Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka

Szkoła Trenerów Biznesu

Drukuj

Studia prowadzone we współpracy z:
Logo

 

DLACZEGO SZKOŁA TRENERÓW?

Kompetencje pracowników są podstawowym elementem tworzącym przewagę konkurencyjną. Ich rozwój jest niezbędny w każdej firmie chcącej osiągać swoje cele biznesowe co daje możliwość ekspertom z różnych branż na dzielenie się swoim doświadczeniem. Ważne jest aby wykonywać to w sposób profesjonalny, a do tego niezbędne są kompetencje z obszaru projektowania i prowadzenia szkolenia. Firma Brainstorm Group Sp zo.o., która jest partnerem przy realizacji kierunku Szkoła Trenerów jest jedną z największych polskich firm szkoleniowych, której doświadczenie w szkoleniach dla biznesu to realizacja kilkunastu tysięcy dni szkoleniowych zarówno w Polsce jak i poza granicami naszego kraju. Firma Brainstorm Group Sp zo.o. wykształciła grupę ponad 500 trenerów, którzy pracują zarówno jako trenerzy wewnętrzni w różnych organizacjach jak i trenerzy w różnych firmach szkoleniowych. Trenerzy, którzy ukończyli Szkoły Trenerów firmy Brainstorm Group są cenieni na rynku ze względu na ich pełne przygotowanie zarówno od strony przygotowania szkolenia wraz z narzędziami niezbędnymi do jego realizacji ale także ze względu na to iż potrafią przenieść swoje doświadczenia do specyfiki pracy Klienta. Firma Brainstorm Group została także doceniona na rynku polskim przez największe firmy i przyznano jej tytył DOBRA MARKA 2013 jako najbardziej rozwojowej i najbardziej rozpoznawalnej marce w branży szkoleniowej.

Celem studiów jest przygotowanie Słuchaczy pod kątem merytorycznym i praktycznym do samodzielnego przygotowania i prowadzenia szkoleń. Na zajęciach kształtowane i doskonalone są umiejętności psychologiczne i socjologiczne oraz biznesowe niezbędne w pracy trenera biznesu, a zwłaszcza umiejętności projektowania warsztatów rozwojowych, ćwiczeń, caseów i materiałów szkoleniowych, jak również umiejętności komunikacji, autoprezentacji, wywierania wpływu na grupy, rozwiązywania konfliktów oraz umiejętności biznesowych z najpopularniejszej tematyki szkoleń na rynku szkoleniowym. W wyniku studiów Uczestnicy nauczą się jak badać potrzeby szkoleniowe, jak konstruować warsztaty i szkolenia, a także poznają specyficzne techniki warsztatów biznesowych.

 

DLA KOGO?

Studia skierowane są przede wszystkim do:

- absolwentów wyższych uczelni, którzy wiążą swoją przyszłość zawodową z biznesem i branżą szkoleniową,

- osób już pracujących, które chciałyby rozwijać swoje kwalifikacje i umiejętności w kierunku trenera biznesu

- ekspertów z różnych branż i dziedzin którzy chcą w przyszłości dzielić się swoimi doświadczeniami z innymi

- wszystkich którzy chcieliby zdobyć umiejętności niezbędne w pracy każdego menadżera.

- osób już związanych z branżą szkoleniową, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje
w dziedzinie projektowania i prowadzenia szkoleń

Swoje miejsce na zajęciach znajdą także Ci którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje społeczne i biznesowe z obszarów:

- negocjacji i sprzedaży

- wystąpień publicznych

- przywództwa i zarządzania pracownikami

 

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?

Kompleksową wiedzę i umiejętności z zakresu:

- projektowania szkolenia i narzędzi szkoleniowych (metodyki uczenia się osób dorosłych, narzędzi służących do projektowania modułów szkolenia, konstruowania narzędzi szkoleniowych takich jak instrukcje do ćwiczenie, case study, kwestionariusze, podręczniki szkoleniowe)

- modelowania procesu grupowego

- wystąpień publicznych

- radzenia sobie z trudnymi uczestnikami i sytuacjami występującymi w specyfice szkoleniowej

- przeprowadzania diagnozy potrzeb szkoleniowych oraz badania efektywności szkoleń

- projektowania i prowadzenia szkoleń w najpopularniejszych tematach dotyczących kompetencji sprzedażowych, przywódczych i osobistych

 

JAKIE KWALIFIKACJE ZDOBĘDĘ?

