Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka

Szkolenia, konkursy, konferencje dla Studentów

Drukuj

 

Wirtualne spotkanie z artystą komiksów Shawnem Martinbrough

25 luty, godz. 17:00

 

Ambasada USA ma przyjemność zaprosić 25 lutego o godz. 17:00 na wirtualnyQ&A z Shawnem Martinbrough, artystą komiksów takich jak „Batman”, „The Black Panther” czy „Hellboy” i współautorem powieści graficznych,
który łączy wszystkie te aspekty.
 

 

Więcej o artyście: https://shawnmartinbrough.com/bio/   

 

Na spotkaniu, współprowadzonym przez Ośrodek Studiów Amerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego, Shawn Martinbrough opowie o roli komiksów i sile ich twórców w reprezentowaniu różnorodności, o kulturze komiksu, a także o swoich artystycznych korzeniach. 

 

Spotkanie poprowadzi dr hab. Paweł Frelik z Ośrodka Studiów Amerykańskich UW

 

Spotkanie będzie prowadzone w języku angielskim. 

 

REJESTRACJA:
Prosimy o rejestrację na wydarzenie do 24 lutego do  godz. 17:00    poprzez formularzhttps://forms.gle/MASVEoRsaFcsXf4o9  

 

Przed wydarzeniem prześlemy osobom zarejestrowanym link do wydarzenia wraz z danymi do logowania na platformie Zoom. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

 

____________________________________________________________

Wykład dla Studentów i Absolwentów GWSH
„Własna firma, praca na etacie, a do tego jeszcze zlecenie – ratunku!
Kto płaci składki na ubezpieczenia społeczne?"

 

zus logo

 

W ramach akcji Biura Karier GWSH "Czas na Karierę",
zapraszamy serdecznie Studentów i Absolwentów GWSH na wykład online,
prowadzony przez ekspertów ZUS.

Co?

Wykład „Własna firma, praca na etacie, a do tego jeszcze zlecenie – ratunku! Kto płaci składki na ubezpieczenia społeczne?"

Kto?
Agnieszka Paczula – ekspert ZUS
Agnieszka Piątkowska – ekspert ZUS

Kiedy?
Piątek 12 lutego 2021 r. od 10:30 do 11:30

Gdzie?
Platforma Webex

dostęp do wykładu jest możliwy poprzez kliknięcie w link poniżej

link do wydarzenia

Zakres udzielanych informacji:

1. Omówienie definicji działalności gospodarczej, umowy o pracę i umowy zlecenie

2. Przedstawienie rodzajów działalności gospodarczej oraz ulg w opłacaniu składek z tego tytułu

3. Omówienie najczęściej występujących zbiegów tytułów do ubezpieczeń

4. Odpowiedzi na pytania

  

Uczestnicy wykładu otrzymają zaświadczenie potwierdzające udziale w wydarzeniu. 

 

Jeśli jesteś Absolwentem GWSH i chciałbyć wziąć udział w wykładzie, napisz do nas wiadomość!

Pozostajemy do Twojej dyspozycji w kontakcie mailowym: biurokarier@gwsh.pl

 

  

____________________________________________________________

 

2 konferencja TYGIEL

 

 

     _____________________________________________________________________________________

mars_OT4_baner_1200x900_004

 

Zastanawiasz się, jak w globalnej firmie funkcjonuje dział finansów i jak łączy interesy innych działów?

Już 10 lutego o 16.00 Mars Open Talks, a jego tematem będą FINANSE!

Nasi trenerzy wprowadzą Cię w świat spreadsheetów, bilansów i żywej gotówki.
Dowiesz się też, jak codziennie dbać o umiejętności przydatne w budowaniu kariery w globalnej firmie.

Na spotkanie obowiązuje rejestracja, więc nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj!
Link do rejestracji 

Mars to firma z ponad stuletnią tradycją, dostarczająca swoim klientom produkty takich marek jak M&M’S®, SNICKERS®, ORBIT®, czy PEDIGREE®. Wierzymy, że świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj.

