Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka

Marketingowe zarządzanie w przedsiębiorstwie

Drukuj

KIERUNEK STUDIÓW: ZARZĄDZANIE 
POZIOM STUDIÓW: studia II stopnia (magisterskie
CZAS TRWANIA STUDIÓW: 2 lata (4 semestry) 

 

SPECJALNOŚĆ: 
Marketingowe Zarządzanie w Przedsiębiorstwie

 

Charakterystyka specjalnośći
Celem tej specjalności jest wykształcenie specjalistów dysponujących szeroką merytoryczną i praktyczną wiedzą w zakresie marketingowych aspektów zarządzania przedsiębiorstwem. Studenci wybierający tę specjalność zapoznają się z problematyką planowania marketingowego, budowy strategii marketingowych, jak również zarządzania sprzedażą w przedsiębiorstwie. Poznają także środki i metody public relations oraz odbywają trening menadżera marketingu

Perspektywy zawodowe
Absolwenci GWSH otrzymujący tytuł magistra w specjalności Marketingowe Zarządzanie w Przedsiębiorstwie są merytorycznie i praktycznie przygotowani do pełnienia funkcji kierowniczych w pionach marketingowych przedsiębiorstw różnych branż, jak też w instytucjach administracji publicznej i samorządowej. Przykładowymi stanowiskami pracy, na których absolwenci GWSH specjalności Marketingowe Zarządzanie w Przedsiębiorstwie mogą podjąć zatrudnienie, są: kierownik działu marketingu, specjalista ds. sprzedaży, menedżer, specjalista ds. analiz marketingowych, kierownik zespołu sprzedażowego.

 

Przedmioty kształcenia ogólnego (podstawowe i kierunkowe) na kierunku Zarządzanie.

  • Ekonomia (makro i problemy globalne)
  • Prawo cywilne
  • Etyka w zarządzaniu
  • Statystyka (matematyczna)
  • Zarządzanie strategiczne
  • Prawo handlowe
  • Koncepcje zarządzania
  • Zarządzanie procesami
  • Marketing międzynarodowy
  • Przedsiębiorczość
  • Negocjacje  

Przedmioty specjalnościowe - obowiazujące w ramach specjalności Marketingowe Zarządzanie w Przedsiębiorstwie (studia II stopnia)

  • Planowanie i zarządzanie marketingowe
  • Strategie marketingowe przedsiębiorstwa
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Public relations przedsiębiorstwa
  • Konsument na rynku europejskim
  • Merchandising
  • Trening menedżera marketingu
  • Język obcy specjalizacyjny (angielski lub niemiecki) - fakultet
  • Proseminarium
  • Seminarium magisterskie
Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Krajowa Izba Biegłych Rewidentów Partner - Marco Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWC Partner - BZWBK Partner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+