Jesteś lub byłeś studentem uczelni wyższej, ale z różnych powodów nie możesz kontynuować nauki na uczelni macierzystej? Oto oferta dla Ciebie!
W zależności od Twojego obecnego statusu, możesz wznowić studia lub przenieść się na semestr wyższy niż pierwszy, pod warunkiem, że wybierzesz kierunek zgodny z kierunkiem dotychczas studiowanym.
- Jeśli masz status studenta możesz ubiegać się o przeniesienie pod warunkiem, że zaliczyłeś co najmniej pierwszy semestr studiów
- Jeśli nie masz statusu studenta (np. z powodu skreślenia), ale masz zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów, możesz ubiegać się o wznowienie nauki na naszej uczelni.
Podania o przeniesienie lub wznowienie przyjmowane są w semestrze zimowym do 10 września, a w semestrze letnim do 10 lutego.
Dokumenty niezbędne w procedurze przeniesienia
- Podanie o przeniesienie; pobierz podanie o przeniesienie do Akademii Górnośląskiej
- pisemna zgoda Dziekana uczelni macierzystej na przeniesienie do AG,
- zaświadczenie potwierdzone przez pracownika uczelni macierzystej o statusie studenta zawierające informację o zaliczonych semestrach wraz z podaniem lat, w których osoba studiowała,
- wykaz przedmiotów (tzw. karta przebiegu studiów) z podaniem liczby godzin, formy zajęć, form zaliczenia oraz punktów ECTS potwierdzony przez pracownika uczelni macierzystej.
Dokumenty niezbędne w procedurze wznowienia
- Podanie o przeniesienie; pobierz podanie o wznowienie studiów w Akademii Górnośląskiej
- zaświadczenie potwierdzone przez pracownika uczelni macierzystej zawierające informację o zaliczonych semestrach wraz z podaniem lat, w których osoba studiowała,
- wykaz przedmiotów (tzw. karta przebiegu studiów) z podaniem liczby godzin, formy zajęć, form zaliczenia oraz punktów ECTS potwierdzony przez pracownika uczelni macierzystej.
Decyzja Dziekana ds. studenckich
Na podstawie złożonego podania wraz z załącznikami – Dziekan ds. studenckich w formie decyzji administracyjnej:
- wyrazi zgodę i określi semestr, na który osoba ubiegająca się o przeniesienie/wznowienie może zostać przyjęta,
- określi wykaz przedmiotów, które student zobowiązany będzie zaliczyć,
- określi kwotę płatności dotyczących przeniesienia lub wznowienia.
Decyzję przekaże Ci pracownik Biura Obsługi Studentów AG, który poinformuje Cię o kolejnych krokach.
Szczegółowe informacje uzyskasz w Akademickim Centrum Rekrutacji i Rozwoju Kariery