 

____________________________________________________________

 

„Careers of the Future” 

Ambasada USA w Warszawie zaprasza uczniów, studentów i wszystkich zainteresowanych karierą w dziedzinie nowych technologii na cykl spotkań online „Careers of the Future” z ekspertami pracującymi w zawodach związanymi z VR, sztuczną inteligencją oraz robotyką. Zaproszeni goście opowiedzą o swoich osiągnięciach, wyzwaniach, jak doszli do miejsca w swojej karierze, w którym są dziś.  

Seria startuje 27 stycznia o godz. 18:00. Pierwsze spotkanie poświęcone będzie pracy w branży VR. W dzisiejszym świecie możliwości wykorzystania VR nie ograniczają się już tylko do celów rozrywkowych. Technologie VR  wykorzystuje się w wielu dziedzinach, w tym w medycynie, architekturze czy edukacji. Naszym gościem będzie Piotr Baczyński, założyciel firmy Immersion, która tworzy aplikacje mobilne VR i AR. Immersion osiągnęła spektakularny sukces w swojej branży. Projekty Immersion zdobyły nominacje do tak prestiżowych nagród, jak Emmy, Webby i SXSW.  

Nasz gość opowie o początkach przygody z VR, swoich inspiracjach i wyzwaniach.  

Spotkanie poprowadzi Piotr Wróbel, Kierownik Pracowni Wydarzeń w Centrum Nauki Kopernik. Wydarzenie odbędzie się na platformie Zoom w języku polskim. Zachęcamy do wysyłania pytań do prelegenta przy rejestracji. 


REJESTRACJA

Zainteresowanych prosimy o wypełnienie formularzahttps://forms.gle/KKmhCrytdFcZP7nK7  

Zgłoszenia przyjmujemy do 26 stycznia. Liczba miejsc ograniczona. Wszystkim osobom zarejestrowanym prześlemy link do wydarzenia na dzień przed nim. Wydarzenie jest bezpłatne.

------------------------------------------------

Piotr Baczyński, założyciel i CEO Immersion, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach dla biznesu wykorzystujących technologię wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR/AR). Immersion zrealizowała wiele projektów dla polskich i zagranicznych klientów. Współpracowała m.in. z Bayer, Merck, U.S. Department of Veteran Affairs, NASA, Smithsonian Institute oraz Museum of Natural History w Nowym Jorku. Piotr Baczyński był prezesem i współzałożycielem Esencja Studio, agencji interaktywnej tworzącej rozwiązania interaktywne i reklamowe m.in. w projekcie realizowanym we współpracy z Facebookiem.  
Autor wielu kampanii marketingowych dla takich klientów jak Microsoft, Polkomtel, Orange, T-Mobile.  
Kilkakrotnie uplasowany w rankingu „50 najbardziej kreatywnych w biznesie”, nominowany do nagrody Ambasadora Polskiej Innowacji 2020. Studiował nauki polityczne na Uniwersytecie Warszawskim. Wykładał zastosowania mediów społecznościowych w polityce w Europejskiej Akademii Dyplomacji.  

Piotr Wróbel  
Od ponad 10 lat pracuje w Centrum Nauki Kopernik, gdzie obecnie jest kierownikiem w Pracowni Wydarzeń. W swojej pracy między innymi zarządza i koordynuje zespoły projektowe, kreuje i organizuje wydarzenia, a od 2020 roku szuka i wdraża rozwiązania, które pozwalają na popularyzację nauki również zdalnie. Z wykształcenia pedagog, animator i menedżer kultury. Ukończył Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowe Studia dla Menedżerów Kultury w Szkole Głównej Handlowej. Jest studentem studiów doktoranckich na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie od 2017 roku regularnie prowadzi zajęcia dydaktyczne dla studentów w ramach programu studiów licencjackich i magisterskich. W pracy naukowej główne obszary jego zainteresowań to animacja kultury, ojcostwo w zmieniającym się środowisku wielkomiejskim, edukacja nieformalna.  

 

______________________________________________________________________________

\

Ruszyła IX edycja Konkursu im. Inki Brodzkiej-Wald.
Konkurs jest skierowany do osób, które w  roku 2020 obroniły swoją pracę doktorską
z dziedziny humanistyki.

Nabór wniosków trwa do 26 lutego.