Kwalifikacje trenera biznesu uprawniająca mnie do prowadzenia szkoleń potwierdzoną uzyskaniem świadectwa studiów podyplomowych renomowanej uczelni oraz dyplomem ukończenia szkoły trenerów uznanej na rynku firmy doradczo – szkoleniowej.

Zagadnienia omawiane w ramach Kierunku Szkoła Trenerów podzielone zostały na dwa główne obszary. Pierwszy z nich obejmuje przedmioty, których celem jest przygotowanie uczestników od strony metodycznej do prowadzenia szkoleń. Drugi obszar obejmuje zaś zagadnienia, stanowiące podstawę realizowanych najczęściej programów szkoleniowych w firmach. Cały program wzbogacony jest o dużą liczbę godzin warsztatowych, umożliwiających rozwój praktycznych umiejętności trenerskich.

 

ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PROGRAMEM STUDIÓW KLIKNIJ TUTAJ

 

KTO PROWADZI ZAJĘCIA?

Zajęcia poprowadzą najbardziej doświadczeni trenerzy firmy Brainstorm Group. Każdy z nich ma za sobą ponad 1000 dni szkoleniowych w biznesie oraz każdy z nich prowadził ponad 100 dni szkoleniowych w Szkołach Trenerów. Są to fachowcy zarówno od projektowania i prowadzenia szkoleń gdyż zajmują się tym zawodowo na co dzień ale również praktycy
z wieloletnim doświadczeniem biznesowym.

Sebastian Matyniak

Lider i wizjoner, który wyznacza kierunki rozwojowe Brainstorm Group. Zawsze dąży do celu z poszanowaniem wartości własnych i Klienta oraz z troską o Zespół. Pasjonat teorii ciągłego doskonalenia.
Absolwent studiów MBA, z wykształcenia ekonomista. Interdyscyplinarne doświadczenie z różnych korporacji pozwala mu bardzo szybko adaptować się do danej branży, Klienta i kultury organizacyjnej. W swojej praktyce zawodowej zajmował się szeroko pojętym rozwojem organizacji, wdrażaniem i tworzeniem standardów sprzedaży i zarządzania, tworzeniem strategii biznesowej oraz modeli biznesowych, doradztwem w zakresie Lean Management. Jego pasją jest kreowanie nowatorskich rozwiązań pomagających osiągać Klientom założone cele.
Od kilku lat tworzy siłę polskiego biznesu rozwijając spółki z różnych branż. Aktywny w środowisku MBA - zaprasza ciekawych ludzi do dzielenia się swoim doświadczeniem wpływając tym samym na podnoszenie standardów pracy w wielu organizacjach.
Jego przygotowanie trenerskie to uczestnictwo w Szkole Trenerów Biznesu oraz w wielu warsztatach z zakresu prowadzenia i doskonalenia umiejętności trenerskich i coachingowych. Ma za sobą ponad 1500 dni szkoleniowych, ponad 100 dni doradztwa dla najwyższej kadry menedżerskiej, ponad 200 dni pracy doradczej w zakresie Lean Management oraz ponad 250 sesji coachingowych. Zawodowo jest twórcą wielu projektów, nowatorskich metod, w szczególności w zakresie sprzedaży. Twórca wielu modelów sprzedaży wykorzystywanych głównie w branży finansowej i mediowej, wielu gier symulacyjnych, wielu autorskich rozwiązań szytych dla konkretnego Klienta. Ma w dorobku sukcesy w dziedzinie Lean Management (głównie w branży motoryzacyjnej) – zmiana poziomu braków produkcyjnych z 1,6% do 0,4%, zwiększenie produktywności o 20%, wyeliminowanie WIP poprzez wprowadzenie One Piece Flow, wprowadzenie systemu Pull.
Pracował dla: PKO BP S.A., PZU S.A., BGŻ, Getin Bank, ING, City Bank, Generali, DZ Bank, Allianz, Warta, ING Usługi Finansowe, VB Leasing, Bankowy Fundusz Leasingowy, EFL, Toyota Bank, BNP Paribas, Rovese, Rigips, Isover, JSW, Silgan White Cap, Kimberly Clark, TRW, Ponar Silesia, Premier MSS, Proster, Esab, Oras, Polskone, MTU, Albea, Nestle, Brembo, SCA, Bilplast, Proseat, Anwil, Orlen, Retting Heating, DS. Smith, Cersanit Invest (Ukraina), IQS, Siniat, Bolix, HP, Inea, Netia, Polkomtel, Media Recovery, GTI, Exatel, 3S, Rossmann, Praktiker, Canpol, Sanpol, OBI, REAL, Opel Wawrosz, Oriflame, Partner XXI, ToysRUs, Deloitte, Lionbridge, Mercer, Cefic, PGE, Vattenfall, Atlanco Rimec, Hotel Jawor, Energotest, Hotele Diament, InPost, Baxter, Polpharma, Storck, Beryl Med., Veterina, ZUS, Urząd Marszałkowski w Olsztynie, PUP Tychy, Onet, Starlink, AMS, Hubert Burda Media, Polskapresse, Elamed, Medi Press, Agencja Leonardo, Studio Kolor, Polish Open University.
Jego wielka pasja to podróże rowerowe oraz gra w golfa.
 

