Ambasada USA ma przyjemność zaprosić 25 lutego o godz. 17:00 na wirtualnyQ&A z Shawnem Martinbrough, artystą komiksów takich jak „Batman”, „The Black Panther” czy „Hellboy” i współautorem powieści graficznych,
który łączy wszystkie te aspekty.
Więcej o artyście: https://shawnmartinbrough.com/bio/
Na spotkaniu, współprowadzonym przez Ośrodek Studiów Amerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego, Shawn Martinbrough opowie o roli komiksów i sile ich twórców w reprezentowaniu różnorodności, o kulturze komiksu, a także o swoich artystycznych korzeniach.
Spotkanie poprowadzi dr hab. Paweł Frelik z Ośrodka Studiów Amerykańskich UW.
Spotkanie będzie prowadzone w języku angielskim.
REJESTRACJA:
Prosimy o rejestrację na wydarzenie do 24 lutego do godz. 17:00 poprzez formularz: https://forms.gle/MASVEoRsaFcsXf4o9
Przed wydarzeniem prześlemy osobom zarejestrowanym link do wydarzenia wraz z danymi do logowania na platformie Zoom. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
W ramach akcji Biura Karier GWSH "Czas na Karierę",
zapraszamy serdecznie Studentów i Absolwentów GWSH na wykład online,
prowadzony przez ekspertów ZUS.
Co?
Wykład „Własna firma, praca na etacie, a do tego jeszcze zlecenie – ratunku! Kto płaci składki na ubezpieczenia społeczne?"
Kto?
Agnieszka Paczula – ekspert ZUS
Agnieszka Piątkowska – ekspert ZUS
Kiedy?
Piątek 12 lutego 2021 r. od 10:30 do 11:30
Gdzie?
Platforma Webex
dostęp do wykładu jest możliwy poprzez kliknięcie w link poniżej
link do wydarzenia
Zakres udzielanych informacji:
1. Omówienie definicji działalności gospodarczej, umowy o pracę i umowy zlecenie
2. Przedstawienie rodzajów działalności gospodarczej oraz ulg w opłacaniu składek z tego tytułu
3. Omówienie najczęściej występujących zbiegów tytułów do ubezpieczeń
4. Odpowiedzi na pytania
Uczestnicy wykładu otrzymają zaświadczenie potwierdzające udziale w wydarzeniu.
Jeśli jesteś Absolwentem GWSH i chciałbyć wziąć udział w wykładzie, napisz do nas wiadomość!
Pozostajemy do Twojej dyspozycji w kontakcie mailowym: biurokarier@gwsh.pl
_____________________________________________________________________________________
Zastanawiasz się, jak w globalnej firmie funkcjonuje dział finansów i jak łączy interesy innych działów?
Już 10 lutego o 16.00 Mars Open Talks, a jego tematem będą FINANSE!
Nasi trenerzy wprowadzą Cię w świat spreadsheetów, bilansów i żywej gotówki.
Dowiesz się też, jak codziennie dbać o umiejętności przydatne w budowaniu kariery w globalnej firmie.
Na spotkanie obowiązuje rejestracja, więc nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj!
Link do rejestracji
Mars to firma z ponad stuletnią tradycją, dostarczająca swoim klientom produkty takich marek jak M&M’S®, SNICKERS®, ORBIT®, czy PEDIGREE®. Wierzymy, że świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes dzisiaj.
Ambasada USA w Warszawie zaprasza uczniów, studentów i wszystkich zainteresowanych karierą w dziedzinie nowych technologii na cykl spotkań online „Careers of the Future” z ekspertami pracującymi w zawodach związanymi z VR, sztuczną inteligencją oraz robotyką. Zaproszeni goście opowiedzą o swoich osiągnięciach, wyzwaniach, jak doszli do miejsca w swojej karierze, w którym są dziś.
Seria startuje 27 stycznia o godz. 18:00. Pierwsze spotkanie poświęcone będzie pracy w branży VR. W dzisiejszym świecie możliwości wykorzystania VR nie ograniczają się już tylko do celów rozrywkowych. Technologie VR wykorzystuje się w wielu dziedzinach, w tym w medycynie, architekturze czy edukacji. Naszym gościem będzie Piotr Baczyński, założyciel firmy Immersion, która tworzy aplikacje mobilne VR i AR. Immersion osiągnęła spektakularny sukces w swojej branży. Projekty Immersion zdobyły nominacje do tak prestiżowych nagród, jak Emmy, Webby i SXSW.
Nasz gość opowie o początkach przygody z VR, swoich inspiracjach i wyzwaniach.
Spotkanie poprowadzi Piotr Wróbel, Kierownik Pracowni Wydarzeń w Centrum Nauki Kopernik. Wydarzenie odbędzie się na platformie Zoom w języku polskim. Zachęcamy do wysyłania pytań do prelegenta przy rejestracji.
