PL | EN
logo Akademii Górnośląskiej

Akademia e-marketingu w Wiedniu

Drukuj

Studia organizowane we współpracy

 

oraz

 

 

Czy wiesz, że do 2021 r. powstanie w UE 900 tys. nowych wakatów w obszarze nowoczesnych technologii? Zapotrzebowanie na specjalistów marketingu internetowego w Polsce cały czas rośnie.

Zdobądź kwalifikacje, które zapewnią Ci stabilną pozycję na rynku pracy.

Na studiach podyplomowych zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu rozwoju i promocji biznesu w Internecie.

Zainwestuj w siebie!

Marketing internetowy - rozwojowe i pewne miejsce pracy

Digital marketing rozwija się niezwykle szybko. Praca w e-marketingu wymaga nieustannej nauki i śledzenia zmieniających się trendów. Dynamika branży przekłada się także na powstawanie coraz to nowych narzędzi i metod. Dzięki temu każdy ma szansę wyspecjalizować się w określonej branży marketingu.

 

Jeżeli szukasz kreatywnego i specjalistycznego stanowiska pracy, marketing internetowy to rozwiązanie idealne dla Ciebie!

Zdobycie wiedzy z zakresu e-marketingu jest konieczne do dalszej specjalizacji. W zależności od indywidualnych preferencji, marketing stwarza możliwość podjęcia pracy na wielu stanowiskach, w tym m.in.:

  • Specjalista ds. video marketingu
  • PR-owiec
  • Content marketer
  • Copywriter
  • Event manager
  • Parthership Manager
  • Influencer
  • Blogger
  • Specjalista ds. e-mail marketingu
  • Media Planner
  • Account manager w agencji interaktywnej
  • Specjalista ds. mediów społecznościowych
  • Analityk interenetowy

Lista stanowisk pracy, które bazują na wiedzy e-marketingowej stale rośnie. Kończąc studia podyplomowe zapewnisz sobie pewniejszą pozycję na rynku pracy.

  • Praktyczna wiedza dla biznesu
  • Dlaczego tylko niektóre kampanie osiągają sukces?
  • W jaki sposób pozyskać Klientów przez internet?
  • Jak zwiększyć widoczność firmy w wyszukiwarce?

Na te i setki innych pytań znajdziesz odpowiedź na studiach podyplomowych na kierunku E-MARKETING.

Jeżeli prowadzisz firmę i chciałbyś wykorzystać potencjał internetu do zdobycia nowych Klientów, zapraszamy na studia podyplomowe z e-marketingu. Zajęcia prowadzone przez praktyków biznesu i osoby na co dzień zajmujące się marketingiem. Praktyczne wskazówki pozwolą Ci szybko napędzić rozwój biznesu i zapewnić mu większą stabilność.

 

CO NAS WYRÓŻNIA?

Przede wszystkim – program nastawiony na kompleksową obsługę firm w internecie. Zwrócimy uwagę jak zrobić profesjonalną stronę www, jak zadbać o rozpoznawalność w sieci i jak profesjonalnie zoptymalizować stronę, w jakich mediach społecznościowych warto zaistnieć, jak precyzyjnie przygotować kampanie marketingowe i w jakie media zainwestować.

Studia prowadzą jedynie wieloletni praktycy e-marketingu prowadzący szkolenia i projekty dla kluczowych graczy na internetowym rynku

Wiedze zdobędą Państwo poprzez nowoczesne, interaktywne metody – opieramy się o warsztaty i gry strategiczne a wiedzę teoretyczną ograniczamy do niezbędnego minimum. Gwarantujemy 80% praktyki i 20% niezbędnej wiedzy teoretycznej.

Każdy uczestnik studiów podyplomowych otrzyma:

  • Własną domenę internetową z końcówką pl (w zależności od dostępności w bazie domen)
  • Hosting na czas 1 roku
  • 50 złotych na koncie Google Ads
  • Promocyjne (ograniczone czasowo) dostępy do narzędzi np. Semstorm, Freshmail
  • 1 godzinną indywidualną konsultację z koordynatorem studiów

 

DLA KOGO?

Dla wszystkich szukających nowego zawodu przyszłości i wiążących swoje biznesy z obecnością w sieci a w szczególności:

  • studentów studiów stacjonarnych drugiego stopnia,
  • pracowników działów marketingu,
  • kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla,
  • właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. 

 

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?

Dla siebie – wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędnych do wdrażania usprawnień w firmach produkcyjnych i usługowych za pomocą internetu

Dla swojej organizacji – pracownika, który zna zastosowanie narzędzi marketingowych, dzięki czemu umożliwi firmie uzyskanie przewagi konkurencyjnej opartej na obecności w internecie. 

 

DLACZEGO E-MARKETING?