Bartosz Rusek

Ekspert w dziedzinie sprzedaży B2B, komunikacji i efektywności osobistej. Z wykształcenia nauczyciel języka angielskiego. Studia łączył z pracą zawodową. Wiedzę z zakresu biznesu zdobywał na licznych szkoleniach w kraju i zagranicą. Posiada 11 lat doświadczenia w zakresie sprzedaży, koordynacji projektów, obsługi Klienta indywidualnego i biznesowego, a także zarządzania zespołem.
W swoim doświadczeniu posiada prace dla instytucji finansowych (między innymi przy wdrażaniu jednej z pierwszych lojalnościowych kart kredytowych w sieci handlowej) a także różnych agencji reklamowych. Organizował i prowadził eventy dla firm takich jak Plus GSM, Liberty GSM, Silesia FILM, Procter & Gamble, Browary Warka, GEANT Polska. Pracował również 3 lata w Irlandii doskonaląc znajomość języka oraz zdobywając kierownicze doświadczenie w sieci SPAR International.
W BRAINSTORM od 2008 roku. Obecnie na stanowisku Dyrektora Handlowego. Zajmuje się między innymi zarządzaniem, sprzedażą, kontaktem z kluczowymi Klientami firmy oraz prowadzeniem szkoleń.
Jako Trener przygotowuje i prowadzi warsztaty z obszaru sprzedaży, komunikacji, efektywności osobistej, zarządzania czasem, obsługi Klienta, budowania zespołu i działań outdoorowych. Szkolenia prowadzi również w języku angielskim.
Z jego doświadczenia korzystają między innymi takie firmy jak: PKO B.P., PZU, BGŻ, Allianz, Warta, ING Usługi Finansowe, Grupa Onet.pl. Polskapresse, Hubert Burda Media, Inea, Silgan White Cap, Cersanit, Praktiker Polska, Oras Olesno, SCA Hygiene Products, Operator Logistyczny Paliw Płynnych, HP, TRW, Kompania Piwowarska, ZUS, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Katowicach, Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, South Western, Colgate Palmolive, Aon Hewit. Realizował również szkolenia w ramach Mazowieckiej Szkoły Trenerów, Śląskiej Szkoły Trenerów Biznesu branży IT.
W wolnych chwilach podróżuje, uprawia wspinaczkę i turystykę górską. W 2012 roku pieszo okrążył Annapurnę (Himalaje) oraz dotarł do najwyżej na świecie położonego jeziora Tilicho. Jego wielką pasją jest fotografia - ma na swoim koncie kilka publikacji i prezentacji zdjęć.
 