REJESTRACJA
Zainteresowanych prosimy o wypełnienie formularza: https://forms.gle/KKmhCrytdFcZP7nK7
Zgłoszenia przyjmujemy do 26 stycznia. Liczba miejsc ograniczona. Wszystkim osobom zarejestrowanym prześlemy link do wydarzenia na dzień przed nim. Wydarzenie jest bezpłatne.
------------------------------------------------
Piotr Baczyński, założyciel i CEO Immersion, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach dla biznesu wykorzystujących technologię wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR/AR). Immersion zrealizowała wiele projektów dla polskich i zagranicznych klientów. Współpracowała m.in. z Bayer, Merck, U.S. Department of Veteran Affairs, NASA, Smithsonian Institute oraz Museum of Natural History w Nowym Jorku. Piotr Baczyński był prezesem i współzałożycielem Esencja Studio, agencji interaktywnej tworzącej rozwiązania interaktywne i reklamowe m.in. w projekcie realizowanym we współpracy z Facebookiem.
Autor wielu kampanii marketingowych dla takich klientów jak Microsoft, Polkomtel, Orange, T-Mobile.
Kilkakrotnie uplasowany w rankingu „50 najbardziej kreatywnych w biznesie”, nominowany do nagrody Ambasadora Polskiej Innowacji 2020. Studiował nauki polityczne na Uniwersytecie Warszawskim. Wykładał zastosowania mediów społecznościowych w polityce w Europejskiej Akademii Dyplomacji.
Piotr Wróbel
Od ponad 10 lat pracuje w Centrum Nauki Kopernik, gdzie obecnie jest kierownikiem w Pracowni Wydarzeń. W swojej pracy między innymi zarządza i koordynuje zespoły projektowe, kreuje i organizuje wydarzenia, a od 2020 roku szuka i wdraża rozwiązania, które pozwalają na popularyzację nauki również zdalnie. Z wykształcenia pedagog, animator i menedżer kultury. Ukończył Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowe Studia dla Menedżerów Kultury w Szkole Głównej Handlowej. Jest studentem studiów doktoranckich na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie od 2017 roku regularnie prowadzi zajęcia dydaktyczne dla studentów w ramach programu studiów licencjackich i magisterskich. W pracy naukowej główne obszary jego zainteresowań to animacja kultury, ojcostwo w zmieniającym się środowisku wielkomiejskim, edukacja nieformalna.
Informacje o Konkursie Inki Brodzkiej-Wald
Mars Open Talks to inicjatywa Współpracowników Mars mająca na celu dzielenie się wiedzą ze wszystkimi studentami. Przez dziesiątki lat na rynku zdobyliśmy wiele doświadczeń, które sprawiły, że jesteśmy liderami w naszej branży. Czas przekazać tę wiedzę innym! Pokażemy Wam, jak wygląda od środka praca w jednej z największych firm FMCG na świecie. Nasi trenerzy wprowadzą Was w świat społecznie odpowiedzialnego biznesu, w trakcie 5 wirtualnych spotkań. Dołączcie do naszej podróży przez działy sprzedaży, marketingu, inżynierii i finansów Mars w Polsce.
Rejestracja na konferencję jest możliwa tylko do 21.01.2021r.
Konferencja TYGIEL odbędzie się w dniach 25-28 marca 2021 r. w formie stacjonarnej oraz zdalnej.W naszej ofercie znajdziecie Kurs Podstawowy Online.
Jesteśmy COVIDproof ;)
Kurs Podstawowy Online to 5 tygodni poszerzania swojej wiedzy w zakresie ekonomii, polityki oraz etyki.
Wszystkie zajęcia będą udostępniane na specjalnej platformie.
Wykłady zostały nagrane niedawno, co zapewnia Wam najświeższą dawkę wiedzy!
W puli nagród można znaleźć: Stypendium na konferencję Liberty International World Conference w Medellin, Stypendium na konferencję FEEcon w Atlancie, Staż w Wiedniu, Bezpłatny udział w Kursie Podstawowym ASBiRO czy bezpłatny udział w Miltonaliach. Jest o co walczyć :)
Więcej informacji na: www.akademialiderow.edu.pl
Rekrutacja trwa do 3 stycznia 2021!
DARMOWY WEBINAR
Jakie kompetencje są cenione na rynku pracy?
Jak w czasach pandemii zadbać o swój rozwój i jak przygotować się do wejścia na rynek pracy?
Na te pytania odpowiedzą Patrycja Lipińska, rekruter w Santander Bank Polska
oraz Izabela Litera, menedżer Santander Universidades.
