Specjalista IT | Customer Solution Manager
Czeka na Ciebie praca pełna ciekawych wyzwań w naszym dziale obsługi klienta.
Opis stanowiska
· Wsparcie techniczne związane z obsługą oprogramowania drogą telefoniczną, mailową oraz pomoc zdalna
· Rejestracja zgłoszeń klientów, ich analiza oraz opracowywanie rozwiązań
· Dokumentacja zgłoszeń serwisowych w naszym systemie
Kandydatom zainteresowanym wyjazdami służbowymi oferujemy dodatkowy system premiowania. Zadania w ramach pracy w trybie wyjazdowym obejmują:
· Instalację oprogramowania u naszych klientów
· Konfigurację oprogramowania u naszych klientów
· Szkolenie klientów z zakresu obsługi naszego oprogramowania
Wymagania
· Ukończone studia na kierunkach informatycznych lub logistycznych, bądź doświadczenie zawodowe w zakresie IT-Support | IT-Service Desk
· Bardzo dobra znajomość IT
· Biegła znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie
· Zdolności analityczne i komunikacyjne
· Dyspozycyjność w przypadku kandydatów zainteresowanych wyjazdami służbowymi
Oferujemy
o Atrakcyjne i nowocześnie urządzone miejsce pracy w samym centrum Katowic
o Atrakcyjne warunki zatrudnienia
o Dofinansowanie obiadów w przerwie obiadowej
o Ergonomiczne stanowiska pracy z elektroniczną regulacją wysokości biurek
o Prywatną opiekę medyczną - wariant Complex grupy LUXMED
o Pakiet szkoleń
Rekrutacja
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o nadsyłanie wymaganych dokumentów w języku angielskim z dopiskiem JOB-ID 650-1, oraz o podanie najwcześniejszego możliwego terminu podjęcia pracy.
Podanie o pracę powinno zawierać: list motywacyjny, CV oraz wszystkie istotne referencje, świadectwa i dyplomy.
Pytania dotyczące powyższej oferty pracy prosimy kierować w języku angielskim lub niemieckim na adres topjobs@soloplan.pl.
Dziękujemy!
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532