Kto może skorzystać z porad prawnych?
Pomoc prawna przez Studentów świadczona jest osobom niezamożnym, których sytuacja materialna nie pozwala na skorzystanie z odpłatnej pomocy profesjonalnego pełnomocnika (adwokata lub radcy prawnego).
Czy możemy odmówić udzielenia porady prawnej?
Tak, wtedy, gdy:
W jaki sposób udzielana jest pomoc prawna?
Pomoc prawna udzielana jest bezpośrednio podczas spotkania w ramach dyżurów, których harmonogram znajduje się na stronie internetowej uczelni w zakładce Klinika Prawa AG:
(link).
Jakie dokumenty należy przygotować na spotkanie?
Przed spotkaniem należy dokładnie przemyśleć problem prawny, z którym będą się Państwo zwracać o poradę, zwłaszcza o uporządkowanie faktów.
Wszelką dokumentację (TYLKO oryginały – w przypadku BRAKU – czytelne kserokopie), która ma związek ze sprawą, z którą Państwo zgłosicie się do Kliniki Prawa.
Kiedy i w jaki sposób otrzymam poradę prawną?
Pomoc prawna udzielana jest osobiście w siedzibie Kliniki Prawa AG w Katowicach – w razie konieczności może być wyznaczony kolejny termin PORADY. Nie udzielamy porad telefonicznie ani w formie e-mail.
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532