Choć powszechnie dostępny Internet ma już prawie 30 lat, a pierwsza strona www powstała w 1994 roku, ciągle mały odsetek firm w Polsce jest w stanie wykorzystać jego potencjał w pełni.

Prawie wszyscy w Polsce mają już szerokopasmowy dostęp do internetu a połowa Polaków korzysta z internetu bezprzewodowego. Można powiedzieć, że nikt z nas już nie wchodzi do internetu tylko żyjemy w nim i jest on niezbędny w działalności każdej nawet najmniejszej firmy. Google i Facebook szacują, że już w 2021 roku cały świat będzie w zasięgu internetu. Pomyślmy jakie możliwości nam to daje i jak powinniśmy się do tego przygotować.

Pamiętajmy, że czas w internecie płynie bardzo szybko. Zmieniają się kanały dostępu do potencjalnych klientów, standardy stron www, media społecznościowe, płatne kampanie w wyszukiwarkach. Zmiany następują bardzo dynamicznie i jeżeli nie jesteśmy do nich przygotowani możemy stracić sporo gotówki i nikt nie zauważy naszej obecności w nim. O tym co jest standardem na dziś a czego możemy oczekiwać w przyszłości dowiecie się Państwo w czasie naszych studiów.

 

ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PROGRAMEM STUDIÓW KLIKNIJ TUTAJ 

 

KTO PROWADZI ZAJĘCIA?

 

Maciej Westerowski

Z marketingiem związany od czasu skończenia studiów na wydziale zarządzania i marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. 20 lat doświadczenia w koordynacji sprzedaży i marketingu firm usługowych, produkcyjnych i edukacyjnych. Trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior trainer), doradca zawodowy, wykładowca Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach, certyfikowany coach amerykańskiej metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling. Trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.

 

Paweł Bilczyński

Od ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Certyfikowany trener Google AdWords. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od sześciu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Doradza w zakresie obecności w internecie nie tylko przedsiębiorcom, ale również organizacjom pozarządowym. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.

 

Maciej Kuczera

Absolwent  AGH na kierunku Informatyka i Ekonometria. Certyfikowany trener Google AdWords. Od 2010 roku członek zespołu Internetowe Rewolucje z Google, mającego na celu uświadamianie i kształcenie przedsiębiorców z zakresu obecności w internecie i podnoszenia skuteczności prowadzonych w nim działań. W projekcie przeszkolił kilkuset przedsiębiorców z całej Polski tworząc i optymalizując ich kampanie reklamowe. Od 2012 roku związany z agencją Iconaris, gdzie zajmuje się podnoszeniem konwersji efektywnie wykorzystując narzędzia Google. 

 

 

Jakub Nagórski

Specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec. Jako współwłaściciel agencji kreatywnej tworzy kampanie marketingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych, przez samorządy, po międzynarodowe korporacje. Regularnie występuje jako prelegent na eventach związanych z marketingiem i mediami społecznościowym na terenie całej Polski. Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends), lokalnych i regionalnych. 

 

Karolina Maj

Trener oraz konsultant ds. marketingu internetowego, który z marketingiem ma do czynienia od 19 roku życia. Początkowo w mediach muzycznych jako redaktor naczelny oraz
specjalista ds. PR, a następnie jako właściciel agencji marketingowej. Współpracowała z takimi firmami jak: 4fun.tv, VIVA Polska, Jetix Europe Ltd. (obecnie Disney), ATM Group. Od
2017 roku związana z projektem Google Internetowe Rewolucje, w ramach którego skonsultowała już ponad 400 firm i przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń. Uwielbia tworzyć nowe rozwiązania i wcielać je w życie - bawić się formą, kolorem i słowem. Bogate doświadczenie podpiera obszerną wiedzą zdobytą na czterech kierunkach studiów oraz w trakcie licznych szkoleń. W 2016 roku odebrała dyplom MBA, przyznany przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

 

Marcin Kociuba

Od 15 lat pracuje w branży nowych mediów i marketingu. Strateg, marketer, lider zespołu, wykładowca i szkoleniowiec. Pracował m.in. dla Onet.pl, Orlen Oil, TVN, Zelmer, Gorenje, Pioneer. Obecnie jako strategy manager we FreshMailu odpowiada za przygotowywanie i wdrażanie strategii e-mail–marketingowych dla kluczowych klientów. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. do magazynów: „Marketer+”, „Nowa Sprzedaż”, „Marketing w Praktyce”) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także na uczelniach. 

 

 

Marek Płatek

Absolwent Uniwersytetu Śląskiego, przedsiębiorca, wieloletni konsultant SEO i entuzjasta projektów Google. Audytuje strony internetowe pod względem optymalizacji, jak i kampanie reklamowe w celu zwiększenia współczynnika konwersji.
W ramach projektu Google Internetowe Rewolucje prowadzi indywidualne konsultacje i warsztaty z marketingu internetowego. Jako Product Expert pomaga użytkownikom na forach produktowych Google w rozwiązywaniu typowych problemów z kontami Google, pocztą i przeglądarką Chrome. Swój sukces mnoży poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z innymi. 

