Zapisz się na kurs w terminie:
W dzisiejszym dynamicznym i konkurencyjnym świecie biznesu, umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami jest kluczowa dla sukcesu każdej firmy. Szkolenie "Budowanie i utrzymywanie relacji z klientem" ma na celu wyposażenie uczestników w narzędzia i strategie niezbędne do skutecznego zarządzania relacjami z klientami, co przekłada się na zwiększenie lojalności klientów i osiąganie lepszych wyników biznesowych.
CEL SZKOLENIA:
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:
Szkolenie jest skierowane do osób, które pragną wzmocnić swoje umiejętności w zakresie budowania i utrzymywania relacji z klientami. Jest dedykowana zarówno dla specjalistów ds. obsługi klienta, przedstawicieli handlowych, jak i menedżerów sprzedaży oraz marketingu. Może również być wartościowa dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, którzy chcą poprawić lojalność klientów i wyniki sprzedażowe. Szkolenie to jest idealne dla osób na różnych poziomach doświadczenia, od nowych pracowników po doświadczonych profesjonalistów.
Program Szkolenia
Moduł 1: Wprowadzenie do zarządzania relacjami z klientami
Moduł 2: Budowanie relacji z klientem
Moduł 3: Utrzymywanie relacji z klientem
Moduł 4: Rozwiązywanie konfliktów i budowanie zaufania
Moduł 5: Wykorzystanie technologii w zarządzaniu relacjami z klientami
Moduł 6: Praktyczne warsztaty
Jeśli chcesz zbudować silne i trwałe relacje z klientami, które przełożą się na sukces biznesowy, nie czekaj! Skontaktuj się z nami już dziś i zarezerwuj miejsce na szkoleniu. Razem wyniesiemy Twoje relacje z klientami na wyższy poziom!
Forma: stacjonarna
KADRA DYDAKTYCZNO - SZKOLENIOWA:
Dawid Haracz - psycholog o specjalności klinicznej. Specjalista ds. rozwoju społeczno-zawodowego w Centrum Integracji Społecznej w Świętochłowicach. Od 2018 roku prowadzi firmę szkoleniową i konsultingową, autor książki „Samoocena i pewność siebie" oraz bloga psychoedukacyjnego www.dawidharacz.com. Prelegent na krajowych
konferencjach naukowych i branżowych. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej.
CZAS TRWANIA: 1 dzień, 7 godzin zegarowych
TERMIN: 7 grudnia 2024 r. - rekrutacja otwarta
GRUPA MAX - 20 OSÓB
GODZINY REALIZACJI: 09:00 - 16:00
MIEJSCE REALIZACJI: Budynek Akademii Górnośląskiej, ul. Harcerzy Września 1939 nr 3, 40-659 Katowice
CENA: 1000 zł/ uczestnika
CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, certyfikat ukończenia szkolenia.
INFORMACJE I ZAPISY:
tel. 32/ 35-70-605, 32/ 35-70-606,
mobil: 696-721-366, 696-728-230,
e-mail: szkolenia@akademiagornoslaska.pl
https://www.facebook.com/CSPKiS.AG
Aktualne usługi w Bazie Usług Rozwojowych: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=9407
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532