligencji (wąska, ogólna)
  • Przykłady zastosowania AI w życiu codziennym

AI w marketingu – dlaczego warto? 

  • Automatyzacja procesów
  • Personalizacja działań
  • Optymalizacja kampanii
  • Analiza danych

Moduł 2: Narzędzia AI do generowania treści 

Generatory tekstów 

  • Jak działają?
  • Przykłady narzędzi (np. ChatGPT, Jasper.ai)
  • Tworzenie różnego rodzaju treści (artykuły, posty, opisy produktów)

Generatory obrazów 

  • Jak działają?
  • Przykłady narzędzi (np. Midjourney, DALL-E 2)
  • Tworzenie grafik, infografik, materiałów wizualnych do kampanii

Moduł 3: AI w analizie danych i optymalizacji kampanii 

Analiza sentymentu 

  • Jak interpretować opinie klientów?
  • Narzędzia do analizy (np. Brandwatch, Talkwalker)
  • Zastosowanie w marketingu

Predykcyjne modele marketingowe 

  • Prognozowanie sprzedaży
  • Segmentacja klientów
  • Optymalizacja budżetu reklamowego

Moduł 4: Skuteczne prompty 

Sztuka tworzenia skutecznych promptów

101 sposobów wykorzystania AI na co dzień

Moduł 5: Zagrożenia związane z wykorzystaniem AI w marketingu 

Zagrożenia etyczne i prawne 

  • Zagrożenia etyczne i prawne 
  • Jak sprawdzać poprawność danych

 

Forma: stacjonarna


KADRA DYDAKTYCZNO - SZKOLENIOWA:

Andrzej Kwaśniewski — człowiek od słowa pisanego i mówionego, z wieloletnim doświadczeniem w mediach (m.in. Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna), specjalizujący się w content marketingu i budowaniu marki osobistej. Autor książki "Jak dać się znaleźć i nie zgubić w mediach społecznościowych", wykładowca autorskich kursów i szkoleń m.in. dla kadry pedagogicznej woj. Śląskiego oraz NGO. Posiada m.in. certyfikaty Content Marketing Manager Certified, Social Media Manager Certified, Personal Branding Masterclass, Business Branding Masterclass, Social Media AI, Prompt Engineer AI. Prywatnie kocha to, co robi, koty, podróżowanie i dobre jedzenie.


CZAS TRWANIA: 1 dzień, 10 godzin zegarowych

TERMIN: 26 października 2024 r. - rekrutacja otwarta

GRUPA MAX - 20 OSÓB

GODZINY REALIZACJI:  09:00 - 19:00

MIEJSCE REALIZACJI:   Budynek  Akademii Górnośląskiej, ul. Harcerzy Września 1939 nr 3,  40-659 Katowice

CENA: 1200 zł/ uczestnika - PROMOCJA

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, certyfikat ukończenia szkolenia.

INFORMACJE DODATKOWE: na zajęciach kursanci pracują na własnych laptopach


INFORMACJE I ZAPISY:

tel. 32/ 35-70-605, 32/ 35-70-606,

mobil: 696-721-366, 696-728-230,

e-mail: szkolenia@akademiagornoslaska.pl

 https://www.facebook.com/CSPKiS.AG

Aktualne usługi w Bazie Usług Rozwojowych: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=9407

Zapisz się na kurs w terminie:

logo gwsh.pl

Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+