Informacje o Konkursie Inki Brodzkiej-Wald

 

______________________________________________________________________________ 

 

mars_OT3_baner_1200x900_002

Mars Open Talks to inicjatywa Współpracowników Mars mająca na celu dzielenie się wiedzą ze wszystkimi studentami. Przez dziesiątki lat na rynku zdobyliśmy wiele doświadczeń, które sprawiły, że jesteśmy liderami w naszej branży. Czas przekazać tę wiedzę innym! Pokażemy Wam, jak wygląda od środka praca w jednej z największych firm FMCG na świecie. Nasi trenerzy wprowadzą Was w świat społecznie odpowiedzialnego biznesu, w trakcie 5 wirtualnych spotkań. Dołączcie do naszej podróży przez działy sprzedaży, marketingu, inżynierii i finansów Mars w Polsce.

 
Słyszałeś na studiach coś o badaniach, promocji, analityce, ale chciałbyś zobaczyć, jak to wygląda w praktyce? Chcesz dowiedzieć się, jak tworzymy znane na całym świecie marki dla zwierząt?
Masz dość teorii i marzy Ci się spotkanie wypełnione case’ami biznesowymi?
 
Tego wszystkiego i o wiele więcej dowiesz się w trakcie kolejnego spotkania Mars Open Talks!
Tym razem poruszymy temat MARKETINGU
 
 
LINK DO WYDARZENIA NA FB
LINK DO WYDARZENIA NA LinkedIn

 

______________________________________________________________________________

XIII Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa TYGIEL 2021
“Interdyscyplinarność kluczem do rozwoju”

Rejestracja na konferencję jest możliwa tylko do 21.01.2021r. 

Konferencja TYGIEL odbędzie się w dniach 25-28 marca 2021 r. w formie stacjonarnej oraz zdalnej. 
Celem Konferencji jest umożliwienie wymiany poglądów i doświadczeń naukowych w gronie osób reprezentujących różne dziedziny nauki, czego efektem może być ustanowienie nowych lub też weryfikacja obranych wcześniej kierunków badań, inspiracja do nawiązywania współpracy oraz tworzenia interdyscyplinarnych zespołów badawczych, a także integracja pracowników naukowych, doktorantów i studentów.
 
Wydarzenie to organizowane jest już po raz trzynasty, dzięki czemu może pochwalić się długą historią i tradycją. Konferencja TYGIEL stała się fundamentem do powstania Fundacji na rzecz promocji nauki i rozwoju TYGIEL, a także realizacji innych aktywności naukowych. Poprzednie edycje Konferencji Naukowej TYGIEL cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem i zebrały szereg pochlebnych opinii zarówno na temat poziomu merytorycznego, jak i organizacyjnego.
 
Tematyka Konferencji obejmuje prace naukowo-badawcze oraz prace przeglądowe o charakterze naukowym z następujących obszarów wiedzy:
  • obszar nauk medycznych i nauk o zdrowiu;
  • obszar nauk przyrodniczych;
  • obszar nauk ścisłych;
  • obszar nauk technicznych;
  • obszar nauk rolniczych, leśnych i weterynaryjnych;
  • obszar nauk humanistycznych;
  • obszar nauk społecznych;
  • obszar sztuki.
Uczestnicy Konferencji będą mieli możliwość przedstawienia wyników badań w formie wystąpienia ustnego, prezentacji posteru oraz publikacji rozdziału w monografii naukowej.
 
Druga tura rejestracji trwa do 21 stycznia 2021 roku.
Więcej szczegółowych informacji dostępnych jest na stronie internetowej wydarzenia:
 https://www.konferencja-tygiel.pl/
 
Zachęcamy Państwa do udziału w wydarzeniu!
 

_____________________________________________________________

 

Ulotka konferencja

Ulotka

Formularz zgłoszeniowy Ekonomia i Zarządzanie, publikacja+konferencja

Szablon rozdziału

____________________________________________________________ 

 

RUSZYŁA IV EDYCJA KONKURSU
STENA CIRCULAR ECONOMY AWARD

Zaproszenie dla studentów_konkurs_STENA

_____________________________________________________________

szkolenie MS Teams 2

____________________________________________________________ 

Polsko-Amerykańska Akademia Liderów
rozpoczęła rekrutację na XIV edycję!

