Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka

Employer Branding

Drukuj

Studia prowadzone we współpracy z:

          

DLACZEGO EMPLOYER BRANDING?

Ponieważ kształtowanie pożądanego wizerunku i marki pracodawcy (Employer Branding) jest obecnie jednym z najważniejszych czynników budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Działania z zakresu EB ułatwiają zatrudnianie i zatrzymywanie wartościowych, utalentowanych pracowników. Przedsiębiorstwa i instytucje publiczne w coraz większym stopniu inwestują w swój wizerunek, opracowując i wdrażając strategie działań employer brandingowych przy wykorzystaniu różnorodnych innowacyjnych narzędzi. Oferujemy Państwu jedyne tego typu studia podyplomowe na Śląsku.

Studia charakteryzuje całościowe spojrzenie na temat budowania i zarządzania wizerunkiem firmy jako pracodawcy. Coraz doskonalsze narzędzia marketingowe, wkomponowane w procesy zarządzania zasobami ludzkimi, stanowią fundament, wokół którego powstał program niniejszych studiów.

Studia realizowane są we współpracy z firmą MARCO, której prezes i właściciel jednocześnie otrzymał w roku 2015 prestiżową nagrodę Prezydenta Miasta Gliwice –  statuetkę „Gliwickiego Lwa”. Partnerem merytorycznym kierunku studiów są również firmy Training Partners oraz Intendi consulting-szkolenia-coaching.

 

DLA KOGO?

Przede wszystkim dla:

  • pracowników działów HR oraz osoby zamierzające podjąć zatrudnienie w podobnym obszarze,
  • rzeczników prasowych, specjalistów ds. marketingu lub komunikacji/public relations,
  • przedsiębiorców świadczących usługi dla biznesu w zakresie budowania wizerunku,
  • asystentów zarządu i pracowników biura zarządu,
  • dyrektorów i osoby na stanowiskach zarządczych,
  • rekruterów i pracowników firm doradztwa personalnego.

Swoje miejsce na zajęciach znajdą także pracownicy chcący podnieść swoje umiejętności i wzmocnić wiedzę z zakresu:

  • nowoczesnych narzędzi internetowych wykorzystywanych w rekrutacji,
  • aktualnych trendów na rynku,
  • najlepszych praktyk zarządzania marką pracodawcy zorientowanych na pozyskanie kompetentnych i optymalnie dopasowanych do organizacji kandydatów.

Studia są doskonałym wyborem także dla tych osób, które chcą pracować nad rozwojem nowoczesnej organizacji, której wizerunek jest wyznacznikiem jakości zarządzania.

 

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?

Kompleksową i przekrojową wiedzę ze ściśle powiązanych zakresów:

  • skutecznego budowania marki firmy w dynamicznym otoczeniu,
  • prowadzenia kampanii rekrutacyjnych w Internecie (e-rekrutacji),
  • zarządzania procesami komunikacji w organizacji zorientowanymi na wspieranie tożsamości organizacyjnej,
  • tworzenia sprzyjającego efektywności klimatu organizacyjnego,
  • kształtowania kultury organizacji wzmacniającej homogeniczność zespołów,
  • zarządzania rozwojem organizacyjnym (organizational development) talentami (talent management) i zmianą (change management)
  • zastosowania technologii informatycznych, internetowych i narzędzi mobilnych w realizacji kampanii rekrutacyjnych w środowisku mediów społecznościowych

 

JAKIE KWALIFIKACJE ZDOBĘDĘ?

  • projektowanie i realizację procesów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • nowoczesne zarządzanie procesami rekrutacji i selekcji personelu,
  • projektowanie ścieżek rozwoju oraz zarządzania talentami (talent management),
  • kształtowanie klimatu i kultury organizacyjnej,
  • prowadzenie projektów wewnątrzorganizacyjnych mających na celu projektowanie kampanii rekrutacyjnych za pomocą zaawansowanych narzędzi informatycznych, w tym wykorzystywanie strumieni treści internetowych  przy użyciu urządzeń mobilnych.

Słuchacze zdobędą w efekcie końcowym wiedzę z zakresu projektowania i realizacji procesów Employer Branding. Będą potrafili przeprowadzić pomiary skuteczności realizowanych działań w podziale na czynniki kształtujące wewnętrzną i zewnętrzną strategię Employer Branding, poznają  narzędzia wspierające w projektowaniu, realizacji, analizie i interpretacji działań wspierających kształtowanie wizerunku pracodawcy. Poruszone zostaną procesy rekrutacji i selekcji personelu, adaptacji pracowników i outplacementu,  a także wykorzystywania narzędzi internetowych w rekrutacji. Słuchacze zyskają umiejętności samodzielnego tworzenia zespołów projektowych, poznają mechanizmy zarządzania marką pracodawcy, zarządzania talentami i komunikacją. 

