Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka
rejestracja

Zapisz się na kurs w terminie:

E-mail marketing z wykorzystaniem oprogramowania AnoMail Premium

Drukuj

E-mail marketing
z wykorzystaniem oprogramowania AnoMail Premium

 

DLA KOGO?

  • właścicieli firm z sektora mikro i małych przedsiębiorstw (MŚP);
  • pracowników działów marketingu lub agencji marketingowych;
  • osób rozpoczynających pracę w działach marketingu internetowego;
  • osób, które chcą pozyskiwać nowe kontakty z wykorzystaniem poczty e-mail;
  • osób, które chcą zweryfikować lub uporządkować swoje bazy adresowe;
  • osób, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie e-mail marketingu z wykorzystaniem oprogramowania e-mailingowego AnoMail;
  • osób, które realizowały masowe wysyłki ale miały problemy z dostarczalnością poczty lub były blokowane przez swojego dostawcą poczty itp.

CEL KURSU:

Celem kursu jest przygotowanie uczestników do samodzielnego prowadzenia kampanii e-mail marketingowych z wykorzystaniem oprogramowania AnoMail Premium. Kurs prowadzony jest w formie warsztatu praktycznego w trakcie którego każdy z uczestników poznaje program AnoMail, zasady działania filtrów antyspamowych oraz zdobywa umiejętność niezbędne do tworzenia skutecznych wiadomości, które nie są automatycznie blokowane przez filtry antyspamowe.

CZEGO UCZYMY NA KURSIE:

W czasie warsztatu Uczestnicy poznają oprogramowanie e-mailingowe AnoMail Premium w którym budują własną bazą adresową, tworzą spersonalizowane wiadomości e-mail, sprawdzają treść listu przy użyciu analizatorów antyspamowych oraz realizują masowe wysyłki i analizują ich skuteczność. Uczymy w jaki sposób zwiększyć dostarczalność poczty, pozyskiwać kontakty zgodnie z obowiązującym prawem. Omawiamy także w jaki sposób wysyłać zapytania lub oferty aby generowały jak największy współczynnik konwersji. Szkolenie oparte jest na realnych przykładach, żadnej teorii, tylko praktyka wynikająca z doświadczenia trenera oraz kontaktu z osobami realizującymi kampanie e-mailingowe.

EFEKTY:

Wiedza:

  • z jakich funkcji w programie AnoMail powinien korzystać przed i po wysyłce;
  • w jaki sposób można poprawić dostarczalność wiadomości e-mail;
  • jak działają filtry antyspamowe, na co zwracają uwagę oraz w jaki sposób ograniczyć ryzyko blokady serwera wysyłkowego;
  • w jaki sposób przygotować wiadomość e-mail aby była neutralna dla mechanizmów antyspamowych;
  • jak zbierać adresy e-mail ze stron internetowych oraz w jaki sposób wykorzystać „zimny mail” (ang. cold mail) do pozyskiwania nowych klientów;
  • jakie obowiązki musi spełnić nadawca wiadomości w stosunku do odbiorcy korespondencji e-mail;
  • jak porządkować bazy adresowe wg określonych kryteriów oraz jak zweryfikować aktualność adresów e-mail a także jak usunąć ryzykowne adresy oraz adresy odbiorców, którzy nie życzą sobie otrzymywać żadnych zapytań ani ofert;
  • jak tworzyć wiadomości graficzne z odnośnikami, pociętymi obrazkami oraz wieloma zmieniającymi się tematami i nagłówkami przyciągającymi uwagę odbiorcy;
  • jak wykonywać testy ekranowe wiadomości oraz jak używać testerów i analizatorów antyspamowych pokazujących co poprawić w wiadomości e-mail aby ta nie miała znamion spamu i była neutralna dla filtrów antyspamowych;
  • jak wysyłać masową korespondencję e-mail do wybranych grup odbiorców oraz jak używać list zastrzeżonych, wykluczeń, historii wysyłki i archiwum korespondencji umożliwiając ponowienie wysyłki (tzw. follow up) do określonych adresatów;
  • jak zmieniać sygnatury antyspamowe listu aby masowa korespondencja wysyłana do popularnych serwisów poczty (GMail, Onet, Interia, WP) nie miała takiej samej treści;
  • jak zobaczyć oraz usunąć z listy wysyłkowej adresy odbiorców do których nie można było dostarczyć poczty ze względu na nieistniejące adresy, zapchane skrzynki, blokady antyspamowe itp.;
  • jak wstawić do listu link wypisania oraz jak dodać osoby, które rezygnują z mailingu na listę zastrzeżoną aby nic do nich nie wysyłać w przyszłości;
  • jak wstawić do listu link zgody na przesłanie oferty oraz jak zautomatyzować proces wysyłania oferty do osób, które wyrażą zgodę na przesłanie informacji handlowych;
  • jak śledzić skuteczność wysyłki tzn. sprawdzić kto kliknął w określony link zamieszczony w wiadomości lub ile osób przeczytało wiadomość;
  • jak personalizować załączniki czyli do każdego odbiorcy wysłać inny załącznik np. fakturę VAT;
  • jak skorzystać z generatora kuponów rabatowych i do każdego odbiorcy wysłać imienny kupon lub bon rabatowy w PDF;
  • jak powinien wyglądać prawidłowy cykl kampanii mailingowej czyli wysyłka, analiza wyników, porządkowanie bazy, modyfikacja treści listu i kolejna wysyłka.