W naszej ofercie znajdziecie Kurs Podstawowy Online.
Jesteśmy COVIDproof ;)

 

Kurs Podstawowy Online to 5 tygodni poszerzania swojej wiedzy w zakresie ekonomii, polityki oraz etyki.
Wszystkie zajęcia będą udostępniane na specjalnej platformie.
Wykłady zostały nagrane niedawno, co zapewnia Wam najświeższą dawkę wiedzy!

 

W puli nagród można znaleźć: Stypendium na konferencję Liberty International World Conference w Medellin, Stypendium na konferencję FEEcon w Atlancie, Staż w Wiedniu, Bezpłatny udział w Kursie Podstawowym ASBiRO czy bezpłatny udział w Miltonaliach. Jest o co walczyć :)

 

Więcej informacji na: www.akademialiderow.edu.pl 

 

Rekrutacja trwa do 3 stycznia 2021!

 

____________________________________________________________

 

#ZainwestujWSiebie 
Rozwój w czasach pandemii 

DARMOWY WEBINAR

Jakie kompetencje są cenione na rynku pracy?
Jak w czasach pandemii zadbać o swój rozwój i jak przygotować się do wejścia na rynek pracy?

Na te pytania odpowiedzą Patrycja Lipińska, rekruter w Santander Bank Polska
oraz Izabela Litera, menedżer Santander Universidades.

Według Międzynarodowej Organizacji Pracy MOP, pandemia ma niszczycielski wpływ nie tylko na nasze zdrowie i psychikę, ale także rynek pracy. MOP sugeruje, że pandemia ma nieproporcjonalny wpływ na zatrudnienie młodych ludzi. Z ostatnich badań wynika, że to właśnie oni napotykają największe przeszkody w kontynuacji rozwoju osobistego i edukacji, zmiany pracy i wejściu na rynek.

 

Wydarzenie #ZainwestujWSiebie odbędzie się 9 grudnia 2020 r.
na platformie https://www.wirtualnetargiedukacyjne.pl.

Zachęcamy do udziału!

 

LINK DO WYDARZENIA:

https://www.facebook.com/events/1292748394394271

 

 ____________________________________________________________

 

INKUBATOR POMYSŁÓW TRANSFER HUB

Już tylko do 6 grudnia trwa nabór projektów do drugiej edycji Inkubatora TransferHUB. Innowacyjne pomysły mogą zgłaszać osoby fizyczne, organizacje, instytucje i firmy. Mają dotyczyć kwestii zatrudnienia oraz jednej z trzech wiodących ścieżek tematycznych, w tym kontekście: starzejące się społeczeństwo, pozycja i możliwości kobiet na rynku pracy oraz automatyzacja i robotyzacja. 
 
Rozwiązania mogą być zgłaszane poprzez stronę https://transferhub.pl/aktualny-nabor/


Zapraszamy serdecznie do udziału.
W dniach 5 i 6 grudnia (tj. sobota i niedziela) w razie pytań eksperci FISE będą dostępni
pod numerem telefonu +48 575 592 425 oraz adresem e-mail: transferhub@fise.org.pl
 
 
 
 

 

____________________________________________________________

 

Zapraszamy na wykłady dotyczące tajników pracy z kodem.

Jak zawsze przed publicznością wystąpią prelegenci z Future Processing, którzy podzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem projektowym z każdym, kto myśli o zawodzie programisty lub pracy w branży IT ogólnie.

 

 

DPTO online startuje w czwartek, 3 grudnia od godziny 17.00
na zamkniętej grupie na Facebooku: 
https://www.facebook.com/groups/223750085845088

Czekają na was 3 wykłady, a każdy z nich trwa od 30 do 40 min. Prelekcje będą wyświetlane w formie Live Streamingów, więc dołączacie wtedy, kiedy chcecie. Będzie także czas na pytania do prowadzących i dyskusję.

 

Agenda →https://dpto.pl/#trainings/block-1/agenda

Wydarzenie na Facebooku→ https://www.facebook.com/events/200235454948398

 Udział w DPTO jest całkowicie bezpłatny.

Zapraszamy!

 

______________________________________________________________________________________

 

W imieniu HERE Technologies zapraszamy na bezpłatne webinarium pod hasłem:

Build a location-aware IoT Ecosystem with HERE and IBM Cloud.
How IBMs IoT platform and HERE location services can help you visualize data
coming from ioT devices
”.