Ireneusz Wolski

Ekspert w dziedzinie budowania pozycji lidera, sztuki prezentacji i perswazji a także komunikacji i efektywności. Specjalizuje się w szkoleniach i coachingach biznesowych, rekrutacji i selekcji, zarządzaniu kompetencjami, ośrodkami ocen i rozwoju.
Ukończył Politologię na Uniwersytecie Śląskim oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim. Certyfikowany konsultant i trener Herrmann Brain Dominance Instrument.
Od ponad 15 lat realizuje projekty doradcze i szkoleniowe. Doświadczenia zawodowe zdobywał m. in. jako konsultant i trener międzynarodowej firmy doradczej Ernst&Young. Wcześniej profesjonalnie zajmował się sprzedażą pełniąc m.in. funkcję Regionalnego Dyrektora Sprzedaży, zajmował się również windykacją oraz marketingiem. Obecnie pełni również funkcję Członka Zarządu w Brainstorm Group.
Ma za sobą ponad 1200 dni szkoleniowych oraz ponad 300 sesji coachingowych dla takich firm jak: Alstom Konstal, Grupa Żywiec, Metro AG, Allianz, Pramerica, Bank PBK, NOMI, Pocztowa Agencja Usług Finansowych, ORLEN Paliwa, PKO BP, ISOVER Polska, Rigips Polska, Schneider Electric Industries Polska, Bombardier ZWUS, Remy Automotive Poland, Teksid Poland, Polskie Sieci Elektroenergetyczne, Bi-es Cosmetic, Hutchinson Poland, I, Bielsko Business Center – Galeria SFERA, Benteler Distribution Poland, Progres, Polska Grupa Dealerów, Res Motors, Express Rent a Car, Sobiesław Zasada Mercedes Kraków, Wasa-Barilla. Europa Centralna, Elamed, AMS, Starlink, Panep, Sysmex, KSP, SouthWestern, Silgan White Cap, Eurest, Mercer, Deloitte, Junkers, Agro Hytos, OBI, Bosch, Sanpol, Praktiker, CCC, Transition Technologies, 3S, Exatel, Inea, HP, Armatura Krakowska, Rovese, Aksil, Zentis, Aluprof, Marqtech, Librus, SCA, ESAB, Polski Cukier, TRW, JSW, Koło, Śnieżka, Euler Hermes, Business Lease, Allianz, BGŻ.
Jego wielką pasją jest hokej – wraz ze swoją drużyną w 2009 roku zdobył srebrny medal Mistrzostw Polski Amatorów.
 