Umiejętności:

  • obsługiwać oprogramowanie AnoMail pod kątem prowadzenia prawidłowego cyklu kampanii e-mailingowej;
  • budować spersonalizowane bazy adresowe w programie AnoMail oraz Excel;
  • porządkować i segmentować bazy odbiorców z wykorzystaniem szerokiej gamy funkcji jakie oferuje oprogramowanie AnoMail w opcji Premium;
  • tworzyć graficzne wiadomości e-mail, które będą neutralne pod względem antyspamowym i będą wyświetlały się prawidłowo u odbiorców;
  • wstawiać do listu treść oraz grafikę tak aby od razu wyświetliła się u adresata listu i nie była blokowana lub uznana jako spam przez filtry antyspamowe;
  • przygotowywać spersonalizowane treści wykorzystując tzw. zimny mail (cold mail);
  • korzystać z testerów antyspamowych oraz analizatorów wbudowanych w AnoMail, które pokazują co poprawić w wiadomości aby ta nie miała znamion spamu;
  • realizować masowe wysyłki do wybranych grup odbiorców, ponawiać korespondencję do określonych osób oraz korzystać z historii aby nie wysyłać poczty e-mail do adresatów, którzy już otrzymali np. zapytanie o możliwość przesłania oferty;
  • korzystania z mieszacza tematów, który losowo zmienia tematy wiadomości oraz losowych bloków tekstów, które zmieniają sygnaturę antyspamową listu i zwiększają skuteczność wysyłek;
  • zarządzać adresami e-mail z tzw. zwrotów czyli z niedostarczonej korespondencji e-mail wraz z możliwością automatycznego usunięcia ich z bazy adresowej;
  • wstawiać link wypisania lub link zgody na przesłanie informacji handlowych wraz z automatyczną obsługą zgód i rezygnacji;
  • śledzić skuteczność swoich wysyłek czyli sprawdzać ile osób odczytało wiadomość (OR, Open Rate) lub kto konkretnie kliknął, i w jaki link (CR, Click Rate);
  • ustalać kto z odbiorców do których wysyłano mailing wykazał zainteresowane ofertą;
  • korzystać z funkcji do generowania spersonalizowanych kuponów rabatowych w PDF;
  • używać funkcji do personalizacji załączników dzięki, której każdy z odbiorców może otrzymać inny załącznik np. inna faktura VAT.

Kompetencje społeczne:

  • świadomość swoich umiejętności i ich zastosowania w codziennej pracy;
  • wykorzystanie nabytej wiedzy na rynku pracy i spełnienie oczekiwań pracodawcy lub klienta biznesowego w odniesieniu do prowadzenia kampanii e-mail marketingowych;
  • dzielenie się nabytą widzą oraz umiejętność przekazania zasad realizacji e-mailingów współpracownikom, podwładnym lub partnerom biznesowym.