 

Zagadnienia omawiane podczas webinarium:

• Basics of Internet of Things

• MQTT protocol in publish-subscribe architecture

• Configuring 'Internet of Things Platform' service on IBM Cloud

• How to connect IoT endpoint with IBM Cloud

• Integrating HERE Location Services in IoT endpoint

 

Wydarzenie kierowane jest do osób pracujących
bądź przygotowujacych się do pracy na stanowiskach jak:

• Web Developer

• Mobile Developer

• Backend Developer

• UI/UX Designer

• Product manager

 

Dostęp do wydarzenia:

 

Livestream

Build a location-aware IoT Ecosystem with HERE and IBM Cloud

November 26.Thursday

07:00 am

Polish Time

https://www.eventbrite.com/e/build-a-location-aware-iot-ecosystem-with-here-and-ibm-cloud-tickets-126181507285?aff=erelexpmlt

 

__________________________________________________________________________________________________

 

zus logo

Szkolenie online
ABC działalności gospodarczej

 za pośrednictwem narzędzia Cisco Webex Meeting 

Wtorek 24 listopada 2020 r. od 10:00 do 12:00

 

Zakres udzielanych informacji

  1. Zgłoszenie płatnika składek na podstawie wpisu do CEIDG i KRS:
  2. Zgłoszenie do ubezpieczeń.
  3. Rozliczanie i opłacanie składek:
  • terminy przekazywania dokumentów i opłacania składek,
  • wysokość składek na ubezpieczenia,
  • „ulga na start”
  • „preferencyjne składki”
  • „mały ZUS”
  • konsekwencje nie opłacenia składek lub opłacenia ich po terminie,
  • forma przekazywania dokumentów oraz opłacania składek
  • zwolnienie z obowiązku składania dokumentów rozliczeniowych za kolejne pełne miesiące - kogo dotyczy, jakie warunki trzeba spełnić.
  1. Program Płatnik (IPP) – zasady działania, funkcjonalności, korzyści,
  2. Podstawowe informacje o ulgach

 

Zgłoszenia przyjmujemy do 22 listopada.

Rejestracja pod linkiem:  https://chorzow-wydarzenia-24-11.konfeo.com/pl/groups

Webinarium poprowadzi ekspert ZUS 


WAŻNE
:
Aby wziąć udział w webinarium niezbędne jest posiadanie przez Państwa komputera z dostępem do Internetu. Zaproszenie z linkiem do udziału w webinarium przesyłane jest do Państwa na wskazany wcześniej adres e-mail. Prosimy aby w zgłoszeniu podali Państwo adres e-mail, na który wyślemy zaproszenie. Aby dołączyć do spotkania (będzie to możliwe na półgodziny przed spotkaniem) klikamy przycisk Join meeting (dołącz do spotkania).
Dołączając do wydarzenia wyrażają Państwo zgodę na publikowanie wizerunku, jednakże istnieje możliwość uczestnictwa bez udostępniania obrazu i dźwięku ze swojego urządzenia

 
 
____________________________________________________________________________________________
 
 
 Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego zaprasza do udziału w niecodziennym wydarzeniu!

skyhacks Business Weekend to multievent technologiczny składający się z 3 części wynikających z potrzeby rozwoju, inspiracji i edukacji. Celem tego wydarzenia jest promocja wdrażania nowych technologii, innowacyjnych rozwiązań oraz sztucznej inteligencji. Organizatorom zależy na upowszechnianiu uczenia maszynowego, czyli powszechnego machine learning wśród przedstawicieli sektora przemysłowego i produkcyjnego
w województwie śląskim.
 
Program wydarzenia
 
13 listopada 2020
Część 1: 10.00 - 12.00
Polska, Województwo Śląskie, Przemysł, Ludzie i możliwości - przedstawimy potencjał regionalnej współpracy, zasoby województwa i kraju oraz najważniejsze wyzwania w transformacji przemysłowej regionu.
Część 2: 13.00 - 14.30
Innovation Day by Plug and Play Tech Center Vienna - przedstawimy akcelerator Plug and Play, jego cele i zadania oraz 3 projekty biznesowe w fazie rozwoju, które są adresowane właśnie do branży przemysłowej.