Poznają zasady rządzące światem mediów społecznościowych, stosowania urządzeń mobilnych  w realizacji skutecznych i atrakcyjnych ogłoszeń dla kandydatów. Zdobędą także wiedzę o realizowaniu klipów korporacyjnych oraz z zakresu prowadzenia efektywnych i efektownych prezentacji.

 

ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PROGRAMEM STUDIÓW KLIKNIJ TUTAJ

 

KTO PROWADZI ZAJĘCIA?

Specjaliści firm doradczych, szkoleniowych, agencji HR, rekrutacyjnych i marketingowych. Zajęcia będą prowadzone także przez naukowców z doświadczeniem biznesowym, którzy mają doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i szkoleń, a także przez kadrę zarządzającą organizacjami mającą doświadczenie w kształtowaniu i realizacji programów zarządzania marką pracodawcy.

Zajęcia prowadzą m.in.:

Agata Austen

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania, adiunkt w Katedrze Zarządzania  Publicznego i Nauk Społecznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Specjalizuje się w problematyce pomiaru i zwiększania efektywności organizacji oraz motywowania pracowników. Realizowała projekty w zakresie audytu struktury organizacyjnej, pomiaru wyników organizacji i zrównoważonej karty wyników, audytu i opracowania: systemów ocen pracowniczych, systemów nagradzania i premiowania, systemów motywacyjnych, wartościowania pracy. Doświadczony trener, prowadzący szkolenia łączące tzw. aspekty twarde i miękkie. Współpracowała z takimi klientami jak Urząd Miasta Wrocław, Sąd Rejonowy Katowice-Zachód, Tauron, PGNiG, Totalizator Sportowy, Alstom, Sygnity, Jastrzębska Spółka Węglowa. Autorka licznych publikacji z zakresu zarządzania Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz  International Research Society for Public Management. Prelegentka na licznych krajowych i międzynarodowych konferencjach.

Tomasz Nowicki

Certyfikowany Trener Biznesu (poziom 5 EQF), absolwent Akademii Mistrzów Treningu GT Mentor w Krakowie. Ukończył brytyjską szkołę coachingu Noble Manhatan Coaching zdobywając  międzynarodowe certyfikaty: Practitioner Coach Diploma (PCD), International Institute of Coaching & Mentoring oraz Institute of Leadership & Management. Absolwent Wydziału Ekonomicznego Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania w Katowicach. Praktyk biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej, specjalizującej się w prowadzeniu projektów szkoleniowych, life coachingu, executive coachingu oraz doradztwie biznesowym. Autoryzowany doradca PARP. Członek Zarządu Athena Investments Dom Maklerski. Długoletni pracownik instytucji finansowych. W pracy dydaktycznej zajmuje się między innymi tematyką doskonalenia kompetencji menedżerskich, sprzedażowych, negocjacji oraz metod przeciwdziałania mobbingowi. W działalności doradczej zajmuje się: wdrażaniem systemów HR w organizacjach, projektowaniem i wdrażaniem systemów zwiększających efektywność marketingu i sprzedaży jak również prowadzeniem i nadzorowaniem efektywnych procesów rekrutacji i selekcji pracowników.

Jakub Nagórski

Specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec i mówca w wolnych chwilach. Prelegent na konferencjach i spotkaniach związanych z szeroko pojętymi nowymi mediami na terenie całej Polski. Od wielu lat zaangażowany w trzeci sektor, koordynator i menadżer wielu projektów o zasięgu lokalnym, krajowym i międzynarodowym. Przeprowadził ponad 1400 godzin szkoleń z rożnych obszarów, dla organizacji pozarządowych, podmiotów biznesowych czy w ramach projektów unijnych. W ramach tych ostatnich realizuje również cykle doradztw biznesowych dla początkujących przedsiębiorców. Od marca 2013 roku koordynator i inicjator Katowickich Czwartków Social Media.

 Jan Bełezina

Przedsiębiorca internetowy, współtwórca firmy Experiago sp. z o.o. oferującej nowoczesne rozwiązania motywacyjne dla firm oraz prezenty w formie przeżyć w ramach serwisu Prezentokracja.pl. Analityk biznesowy w branży IT z sześcioletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania produktem. Absolwent studiów MA in Bilingual Translation na londyńskim University of Westminster, filologii angielskiej na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Wymaganiami i Analiza Biznesowa na Wyższej Szkole Bankowej. Entuzjasta nowoczesnych technologii, tłumacz i dziennikarz technologiczny związany m.in. z serwisami Engadget (AOL) oraz gizmag.com.