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Przedstawienie możliwości i omówienie najważniejszych funkcji programu AnoMail w najwyższej opcji licencji o nazwie Premium.
  2. Od czego zależy i jak poprawić dostarczalność poczty e-mail z Państwa serwerów.
  3. Filtry antyspamowe jak działają oraz w jaki sposób można je omijać.
  4. Kwestie prawne związane z e-mailingami w tym obowiązek informacyjny oraz RODO.
  5. Zbieranie adresów e-mail, legalizacja baz adresowych oraz zasady pozyskiwania zgód marketingowych na przesłanie informacji handlowej (podstawy cold mailingu).
  6. Porządkowanie, segmentacja oraz higiena baz adresowych z wykorzystaniem AnoMail.
  7. Zasady tworzenia spersonalizowanych wiadomości e-mail w formacie graficznym.
  8. Wykonywanie testów antyspamowych oraz korzystanie z analizatorów antyspamowych.
  9. Wysyłanie masowej korespondencji e-mail, ponawianie wysyłek (follow up) i korzystanie z historii mailingu oraz archiwum korespondencji.
  10. Użycie funkcji do zmiany sygnatur antyspamowych wiadomości e-mail (mieszacz tematów, losowe bloki tekstu oraz inne pola personalizacji, które warto znać).
  11. Obsługa zwrotów z niedostarczonej korespondencji e-mail (Mail Delivery System).
  12. Automatyzacja procesu rezygnacji oraz wyrażania zgód marketingowych w AnoMail
  13. Raporty oraz śledzenie skuteczności e-mailingów (CTR, OR, DSN oraz śledzik).
  14. Obsługa imiennych kuponów rabatowych w PDF oraz personalizacja załączników.
  15. Jak wygląda prawidłowy cykl realizacji kampanii e-mailingowej z AnoMail.

KTO PROWADZI ZAJĘCIA?

dr Przemysław Rusiecki – ekspert w dziedzinie e-marketingu, wieloletni praktyk i nauczyciel akademicki, który od ponad 20 lat prowadzi szkolenia biznesowe i konsultacje z zakresu e-mail marketingu dla firm z sektora MŚP. Realizował wiele projektów szkoleniowych oraz wdrożeniowych w ramach projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. O masowych wysyłkach wie wszystko gdyż jest autorem pierwszego polskiego programu do e-mailingu, który rozwijany jest we współpracy z osobami zajmującymi się e-mail marketingiem. Doskonale zna potrzeby oraz problemy z jakimi borykają się na co dzień właściciele mikro i małych przedsiębiorstw. Informatyk, który umie przekazać wiedzę w sposób zrozumiały dla każdego. Członek Śląskiego Towarzystwa Marketingowego, absolwent Uniwersytetu Śląskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Właściciel firmy AnoMail Software, w której odpowiedzialny jest m.in. za wsparcie techniczne oraz rozwiązywanie problemów z wysyłkami wśród swoich klientów.

 

CZAS TRWANIA:  1 dzień, 8 godzin zegarowych

TERMIN: 29.06.2021 r.

GODZINY REALIZACJI:  08.30-16.30

MIEJSCE REALIZACJI: Budynek A GWSH, ul. Harcerzy Września 3, 40-659 Katowice

Szkolenie odbywać się będzie w sali komputerowej i każdy z użytkowników na czas szkolenia otrzymuje dostęp do zainstalowanego oprogramowania, testowego konta pocztowego oraz dodatkowych materiałów umożliwiających naukę obsługi programu AnoMail.

KOSZT UCZESTNICTWA:  1599 zł brutto/ osobę 

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, poczęstunek, materiały szkoleniowe w wersji papierowej oraz elektronicznej (płyta DVD), certyfikat ukończenia szkolenia oraz licencję na oprogramowanie e-mailingowe AnoMail w opcji Premium. Każdy uczestnik otrzyma także kupon rabatowy uprawniający do 20% zniżki na zakup serwera do mailingu u partnera firmy AnoMail Software.

INFORMACJE I ZAPISY:

tel. +48 32 357 06 05/06, 696 728 230, 696 721 366, e-mail: szkolenia@gwsh.pl

Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Członek - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne - Oddział Katowice Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Polska Izba Biegłych Rewidentów Partner - Green Bridge Partner - Marco Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWCPartner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben Projektor
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+