Artykuły do pobrania / Articles for download:
Anna Adamus-Matuszyńska, Waldemar Rydzak, Dariusz Tworzydło
Zintegrowana komunikacja marketingowa oraz public relations w erze digitalizacji. Polskie badania i teorie, szanse i zagrożenia, trendy i praktyka
Integrated marketing communication and public relations in the era of digitization. Polish research and theories, opportunities and threats, trends and practice
Anna Adamus-Matuszyńska
Perception of barriers to the implementation of public relations strategies, plans and activities
Postrzeganie barier w realizacji strategii, planów i działań public relations
Piotr Dzik
Visual identification system (VIS). Approach to the issue in public relations and graphic design textbooks
System identyfikacji wizualnej. Podejścia w podręcznikach public relations i projektowania graficznego
Emilia Zakrzewska
Use of artificial intelligence in public relations activities with examples of selected tools
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w działaniach public relations na przykładzie wybranych narzędzi
Waldemar Rydzak
Patrząc wstecz i przewidując przyszłość. Wyzwania branży public relations w dobie AI i zagrożeń dla branży kreatywnej
Looking back and anticipating the future. Challenges of the public relations industry in the era of AI and threats to the creative industries
Dariusz Tworzydło
Cyberbezpieczeństwo w opinii dziennikarzy oraz specjalistów public relations. Analiza porównawcza
Cyber security as considered by journalists and public relations professionals. Comparative analysis
Emilia Zembrzuska, Jacek Trębecki
Podejście sieciowe oraz relacyjne w komunikowaniu sponsoringu sportowego – obszary analizy i kierunki badań
Network and relational approaches in sports sponsorship communication – areas of analysis and research directions
Zbigniew Spyra, Michał Pyjas
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w badaniu komunikacji społecznej odpowiedzialności biznesu w mediach społecznościowych – studium przypadku Lidl
The use of artificial intelligence in the study of corporate social responsibility communication in social media - a case study of Lidl
Monika Bogdał, Ryszard Ławniczak, Jacek Trębecki
Komunikowanie energetyki nuklearnej – wskazówki w świetle badań i literatury
Communicating nuclear energy – guidelines from research and literature
Zbigniew Widera, Wiktor Widera
Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w partycypacyjnym zarządzaniu samorządami terytorialnymi w koncepcji Smart City
Use of information and communication technologies in participatory governance of local authorities in the smart city concept
Bartosz Chlebowski, Waldemar Rydzak, Katarzyna Świerczyńska
Długi ogon, czyli dominacja nisz i muzyków niezależnych na rynku muzyki
The long tail, or the dominance of niches and independent musicians in the music market
Aleksandra Kaniewska-Sęba
Personalizacja komunikacji marketingowej online w kontekście zjawiska personalization-privacy paradox
Personalization of online marketing communication in the context of the personalization-privacy paradox
Katarzyna Bąkowicz
Praktyczne rozumienie dezinformacji wśród polskich przedsiębiorstw: obszary i tendencje
Practical understanding of disinformation among Polish enterprises: areas and trends
Rafał Czarnecki
Selected theories and concepts of language internal policies in enhancing business competitiveness – the case of English language communication
Wybrane teorie i koncepcje wewnętrznej polityki językowej w zwiększaniu konkurencyjności przedsiębiorstw – na przykładzie komunikacji w języku angielskim
Małgorzata Magdalena Hybka
Efektywna stopa opodatkowania dochodów ze stosunku pracy w Niemczech i jej komunikowanie
Effective tax rate on labour in Germany and its communication
Marek Zimnak, Piotr Para
Voice and image: research report
Głos i wizerunek: raport z badań
Zeszyty naukowe AG są dostępne
na licencji Creative Commons
Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach
40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532