Jacek Cymerman

Absolwent Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, ukończył Studia Podyplomowe „Psychologia w zarządzaniu” oraz „Public relations” na Akademii Ekonomicznej w Katowicach, szkołę Trenerów Biznesu oraz Szkołę Coachów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego wg standardów ICF.
W swojej praktyce zawodowej zajmował się sprzedażą usług finansowych i telekomunikacyjnych oraz zarządzaniem projektami szkoleniowymi.
Posiada 12 letnie doświadczenie zdobyte w pracy z grupami sprzedażowymi oraz menedżerskimi w różnych branżach, jako sprzedawca, trener, coach. Jego zainteresowania zawodowe koncentrują się przede wszystkim wokół nowoczesnych metod i technik sprzedaży i obsługi Klienta, jakości obsługi Klienta, zarządzania zespołem, technik negocjacji oraz coachingu i motywowania. Doskonale sprawdza się we wdrażaniu standardów sprzedaży oraz standardów pracy, budowania systemów rozwojowych i adaptacyjnych, wdrażaniu programów coachingowych i motywacyjnych oraz w projektowaniu szkoleń „szytych” na miarę potrzeb Klienta.Ma za sobą ponad 1300 dni szkoleniowych przepracowanych  jako Trener prowadzący zajęcia na sali. Od 5 lat projektuje i prowadzi warsztaty oraz szkolenia dla Trenerów na otwartych Szkołach Trenerów komercyjnych jak i organizowanych w ramach EFS. Od 6 lat projektuje i prowadzi szkolenia dla menedżerów. Specjalizuje się szczególnie w temacie motywacji i automotywacji. Koncentruje się na budowaniu zaangażowania pracowników w oparciu o aktualne badania dot. tego tematu. Dodatkowo zajmuje się budowaniem wewnętrznej motywacji do zmiany i rozwoju Klientów poprzez coaching indywidualny. Jego kompetencje w tym zakresie są potwierdzone certyfikatem ukończenia Szkoły Coachów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego realizowanego według standardów ICF. Z zakresu zarządzania specjalizuje się w następującej tematyce: Zarządzanie zmianą, Zarządzanie konfliktem Zarządzanie sytuacyjne zespołem projektowym, Zarządzanie projektem w zespole rozproszonym, Coaching, Delegowanie, Zarządzanie czasem, Rekrutacja i selekcja, Zarządzanie stresem i asertywność, Psychologiczne aspekty zarządzania, Narzędzia rozwoju pracownika. W zakresie szeroko rozumianego rozwoju zawodowego prowadzi projekty szkoleniowe w następujących tematach: Sztuka prezentacji i autoprezentacji, Techniki negocjacji, Komunikacja i perswazja, Budowanie zespołu – outdoor. Do działań rozwojowych podchodzi całościowo jak do projektu, w którym szkolenie jest jednym z elementów. W pierwszej kolejności zajmuje się badaniem potrzeb szkoleniowych u Klienta. Na tej podstawie projektuje szkolenie uszyte „na miarę” Klienta, uwzględniając specyfikę branży, firmy i stanowiska. Następnie prowadzi szkolenie w oparciu o wnioski z diagnozy i sugestie Klienta. Po szkoleniu projektuje i wyznacza zadania rozwojowe w odniesieniu do treści szkolenia. Pozwala mu to wiarygodnie zbadać wymierne efekty prowadzonych przez niego szkoleń przejawiające się wzrostem wiedzy, umiejętności i kształtowania postawy.
W wolnych od szkoleń i projektów chwilach,  uprawia biegi długodystansowe. Ma już za sobą udział w pół maratonie Silesia w 2010 roku. Chętnie grywa w tenisa ziemnego. Uczestnicząc w zagranicznych rajdach rowerowych zwiedza z przyjaciółmi ciekawe zakątki Polski i Europy. W swojej karierze zawodowej pracował między innymi dla takich firm jak:
PTK Centertel, Telekomunikacja Polska S.A., TrimTab, Kimberly – Clark S.A, GTI sp zoo, Karen  sp zoo, Data Group, Rimec, PKO BP, Oasis East, TRW, Lukas Bank, ING Usługi Finansowe, ING Bank Śląski, PZU S.A., AmRest, Intersnack, Bank Pocztowy, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, Wrocławiu, Opolu, Chorzowie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, CRH Klinkier, Indesit S.A., Hawe S.A. , Premier Manufacturing, Rojek Decor S.A., Ramsat S.A., Górażdże S.A., Deloitte.
 

Łukasz Rompel

Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Górniczo – Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie. Od 15 lat projektuje i prowadzi szkolenia dla kadry zarządzającej i kierowniczej, pracowników działów handlowych i działów produkcji.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania (w tym zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania jakością i zarządzania projektami), rozwoju kompetencji interpersonalnych i społecznych oraz kursów metodycznych dla Trenerów Biznesu.
Przez kilkanaście lat, w różnych organizacjach kierował projektami, prowadził działania doradcze, mentoringowe i coachingowe.
Realizował projekty szkoleniowe między innymi dla takich organizacji jak : PKO S.A, BGŻ, Pratt Whitney Kalisz, PZL – WSK Rzeszów S.A., Hamilton Sp. z o.o., Can – Pack S.A., Danfoss Sp. z o.o., Zelmer S.A., Citroen Kraków, Telkom – Telos S.A., Dax Cosmetics, RR Donnelley, Grupy Maspex, Deloitte Polska, Brembo Poland Sp. z o.o.; Inter IKEA Centre Group; Zentis Polska Sp. z o.o., Silgan White Cap Polska Sp. z o.o., HFG Polska Sp. z o. o., SINIAT Sp. z o.o., OBI Polska. Lynka Sp. z o.o., Mellow Sp. z o.o., Elamed, Proster, Hager Polo, Galeco Sp. z o.o., Firmy Chemicznej Dwory S.A., Zakładów Azotowych S.A w Puławach, KZWP „Trefl”; Grupy Handlowej Grudnik, Sanpol, Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Głównego Urzędu Statystycznego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego; Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego, PGE Obrót S.A.
Zimą czas wolny spędza na nartach, a poza sezonem narciarskim w wolnych chwilach podróżuje.
 