Według Międzynarodowej Organizacji Pracy MOP, pandemia ma niszczycielski wpływ nie tylko na nasze zdrowie i psychikę, ale także rynek pracy. MOP sugeruje, że pandemia ma nieproporcjonalny wpływ na zatrudnienie młodych ludzi. Z ostatnich badań wynika, że to właśnie oni napotykają największe przeszkody w kontynuacji rozwoju osobistego i edukacji, zmiany pracy i wejściu na rynek.
Wydarzenie #ZainwestujWSiebie odbędzie się 9 grudnia 2020 r.
na platformie https://www.wirtualnetargiedukacyjne.pl.
Zachęcamy do udziału!
LINK DO WYDARZENIA:
https://www.facebook.com/events/1292748394394271
Jak zawsze przed publicznością wystąpią prelegenci z Future Processing, którzy podzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem projektowym z każdym, kto myśli o zawodzie programisty lub pracy w branży IT ogólnie.
DPTO online startuje w czwartek, 3 grudnia od godziny 17.00
na zamkniętej grupie na Facebooku:
https://www.facebook.com/groups/223750085845088
Czekają na was 3 wykłady, a każdy z nich trwa od 30 do 40 min. Prelekcje będą wyświetlane w formie Live Streamingów, więc dołączacie wtedy, kiedy chcecie. Będzie także czas na pytania do prowadzących i dyskusję.
Agenda →https://dpto.pl/#trainings/block-1/agenda
Wydarzenie na Facebooku→ https://www.facebook.com/events/200235454948398
Udział w DPTO jest całkowicie bezpłatny.
Zapraszamy!
______________________________________________________________________________________
W imieniu HERE Technologies zapraszamy na bezpłatne webinarium pod hasłem:
„Build a location-aware IoT Ecosystem with HERE and IBM Cloud.
How IBMs IoT platform and HERE location services can help you visualize data
coming from ioT devices”.
Zagadnienia omawiane podczas webinarium:
• Basics of Internet of Things
• MQTT protocol in publish-subscribe architecture
• Configuring 'Internet of Things Platform' service on IBM Cloud
• How to connect IoT endpoint with IBM Cloud
• Integrating HERE Location Services in IoT endpoint
Wydarzenie kierowane jest do osób pracujących
bądź przygotowujacych się do pracy na stanowiskach jak:
• Web Developer
• Mobile Developer
• Backend Developer
• UI/UX Designer
• Product manager
Dostęp do wydarzenia:
Livestream |
Build a location-aware IoT Ecosystem with HERE and IBM Cloud |
November 26.Thursday |
07:00 am Polish Time |
__________________________________________________________________________________________________
za pośrednictwem narzędzia Cisco Webex Meeting
Wtorek 24 listopada 2020 r. od 10:00 do 12:00
Zakres udzielanych informacji
Zgłoszenia przyjmujemy do 22 listopada.
Rejestracja pod linkiem: https://chorzow-wydarzenia-24-11.konfeo.com/pl/groups
Webinarium poprowadzi ekspert ZUS
WAŻNE:
Aby wziąć udział w webinarium niezbędne jest posiadanie przez Państwa komputera z dostępem do Internetu. Zaproszenie z linkiem do udziału w webinarium przesyłane jest do Państwa na wskazany wcześniej adres e-mail. Prosimy aby w zgłoszeniu podali Państwo adres e-mail, na który wyślemy zaproszenie. Aby dołączyć do spotkania (będzie to możliwe na półgodziny przed spotkaniem) klikamy przycisk Join meeting (dołącz do spotkania).
Dołączając do wydarzenia wyrażają Państwo zgodę na publikowanie wizerunku, jednakże istnieje możliwość uczestnictwa bez udostępniania obrazu i dźwięku ze swojego urządzenia
Uczestnicz jako:
#1 uczestnik konferencji - 13 listopada
#2 uczestnik Hackathonu dla programistów uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji 13-15 listopada 2020
#3 uczestnik Hackathonu Biznesowego dla każdego kto jest twórczy biznesowo i chce sprawdzić swój pomysł 13-15 listopada 2020
____________________________________________________________________________________________
Amazon oraz Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego zapraszają na zorganizowane w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości webinarium
Sprzedawaj na Amazon. E-commerce oraz internacjonalizacja działalności gospodarczej
Wydarzenie skierowane jest do przedsiębiorców zainteresowanych rozwojem sprzedaży online i poszerzaniem swojej działalności na rynki zagraniczne.
Termin: 19 listopada 2020r., godz. 11:00-12.30
Szczegóły webinaru:
Część 1: Prezentacja Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
– atrakcyjność inwestycyjna Województwa Śląskiego
– działania Śląskiego Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera
– internacjonalizacja działalności gospodarczej oraz umiędzynarodowienie gospodarki Województwa Śląskiego – projekty Global Silesia i Intersilesia
Część 2: Prezentacja Amazon
– Model funkcjonowania serwisu Amazon
– 5 kroków sprzedaży na Amazon
– Korzyści płynące ze sprzedaży produktów na rynkach zagranicznych
Część 3: Case study jednego z partnerów Amazon
Część 4: Pytania i odpowiedzi – nasz zespół będzie na żywo odpowiadał na pytania
Spotkanie online za pośrednictwem platformy gotowebinar.