 

Marlena Mencel

Praktyk, szkoleniowiec, trener. Posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu internetowym, zarówno z bardzo dużymi jak i mniejszymi markami na rynku krajowym i rynkach zagranicznych. Związana z programem Google Internetowe Rewolucje dla Firm. Pasjonat SEO i e-commerce.
Od początku kariery zawodowej związana z marketingiem internetowym, swoje pierwsze kroki zaczynała 13 lat temu pisząc proste strony i testując na nich ówczesne metody pozycjonowania. Nie wyobraża sobie życia bez Google Analytics. 

 

Karolina Piwowarczyk

Head of Customer Onboarding Team, SALESmanago
Odpowiedzialna za prowadzenie działu realizującego wdrożenia Marketing Automation dla wszystkich nowych klientów SALESmanago. Zajmuje się przygotowywaniem i realizacją strategii marketingowych i sprzedażowych wykorzystujących automatyzację. Swoje doświadczenie zdobywała pracując z takimi firmami jak m.in. Tauron, KROSS, SWISS, Bytom. Odpowiedzialna również za szkolenia z zakresu Marketing Automation oraz edukację w ramach Akademii Marketing Automation. 

 

Magdalena Calik

Marketing Automation Consulting Manager, SALESmanago
Od 10 lat związana z marketingiem i marketing automation. Odpowiada za tworzenie strategii wdrożeń i procesy implementacji automatyzacji dla kluczowych klientów SALESmanago. Zdobyła i wykorzystuje swoje doświadczenie w pracy z takimi firmami jak Oriflame, Vodafone, 4Finance, Etoto, Endo i wieloma innymi. Zarządza zespołem realizującym projekty marketing automation dla jednych z największych brandów e-commerce w Europie. 

 

Ewa Mrowiec

Absolwentka Politechniki Śląskiej na kierunkach Fizyka Techniczna oraz Nanotechnologia. Współzałożycielka firmy Doodle Wolf,
od prawie 5 lat zajmuje się video marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem techniki whiteboard animation. W tym  czasie współpracowała zarówno z niewielkimi, lokalnymi firmami jak i międzynarodowymi przedsiębiorstwami. Podstawowym założeniem przy pracy jest dla niej to, że video oprócz tego, że ma dobrze wyglądać, to przede wszystkim ma być skuteczne. Posiadaczka czarnego pasa Aikido Shinwakan. 

 

Michał Chlewiński

Założyciel i CEO Linkhouse.co - kompleksowego narzędzia do link buildingu i content marketingu wykorzystywanego w swoich kampaniach przez specjalistów z Polski i zagranicy. 

 

 

 

 


 

CZAS TRWANIA

160 godzin zajęć, w tym ponad 80% praktycznych, prowadzonych w formie warsztatowej.

Zajęcia odbywają się średnio dwa weekendy w miesiącu.

  • soboty od 8.00 do 14.50
  • niedziele od 8.00 do 14.50

 

OPŁATY

Opłata rejestracyjna: 85 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH: 0 zł

Czesne: 7900 zł: płatne w ośmiu ratach po 987,50 zł

 

Termin rozpoczęcia zajęć: październik 2022

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.

Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.

W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.

 

ZAPISY

 

Na studiach wymagane jest posiadanie własnego laptopa, na którym student pracuje podczas zajęć.

 

SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI NT. STUDIÓW UDZIELAJĄ PRACOWNICY CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH, KURSÓW I SZKOLEŃ GWSH

  • opieka administracyjna: Janusz Centawer - e-mail: janusz.centawer@gwsh.pl
  • opieka merytoryczna: Maciej Westerowski - tel. 698 620 570, e-mail: kontakt@maciejwesterowski.pl

 

Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń. Na studia przyjmowane są osoby z wyższym wykształceniem.


Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy założyć konto w systemie internetowej rejestracji na poniższej stronie:

Prosimy zweryfikować wprowadzone dane oraz zapamiętać hasło.

Następnie należy wybrać kierunek na który Państwo aplikują.

W ostatnim kroku umówimy się na spotkanie, podczas którego przekażesz nam komplet dokumentów i podpiszemy umowę na świadczenie usługi edukacyjnej.

UWAGA - Na studia przyjmowane są osoby, które dopełnią wszystkich formalności. Dokonanie tylko rejestracji internetowej bądź złożenie niekompletnych dokumentów nie gwarantuje miejsca na studiach.

* Absolwenci GWSH są zwolnieni z opłaty rejestracyjnej.

logo gwsh.pl

Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+