Kurs przeznaczony dla osób poszukujących nowych umiejętności, koordynatorów projektów, pracowników działów PR, pracowników oraz kierowników działów organizacji konferencji / szkoleń w obszarze MICE, pracowników branży HoReCa (sprzedaż i marketing )
CEL SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu Event Managera.
PLANOWANE EFEKTY I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Wiedza
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
- jak zorganizować różnego rodzaju spotkania firmowe, eventy, a także wyjazdy integracyjne i imprezy komercyjne,
- Zapoznają się z najnowszymi trendami organizacji imprez,
- Wykształcą umiejętność planowania oraz realizacji eventu,
- Dowiedzą się jak słuchać klienta aby zrozumieć jego potrzeby oraz sprostać jego oczekiwaniom,
Umiejętności
Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności w zakresie:
- umiejętność planowania oraz realizacji eventu,
- negocjowania warunków z podwykonawcami,
- samodzielnego poprowadzenia imprezy „od A do Z”
Kompetencje społeczne
1. Uczestnik rozumie konieczność interdyscyplinarnego podejścia do problemów związanych z organizacją eventów
PROGRAM:
w zakresie wiedzy
1. Zarządzanie projektem eventowym
– wprowadzenie do zagadnień branżowych,
– poznanie czym jest event marketing,
– podejście strategiczne i operacyjne,
– schematy zachowań w trakcie eventów – potrzeby klienta.
2. Budżet eventu
– operatywne zarządzanie kosztami – tworzenie kosztorysu,
– tematy finansowe – sztuka negocjacji,
– polityka wynagrodzeń za event,
– aspekty księgowe.
3. Mierzenie efektywności eventu
– podsumowanie projektu i weryfikacja jego efektywności,
– tworzenie koncepcji imprezy i prezentacja jej efektów.
4. Podstawy prawne a organizacja imprez
– ustawa o usługach turystycznych – kto może je organizować,
– wykorzystywanie i przetwarzanie danych – ochrona danych osobowych,
– prawo autorskie i współpraca z ZAiKS, STOART, ZPAV, SAWP,
– wykorzystywanie wizerunku uczestników wydarzeń,
– ochrona kreatywnej koncepcji na etapie przetargu.
5. Reklama i sponsoring produktów sensytywnych
– budowanie dynamiki wydarzeń,
– jak prawidłowo wybrać, zaplanować i wdrożyć akcję promocyjną.
6. Zarządzanie eventami pod kątem umowy
– umowy eventowe – korzyści i ryzyko,
– ubezpieczenia wymagane w branży eventowej,
– rodzaje ryzyka w zależności od eventów,
– sytuacje kryzysowe w trakcie wydarzenia – jak sobie z nimi radzić?
w zakresie umiejętności
Kursant potrafi zaprojektować oraz przeprowadzić organizację eventu.
Kursant potrafi posługiwać się niezbędnymi narzędziami do organizacji eventu.
PROWADZĄCY:
Łukasz Szołtys - - Magister Hotelarstwa i Turystyki, absolwent studiów podyplomowych z zakresu zarządzania oraz programu MBA na uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Dyrektor marketingu i sprzedaży w dużych spółkach handlowych, 8 lata doświadczenia na stanowiskach dyrektora hotelu. Regionalny kierownik Sprzedaży / Partner hotelu Arłamów ****, Somelier ( Członek Polskiego Stowarzyszenia Somelierów ) obecnie Dyrektor Bazy Noclegowej w Przedsiębiorstwie Uzdrowiskowym Ustroń S.A. oraz właściciel firmy szkoleniowo - eventowej .
CZAS TRWANIA: 1 dzień 8 godzin szkoleniowych
MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, ul. Harcerzy Września 1939 nr 3, Budynek A GWSH
NAJBLIŻSZY TERMIN: 08.02.2018 - Piątek godz.: 9:00 - 16:00 - SZKOLENIE ODWOŁANE
KOSZT UCZESTNICTWA: 550 zł brutto/osobę grupa min 5 osób
CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, autorski podręcznik/materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia,
INFORMACJE I ZAPISY:
tel. 32 357 06 06, 32 357 06 05, 696 728 230, 696 721 366 e-mail: szkolenia@gwsh.pl
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego
40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532