PL | EN
logo Akademii Górnośląskiej
/dla-studenta/studenckie-praktyki-zawodowe.html
rejestracja

Zapisz się na kurs w terminie:

Bądź jak Coca-Cola. I frytki do tego. Kurs Personal Branding.

Drukuj

Bądź jak Coca-Cola. I frytki do tego

Personal Branding

 

CEL SZKOLENIA:

Celem kursu jest wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego budowania marki osobistej w świecie cyfrowym. Po zakończeniu kursu uczestnicy będą w stanie zdefiniować swoją markę, stworzyć spójną strategię komunikacji oraz efektywnie wykorzystywać narzędzia online do budowania swojej obecności w sieci.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:

Kurs skierowany jest do osób, które chcą rozwijać swoją karierę zawodową, zwiększyć swoją rozpoznawalność, a także tych, którzy chcą budować swoją osobistą markę w Internecie.

PROGRAM:

Moduł 1: Podstawy budowania marki osobistej 

Co to jest marka osobista i dlaczego jest ważna?

  • Definicja marki osobistej
  • Korzyści płynące z budowania marki osobistej
  • Przykładowe case studies

Analiza SWOT marki osobistej

  • Identyfikacja swoich mocnych i słabych stron
  • Określenie szans i zagrożeń
  • Ćwiczenie praktyczne: stworzenie indywidualnej analizy SWOT

Moduł 2: Definiowanie swojej marki 

Określenie swojej wartości i unikalności

  • Co Cię wyróżnia?
  • Jakie wartości reprezentujesz?
  • Jakie emocje chcesz wywoływać u odbiorców?

Stworzenie persony marki

  • Opisanie idealnego odbiorcy
  • Adaptacja komunikatu do potrzeb grupy docelowej
  • Tworzenie grafik, infografik, materiałów wizualnych do kampanii

Moduł 3: Budowanie obecności w mediach społecznościowych  

Wybór odpowiednich platform

  • Analiza popularności różnych platform
  • Dobór platform zgodnych z celami i grupą docelową

Tworzenie wartościowych treści 

  • Jak tworzyć angażujące posty?
  • Jak wykorzystywać różne formaty treści?
  • Planowanie kalendarza publikacji

Moduł 4: Sieci networkingowe i budowanie relacji  

Jak nawiązywać wartościowe kontakty?

  • Sztuka small talku
  • Budowanie relacji opartych na wzajemności

Wykorzystanie LinkedIn do budowania sieci kontaktów

  • Optymalizacja profilu na LinkedIn
  • Sposób na efektywne nawiązywanie kontaktów

 

Forma: stacjonarna


KADRA DYDAKTYCZNO - SZKOLENIOWA:

Andrzej Kwaśniewski — człowiek od słowa pisanego i mówionego, z wieloletnim doświadczeniem w mediach (m.in. Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna), specjalizujący się w content marketingu i budowaniu marki osobistej. Autor książki "Jak dać się znaleźć i nie zgubić w mediach społecznościowych", wykładowca autorskich kursów i szkoleń m.in. dla kadry pedagogicznej woj. Śląskiego oraz NGO. Posiada m.in. certyfikaty Content Marketing Manager Certified, Social Media Manager Certified, Personal Branding Masterclass, Business Branding Masterclass, Social Media AI, Prompt Engineer AI. Prywatnie kocha to, co robi, koty, podróżowanie i dobre jedzenie.


CZAS TRWANIA: 1 dzień, 10 godzin zegarowych

TERMIN: 14 grudnia 2024 r. - rekrutacja otwarta

GRUPA MAX - 20 OSÓB

GODZINY REALIZACJI:  09:00 - 17:00

MIEJSCE REALIZACJI:   Budynek  Akademii Górnośląskiej, ul. Harcerzy Września 1939 nr 3,  40-659 Katowice

CENA: 1200 zł/ uczestnika - PROMOCJA

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, certyfikat ukończenia szkolenia.


INFORMACJE I ZAPISY:

tel. 32/ 35-70-605, 32/ 35-70-606,

mobil: 696-721-366, 696-728-230,

e-mail: szkolenia@akademiagornoslaska.pl

 https://www.facebook.com/CSPKiS.AG

 

Zapisz się na kurs w terminie:

logo gwsh.pl

Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+