13-15 listopada
Część 3: Hackathon
Przygotowane są dwa równoległe Hackathony. Pierwszy to konkurs adresowany do programistów z zakresu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Drugi hackathon jest adresowany dla przedsiębiorczych i kreatywnych osób oraz startupów na każdym poziomie rozwoju, które chciałby zaprezentować swój pomysł, skonsultować go z mentorami i wraz z nimi ocenić jego potencjał.


Uczestnicz jako:

#1 uczestnik konferencji - 13 listopada  

#2 uczestnik Hackathonu dla programistów uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji 13-15 listopada 2020 

#3 uczestnik Hackathonu Biznesowego dla każdego kto jest twórczy biznesowo i chce sprawdzić swój pomysł 13-15 listopada 2020


Dołącz do wydarzenia rejestrując się na stronie https://invitation.skyhacks.io/ 
 

____________________________________________________________________________________________

 

Amazon oraz Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego zapraszają na zorganizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości webinarium 
Sprzedawaj na Amazon. E-commerce oraz internacjonalizacja działalności gospodarczej

Wydarzenie skierowane jest do przedsiębiorców zainteresowanych rozwojem sprzedaży online i poszerzaniem swojej działalności na rynki zagraniczne.

Termin: 19 listopada 2020r., godz. 11:00-12.30 

Zaproszenie na webinar

Szczegóły webinaru:

Część 1: Prezentacja Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
 – atrakcyjność inwestycyjna Województwa Śląskiego
 – działania Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera
 – internacjonalizacja działalności gospodarczej oraz umiędzynarodowienie gospodarki Województwa Śląskiego – projekty Global Silesia i Intersilesia

Część 2: Prezentacja Amazon
 – Model funkcjonowania serwisu Amazon
 – 5 kroków sprzedaży na Amazon
 – Korzyści płynące ze sprzedaży produktów na rynkach zagranicznych

Część 3: Case study jednego z partnerów Amazon

Część 4: Pytania i odpowiedzi – nasz zespół będzie na żywo odpowiadał na pytania

Spotkanie online za pośrednictwem platformy gotowebinar.

Zapraszamy do udziału.

Link do rejestracji

 
 
____________________________________________________________________________________________
 
 
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości
16-20 listopada 2020

Rok 2020 okazał się wielkim wyzwaniem dla przedsiębiorców. Nie ma branży, która nie odczuła skutków światowej pandemii. Lecz u jednych sytuacja ta spowodowała poważne kłopoty, dla innych wiąże się z zaskakującym sukcesem. Dlatego tegorocznej edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości przyświeca hasło: nowa normalność. Jest ono pretekstem do rozmów o tym, jak funkcjonować w tak nieprzewidywalnej rzeczywistości, gdzie jedynym pewnym kryterium jest zmiana.

Zamek Cieszyn zaprasza wszystkich studentów do udziału w wydarzeniu on-line

Tydzień Przedsiębiorczości na Zamku Cieszyn

16 listopada (poniedziałek)

„PRAKTYCZNA LEKCJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” - uczestnicy poznają prawdy i mity na temat prowadzenia działalności gospodarczej. Dowiedzą się, jak w bezpieczny i skuteczny sposób zweryfikować swój pomysł na biznes, co jest  szczególnie istotne w kontekście pandemii.

godzina: 9.30–11.00

miejsce: GRUPA na Facebooku „Przedsiębiorczy Cieszyn dla młodych”
Link do grupy: https://www.facebook.com/groups/806859316816128

prowadzący: Mateusz Maik, Michał Kucharski,  Stowarzyszenie Przedsiębiorcy z Wyboru

Liczba miejsc jest ograniczona. Obowiązuje rejestracja do 13.11.2020 do godz. 12.00 Szczegóły i rejestracja: przedsiebiorczosc@zamekcieszyn.pl 

 

 
 ___________________________________________________________________________________________

 

"Tech for Her" - czyli seria webinarów o tym jak być kobietą w IT

tech for her plakat2


O wzmacnianiu pozycji kobiet w IT wiele się mówi, ale od mówienia lepsze są czyny! IBM Client Innovation Centre organizuje właśnie pierwszą edycję serii webinarów Tech for Her. Co to jest?
To seria szkoleń, porad i dyskusji skierowanych do kobiet które chcą rozpocząć swoją karierę w IT.