Zapraszamy do udziału.
Rok 2020 okazał się wielkim wyzwaniem dla przedsiębiorców. Nie ma branży, która nie odczuła skutków światowej pandemii. Lecz u jednych sytuacja ta spowodowała poważne kłopoty, dla innych wiąże się z zaskakującym sukcesem. Dlatego tegorocznej edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości przyświeca hasło: nowa normalność. Jest ono pretekstem do rozmów o tym, jak funkcjonować w tak nieprzewidywalnej rzeczywistości, gdzie jedynym pewnym kryterium jest zmiana.
Zamek Cieszyn zaprasza wszystkich studentów do udziału w wydarzeniu on-line
Tydzień Przedsiębiorczości na Zamku Cieszyn
16 listopada (poniedziałek)
„PRAKTYCZNA LEKCJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI” - uczestnicy poznają prawdy i mity na temat prowadzenia działalności gospodarczej. Dowiedzą się, jak w bezpieczny i skuteczny sposób zweryfikować swój pomysł na biznes, co jest szczególnie istotne w kontekście pandemii.
godzina: 9.30–11.00
miejsce: GRUPA na Facebooku „Przedsiębiorczy Cieszyn dla młodych”
Link do grupy: https://www.facebook.com/groups/806859316816128
prowadzący: Mateusz Maik, Michał Kucharski, Stowarzyszenie Przedsiębiorcy z Wyboru
___________________________________________________________________________________________
Czego się dowiesz?
· Dlaczego rozmowa kwalifikacyjna ma wiele wspólnego ze sprzedażą?
· Jak dobrze przygotować się na rozmowę kwalifikacyjną online?
· Czym się różni i czego wymaga rozmowa online?
Szkolenie odbędzie się na platformie Clickmeeting w dniu 20.11.2020 r. w godz. 14.00-15.30
Poprowadzi je Pani Sylwia Korycka-Fortuna, doradca zawodowy, trener kariery oraz coach ICF.
Informacja dostępna będzie również na profilu FB Europass Polska
---> Zgłosić nieprawdziwą informację znalezioną w internecie,
---> Przygotować raport weryfikacji faktów oparty na wiarygodnych źródłach
lub wskazać źródła pochodzenia fałszywej informacji.
Dla kogo? Dla osób pracujących, mieszkających na terenie woj. Śląskiego
Najbliższe szkolenia z wolnymi miejscami!
Zachęcamy do zapoznania się ze stroną www.akademia-szkolen.pl
Projekt realizowany będzie w okresie
od1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2022.
Całkowita wartość projektu wynosi 5 839 005,54 zł.
Dofinansowanie z Unii Europejskiej wynosi 4 963 154,71 zł.
Projekt realizowany jest przez:
RECON CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Projekt realizowany jest w ramach:
Działania 11.4. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych osób dorosłych
Podziałania 11.4.3. Kształcenie ustawiczne – konkurs Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
(Europejski Fundusz Społeczny)
Organizator: Fundacja TENEO
Prelegent: Magdalena Kik
Jak co roku, Fundacja TENEOzaprasza studentów Pedagogiki i Psychologii do udziału w dwudniowym szkoleniu certyfikującym.Temat szkolenia to "Kompendium wiedzy o nałogach behawioralnych"
Dostępne terminy dwudniowych szkoleń:
17.-18.10.2020 (godz. 9.00-17.00)
07.-08.11.2020 (godz. 9.00-17.00)
21.-22.11.2020 (godz. 9.00-17.00)
Miejsce: budynek A GWSH sala A200
Ze względu na obecną niestabilną sytuację epidemiczną, Organizator zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia szkolenia w formie on-line, za pośrednictwem aplikacji MS Office Teams.
Ilość miejsc na szkoleniu jest ograniczona, dlatego chętne osoby zapraszamy do zapisów poprzez udostępniony formularz. Pierwszeństwo przy zapisach mają osoby, którym pomimo zgłoszenia, nie udało się wziąć udziału w poprzednich edycjach szkolenia.
ZAPISY TRWAJĄ DO 16.10.2020 r. do godziny 15.00
Formularz do zapisów:LINK
Informacje na temat Organizatora oraz Prelegentki można znaleźć na stronie Fundacji TENEO: http://fundacjateneo.org/
____________________________________________________________________________________________
Pełna treść ogłoszenia dostępna w załączonym pliku:
Aktywny Absolwent
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego
40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532