Aleksander Kocur

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, z zawodu pedagog, instruktor, konsultant, trener umiejętności miękkich, handlowiec. Absolwent studiów podyplomowych Psychologii Zachowań Społecznych na Uniwersytecie Śląskim oraz studiów podyplomowych z zakresu Nowoczesnych Narządzi Zarządzania na Politechnice Śląskiej. Jest dyplomowanym trenerem i absolwentem projektu „Profesjonalny Trener – Rozwój warsztatu szkoleniowego”.
Organizator wielu szkoleń, konferencji, zjazdów oraz warsztatów dla specjalistów różnych branż. Posiadający wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie negocjacji i sprzedaży B2B. Jako specjalista i zarządzający sprzedażą key account manager, dyrektor handlowy, dyrektor ds szkoleń.
Blisko 19 lat swego doświadczenia zawodowego spędził w korporacjach zarówno w Polsce jak i poza granicami naszego kraju co sprawia, ze doskonale radzi sobie we współpracy z pracownikami średnich oraz dużych korporacji.
Uczestnik wielu szkoleń, warsztatów, sesji coachingowych. W karierze zawodowej jako trener i konsultant pracował m.in. z takimi firmami jak: ING Bank Śląski, Atlantic, Silgan White Cap Polska Sp. z o.o., Colgate-Palmolive Services Poland, Cefic Polska, Bouygues Immobilier Polska, Lafarge Kruszywa i Beton, GTI Sp. z o.o., Alstom Konstal S.A., ING Usługi Finansowe, Polska Presse, Sanitec Koło, PKO Bank Polski S.A., PZU S.A., Lasy Państwowe, Jastrzębska Spółka Węglowa S.A., ZUS, PUP, Leroy Merlin, ToysRUs, Orel Gaz, Polska Agencja Prasowa (PAP), AMS.
Prowadzi szkolenia m.in. z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji, rozmów z trudnym klientem, negocjacji, budowania zespołu, zarządzania zespołem, zarządzania zmianą, prezentacji i wystąpień publicznych.
Zainteresowania zawodowe ukierunkowane są w stronę psychologii, doskonalenia umiejętności handlowych, trenerskich oraz zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania sprzedażą, zarządzania w zmianie.
 
 

 


 

CZAS TRWANIA

2 semestry (192 godziny)

Zajęcia odbywają się dwa razy w miesiącu:

  •    soboty: 8.00 - 15.00 
  •    niedziele: 8.00 - 15.00

Wyjątek stanowi trening interpersonalny - zjazd 4 dniowy. Opłata za zjazd nie jest wliczona w koszt czesnego.

 

OPŁATY

Opłata rejestracyjna:  120 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH: 0 zł

Czesne: 6000 zł 4800 zł (płatne w ośmiu ratach po 600 zł)

Czesne dla Absolwentów GWSH: 6000 zł 4500 zł (płatne w ośmiu ratach po 562,50 zł)

Aby skorzystać z promocji należy dokonać rejestracji w systemie ehms do 31 stycznia 2017 oraz złożyć dokumenty w nieprzekraczalnym terminie do 7 lutego 2017 r.

Termin rozpoczęcia zajęć: kwiecień 2017

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

 

Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.

Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.

W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.

 

REKRUTACJA NA STUDIA

 

Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Krajowa Izba Biegłych Rewidentów Partner - Marco Partner - Zakłady Mięsne Henryk Kania Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWC Partner - BZWBK Partner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+