 Jolanta Filipczyk- Sikora

Psycholog pracy i organizacji z ukończonymi studiami opartymi o strukturę MBA w Szkole Głównej Handlowej. Trener human resources, umiejętności miękkich i menedżerskich dla grup otwartych i zamkniętych z zrealizowanymi 8000 godzin szkoleniowymi. Certyfikowany coach ICF i trener zarządzania zmianą, Doświadczony menedżer projektów doradczych i konsultant HR z 12 – letnim doświadczeniem w realizacji projektów HR na rzecz biznesu. Wykładowca Uniwersytetu Śląskiego, Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, a także Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach z doświadczeniem w międzynarodowych projektach badawczych. Certyfikowany menedżer projektów PRINCE® Foundation i Practitioner, akredytowany trener Approved Trainer PRINCE®. Absolwentka prestiżowych kursów trenerskich m.in. kursu trenera Biznesu MATRIK. Autorka publikacji z zakresu psychologii pracy i organizacji oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

Katarzyna Kościelny

Doradca i konsultant kadrowy, prawnik, trener specjalizujący się w szkoleniach  z zakresu prawa pracy. Ukończyła Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Śląskim , a także studia podyplomowe z zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa zawodowego; studia podyplomowe akademia trenera biznesu oraz studia podyplomowe z coachingu menedżerskiego w Wyższej Szkole Bankowości w Poznaniu. Posiada Certyfikat kompetencji trenerskich Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Właścicielka firmy zajmującej się doradztwem kadrowym i szkoleniami. Specjalizuje się w prawie pracy oraz powiązaniem „twardego” HR z „miękkim” HR. Przez 4 lata pracownik Kancelarii Adwokackiej gdzie zajmowała się obsługą prawną dużych podmiotów gospodarczych. Posiada doświadczenie w prowadzeniu negocjacji ze związkami zawodowymi.  Konsultantka w zakresie organizacji funkcji personalnej w przedsiębiorstwach. Uczestniczy w projektach Development Center oraz oceny 360 stopni. Prowadzi projekty badawcze w obszarze satysfakcji pracowników. Uczestniczy z ramienia Pracodawcy w negocjacjach zbiorowych ze związkami zawodowymi.

Agnieszka D. Michalczyk

Socjolog, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, stypendystka University of Alberta w Kanadzie. Posiada szczególne umiejętności interpersonalne, które wykorzystuje w pracy głównie z kobietami.  Uczy elegancji, gracji i stylu oraz prowadzi wykłady z zakresu profesjonalnej etykiety ubioru. Jest twórczynią unikatowych szkoleń - "Kobieta Zmysłowa" oraz "Stylowa i Piękna". Prowadziła Szkołę Stylu z Beatą Tyszkiewicz i Moniką Jaruzelską.  Ambasadorka Fundacji Imperium Kobiet Biznesu oraz Mecenas Akademii Dobrego Stylu w Europejskim Forum Przedsiębiorczości. Obecnie prowadzi szkołę dobrego bycia i obycia dla młodych kobiet w wieku 18-24 lata, której jest twórczynią. Program edukacyjno-charytatywny "Debiutantki", który współtworzy, jest jedynym takim programem w Europie. Partnerem zagranicznym  "Debiutantek" jest Opera Wiedeńska i Opernball. Prezes Fundacji im. Królowej Marii Kazimiery i wiceprezes Stowarzyszenia Akademia Wilanowska w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.

Dariusz Kosiorek

Wykładowca, trener biznesu, dyplomowany coach, konsultant oraz praktyk zarządzania. Absolwent socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ukończył studia MBA w Akademii L. Koźmińskiego, studia podyplomowe z Nowoczesnego Marketinguoraz studia z Coachingu Międzynarodowego. Zastępca dyrektora ds rozwoju w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Ekspert ds. metodologii Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz autor publikacji poświęconych Opracowaniu i Upowszechnieniu Krajowych Standardów Kwalifikacji Zawodowych. Był konsultantem i trenerem w firmie doradczej Ernst & Young. Kolejne doświadczenia zawodowe zdobywał na stanowiskach menedżerskich pracując bezpośrednio lub pośrednio (jako interim manager) dla takich organizacji jak Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze, Akademia Biznesu MDDP, Demos Polska, Nemiroff, Commercial Union, Plus Discount, Mona Classic. Ukończył liczne kursy i szkolenia z zakresu metodyk zarządzania projektami (PMI - STS Sauter Training & Simulation SA, Ten Step Project Management), negocjacji, sprzedaży, zarządzania strategicznego. Wykładowca brytyjskiej organizacji szkoleniowej „Euroforum” zajmującej się prowadzeniem seminariów dla Top Managementu.  Autor publikacji z zakresu mechanizmów kształtowania satysfakcji z pracy, motywacji, zarządzania jakością, kultury organizacyjnej i modeli doskonałości biznesowej. Prelegent na krajowych i międzynarodowych konferencjach.

