PL | EN
logo Akademii Górnośląskiej
Baza dydaktyczna

Konferencja: Zarządzanie markami turystycznymi – dobre praktyki

Drukuj

 Studenci Koła Naukowego Turystyki GWSH uczestniczyli w konferencji „Zarządzanie markami turystycznymi – dobre praktyki”, która miała miejsce 5 listopada br. Konferencja przysłużyła się poszerzeniu wiedzy na temat zarządzania, finansowania i organizacji marek turystycznych. 

Eksperci poruszyli następujące kwestie:

  • Regulacje prawne w turystyce funkcjonujące w ich krajach.,
  • Jak są tworzone, zarządzane oraz promowane marki turystyczne w Austrii, Czechach i Chorwacji?
  • Źródła finansowania marek turystycznych i ich promocji,
  • Udział branży turystycznej i podmiotów publicznych w zarządzaniu rozwojem i promocją turystyczną.
  • Rola organizacji turystycznych i informacji turystycznej w zarządzaniu markami.

Wszystkie poruszane kwestie zostały omówione na przykładzie Czech, Austrii i Chorwacji.

W konferencji udział wzięli:

  • Andrzej Gut-Mostowy – sekretarz stanu, pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów ds. promocji Polskiej Marki
  • Dariusz Wojtal – wiceprezes Polskiej Izby Turystyki
  • Agnieszka Puszczewicz – dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce
  • Marcin Mączyński – sekretarz generalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

oraz przedstawiciel Polskiej Organizacji Turystycznej

 

Organizatorem konferencji była Śląska Organizacja Turystyczna oraz Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych.

 

Więcej informacji znajdziecie tutaj: https://www.silesia-sot.pl/juz-o-dzisiaj-o-930-konferencja-marki-turystyczne-dobre-praktyki-tworzenia-i-zarzadzania/2020/11/05/

 

 

logo gwsh.pl

Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+