Dołącz do nas i wysłuchaj praktycznych informacji od specjalistów i dowiedz się jak postawić swoje pierwsze kroki w IT!

Czego dowiesz się na webinarach?
Jak zaprezentować siebie na rozmowie kwalifikacyjnej żeby pokazać się z najlepszej strony?
• Jak zarządzać zespołem i czego trzeba się nauczyć żeby robić to dobrze?
• Jakie kierunki są dobre na pierwsze kroki w IT?
• Jak można rozwijać się pracując w korporacji?

I wiele więcej!

Wydarzenie trwać będzie od 16 do 19 listopada, pełna agenda znajduje się powyżej, a poniżej są dostępne linki do rejestracji.

REJESTRACJA NA WYDARZENIA:

Tech for Her Day 1 - 16.11. (Social Media)
ibm.biz/TechForHer1FB
Tech for Her Day 2 - 17.11. (Management)

ibm.biz/TechForHer2FB
Tech for Her Day 3 - 18.11. (Tech for Her)

ibm.biz/TechForHer3FB
Tech for Her Day 4 - 19.11. (Corporate Mum)

ibm.biz/TechForHer4FB


Pytania dotyczace wydarzenia można kierować na adres e-mail: 
patrycja.janosik@ibm.com

 

___________________________________________________________________________________________
 


Krajowe Centrum Europass zaprasza do udziału
w bezpłatnym webinarium pt. „Rozmowa kwalifikacyjna online”.

 rozmowa-on-line

Czego się dowiesz? 

·        Dlaczego rozmowa kwalifikacyjna ma wiele wspólnego ze sprzedażą?

·        Jak dobrze przygotować się na rozmowę kwalifikacyjną online?

·        Czym się różni i czego wymaga rozmowa online?

 

 Szkolenie odbędzie się na platformie Clickmeeting w dniu 20.11.2020 r. w godz. 14.00-15.30

Poprowadzi je Pani Sylwia Korycka-Fortuna, doradca zawodowy, trener kariery oraz coach ICF.

 

Informacja dostępna będzie również na profilu FB Europass Polska

 

 
 

___________________________________________________________________________________________

 

WEŹ UDZIAŁ W KONKURSIE, ZOSTAŃ FAKEHUNTEREM
I ZDOBĄDŹ NAGRODY!

Fakehunter_konkurs_600x600

Dołącz do walki z fake newsami razem z GovTech Polska i Polską Agencją Prasową
w weekend 13-15 listopada

Pomóż uświadomić społeczeństwu problem nieprawdziwych informacji publikowanych
i rozpowszechnianych w internecie. 

Co trzeba zrobić ?

---> Zgłosić nieprawdziwą informację znalezioną w internecie,

---> Przygotować raport weryfikacji faktów oparty na wiarygodnych źródłach
lub wskazać źródła pochodzenia fałszywej informacji.

 Sprawdź szczegóły już teraz https://fakehunter.pap.pl/challenge
 
 
____________________________________________________________________________________________

Akademia Szkoleń  zaprasza  do wzięcia udziału w bezpłatnych profesjonalnych szkoleniach komputerowych (Photoshop, Wordpress, ECDL) oraz językowych (angielski i niemiecki) – na różnych poziomach zaawansowania!

 

Dla kogo? Dla osób pracujących, mieszkających na terenie woj. Śląskiego

 

Najbliższe szkolenia z wolnymi miejscami!

thumbnail_image002

 

Zachęcamy do zapoznania się ze stroną www.akademia-szkolen.pl

 

Projekt realizowany będzie w okresie
od
1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2022.

Całkowita wartość projektu wynosi 5 839 005,54 zł.
Dofinansowanie z Unii Europejskiej wynosi 4 963 154,71 zł.