Przemysław Kik

Absolwent Psychologii na Uniwersytecie Opolskim oraz Zarządzania i Marketingu na Wyższej Szkole Zarządzania w Częstochowie. Od blisko 10 lat pracuje zarówno z klientami biznesowymi jak i indywidualnymi. Prowadzi coachingi indywidualne i grupowe. Posiada certyfikat z zakresu Project Management w metodyce TenStep TS PMP oraz międzynarodową certyfikację IPMA. Doświadczenie uzyskiwał między innymi przy prowadzeniu wdrożeń systemów zarządczych w organizacjach o różnych profilach, w tym zatrudniających powyżej 15 tysięcy pracowników, a także przy opracowaniu, wdrożeniu systemów motywacyjnych, wyceny stanowisk i oceny pracowniczej oraz szkoleń z zakresu: przywództwa, zarządzania projektami, zarządzania czasem, konfliktu w organizacji, komunikacji, modeli kompetencyjnych w rekrutacji, oceny pracowniczej, motywowania pracowników, Balanced Score Card, MBO, Train the Trainers, zarządzania ryzykiem i dynamic scheduling. Pracował między innymi dla: TenStep Polska,  Interim Management, PPG Deco Polska, Caparol, Herbapol Wrocław S.A., PGE S.A., KGHM Polska Miedź S.A., Gaz-System S.A., Fundacji Pomocy Dzieciom „Bądź Dobroczyńcą”.
 

CZAS TRWANIA

196 godzin zajęć, w tym ponad 80% praktycznych, prowadzonych w formie warsztatowej.

Zajęcia odbywają się średnio dwa weekendy w miesiącu.

  • soboty od 8.00 do 14.50
  • niedziele od 8.00 do 14.50

 

OPŁATY

Opłata rejestracyjna:  120 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH: 0 zł

 

Czesne: 4600 zł (płatne w ośmiu ratach po 575 zł)

Czesne dla Absolwentów GWSH: 4600 zł 4370 zł (płatne w ośmiu ratach po 546,25 zł)

 

Termin rozpoczęcia zajęć: październik/listopad 2016

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

 

ZAPISY

SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI NT. STUDIÓW UDZIELAJĄ PRACOWNICY CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH, KURSÓW I SZKOLEŃ GWSH

Anna Włodarz - tel. (32) 3570 582, e-mail: podyplomowe@gwsh.pl

Janusz Centawer - tel. (32) 3570 528, e-mail: janusz.centawer@gwsh.pl

Romualda Węglarska - tel. (32) 3570 582, e-mail: roma.weglarska@gwsh.pl

 


 

Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń.

Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy dokonać rejestracji internetowej poprzez kliknięcie w poniższy baner:

 

REJESTRACJA NA STUDIA

 

Prosimy zweryfikować wprowadzone dane rekrutacyjne oraz zapamiętać wygenerowane przez system NIU (numer identyfikacji użytkownika) i HASŁO

Następnie Kandydat na studia podyplomowe  składa w Centrum Studiów Podyplomowych, Kursów i Szkoleń następujące dokumenty:

  • kserokopia dyplomu (lub odpisu) ukończenia studiów (oryginał do wglądu) 
  • 2 fotografie formatu 4,5 x 6,5 cm  
  • kserokopię dowodu osobistego (dowód do wglądu)
  • formularz kwestionariusza osobowego (dostępny w systemie ehms po dokonanej rejestracji - drukowany w obecności kandydata w Centrum Studiów Podyplomowych, Kursów i Szkoleń)
  • umowa o świadczenie usług edukacyjnych (dostępna w systemie ehms po dokonanej rejestracji - drukowana w obecności kandydata w Centrum Studiów Podyplomowych, Kursów i Szkoleń)

UWAGA - Na studia przyjmowane sa osoby, które dopełnią wszystkich formalności. Dokonanie tylko rejestracji internetowej bądź złożenie niekompletnych dokumentów nie gwarantuje miejsca na studiach.

 

Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Krajowa Izba Biegłych Rewidentów Partner - Marco Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWC Partner - BZWBK Partner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+