Projekt realizowany jest przez:
RECON CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Projekt realizowany jest w ramach:

Działania 11.4. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób dorosłych
Podziałania 11.4.3. Kształcenie ustawiczne – konkurs
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

(Europejski Fundusz Społeczny)

 

 
 
 
____________________________________________________________________________________________

 

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych grafików
do udziału w konkursie na zaprojektowanie logo marki perfum Passion

Zgłoszenia można przesyłać do 30. listopada 2020r.
 
Ogłoszenie - Konkurs Passion
 
Konkurs logo perfumy - plakat
 
 
 Organizator konkursu dla zwycięzcy przewiduje nagrodę finansową w kwocie 2000 zł
 
 
____________________________________________________________________________________________

 

Szkolenie certyfikujące "Kompendium wiedzy o nałogach behawioralnych" 

Organizator: Fundacja TENEO 

Prelegent: Magdalena Kik  
 

Jak co roku, Fundacja TENEOzaprasza studentów Pedagogiki i Psychologii do udziału w dwudniowym szkoleniu certyfikującym.Temat szkolenia to "Kompendium wiedzy o nałogach behawioralnych" 

Dostępne terminy dwudniowych szkoleń:  

17.-18.10.2020 (godz. 9.00-17.00) 

07.-08.11.2020 (godz. 9.00-17.00) 

21.-22.11.2020 (godz. 9.00-17.00) 

Miejsce: budynek A GWSH sala A200
Ze względu na obecną niestabilną sytuację epidemiczną, Organizator zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia szkolenia w formie on-line, za pośrednictwem aplikacji MS Office Teams.  
 
Ilość miejsc na szkoleniu jest ograniczona, dlatego chętne osoby zapraszamy do zapisów poprzez udostępniony formularz. Pierwszeństwo przy zapisach mają osoby, którym pomimo zgłoszenia, nie udało się wziąć udziału w poprzednich edycjach szkolenia.  
 

ZAPISY TRWAJĄ DO 16.10.2020 r. do godziny 15.00 
 
Formularz do zapisów:LINK 
 
Informacje na temat Organizatora oraz Prelegentki można znaleźć na stronie Fundacji TENEO: http://fundacjateneo.org/ 

Szkolenie jest współfinansowane ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych będących w dyspozycji Ministra Zdrowia reprezentowanego przez Dyrektora Krajowego Biura do Spraw Przeciwdziałania Narkomanii. 
 

____________________________________________________________

 

UWAGA. KONKURS!

ulotka_A5_poziom

Jasnowidze 2020 regulamin PL

 

 

__________________________________________________________________________________________
 

 

 

Stypendia w Niemczech dla Studentów i Doktorantów z Polski
Ogłaszamy rekrutację na stypendia w Niemczech dla Studentów i Doktorantów
z
Polskiw semestrze letnim 2021 (marzec -lipiec2021)
 
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA
 
 

____________________________________________________________________________________________

 

ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W PROJEKCIE „AKTYWNY ABSOLWENT”

współfinansowanym ze środków PFRON

 

Uwaga! Są jeszcze wolne miejsca w projekcie „Aktywny absolwent!

Jeżeli jesteś studentem ostatniego roku lub absolwentem, który ukończył studia maksymalnie pięć lat temu, i szukasz pracy, ten projekt jest właśnie dla Ciebie! 

Oferujemy między innymi doradztwo zawodowe, coaching, szkolenia zawodowe dopasowywane indywidualnie do potrzeb i zainteresowań uczestnika, płatne staże.

Zapewniamy indywidualne podejście.

W związku z obecną sytuacją, kursy i szkolenia odbywają w formie zdalnej.

Jeżeli zależy Ci na rozwijaniu własnych kompetencji i umiejętności oraz chcesz być konkurencyjny na rynku pracy, zgłoś się do nas już teraz! 

 

Skontaktuj się z nami telefonicznie: 22 831 22 71 wew. 255
lub mailowo: aktywnyabsolwent@pzn.org.pl

 

Projekt skierowany jest do osób z orzeczoną niepełnosprawnością wzrokową w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym.

 

 

Pełna treść ogłoszenia dostępna w załączonym pliku:
Aktywny Absolwent

 

_____________________________________________________________

 

 

Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Członek - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne - Oddział Katowice Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Polska Izba Biegłych Rewidentów Partner - Green Bridge Partner - Marco Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWCPartner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben Projektor
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+