Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka

Akademia e-marketingu

Drukuj

Studia organizowane we współpracy z: Arkana E-Marketingu

 

Czy wiesz, że do 2020 r. powstanie w UE 900 tys. nowych wakatów w obszarze nowoczesnych technologii? Zapotrzebowanie na specjalistów e-marketingu w Polsce cały czas rośnie.

Zdobądź kwalifikacje, które zapewnią Ci stabilną pozycję na rynku pracy.

Na studiach podyplomowych zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu rozwoju biznesu w Internecie.

Zainwestuj w siebie!

Marketing internetowy - rozwojowe i pewne miejsce pracy

E-marketing rozwija się niezwykle szybko. Praca w e-marketingu wymaga nieustannej nauki i śledzenia zmieniających się trendów. Dynamika branży przekłada się także na powstawanie coraz to nowych narzędzi i metod. Dzięki temu każdy ma szansę wyspecjalizować się w określonej branży marketingu.

Jeżeli szukasz kreatywnego i specjalistycznego stanowiska pracy, marketing internetowy to rozwiązanie idealne dla Ciebie!

Zdobycie wiedzy z zakresu e-marketingu jest konieczne do dalszej specjalizacji. W zależności od indywidualnych preferencji, marketing stwarza możliwość podjęcia pracy na wielu stanowiskach, w tym m.in.:

  • Specjalista ds. video marketingu
  • PR-owiec
  • Content marketer
  • Copywriter
  • Event manager
  • Parthership Manager
  • Influencer
  • Blogger
  • Specjalista ds. e-mail marketingu
  • Media Planner
  • Account manager w agencji interaktywnej
  • Specjalista ds. mediów społecznościowych
  • Analityk interenetowy

Lista stanowisk pracy, które bazują na wiedzy e-marketingowej stale rośnie. Kończąc studia podyplomowe zapewnisz sobie pewniejszą pozycję na rynku pracy.

  • Praktyczna wiedza dla biznesu
  • Dlaczego tylko niektóre kampanie osiągają sukces?
  • W jaki sposób pozyskać Klientów przez internet?
  • Jak zwiększyć widoczność firmy w wyszukiwarce?

Na te i setki innych pytań znajdziesz odpowiedź na studiach podyplomowych na kierunku E-MARKETING.

Jeżeli prowadzisz firmę i chciałbyś wykorzystać potencjał internetu do zdobycia nowych Klientów, zapraszamy na studia podyplomowe z e-marketingu. Zajęcia prowadzone przez praktyków biznesu i osoby na co dzień zajmujące się marketingiem. Praktyczne wskazówki pozwolą Ci szybko napędzić rozwój biznesu i zapewnić mu większą stabilność.

CO NAS WYRÓŻNIA?

Przede wszystkim – program nastawiony na kompleksową obsługę firm w internecie. Zwrócimy uwagę jak zrobić profesjonalną stronę www, jak zadbać o rozpoznawalność w sieci i jak profesjonalnie zoptymalizować stronę, w jakich mediach społecznościowych warto zaistnieć, jak precyzyjnie przygotować kampanie marketingowe i w jakie media zainwestować.

Studia prowadzą jedynie wieloletni praktycy e-marketingu prowadzący szkolenia i projekty dla kluczowych graczy na internetowym rynku

Wiedze zdobędą Państwo poprzez nowoczesne, interaktywne metody – opieramy się o warsztaty i gry strategiczne a wiedzę teoretyczną ograniczamy do niezbędnego minimum. Gwarantujemy 80% praktyki i 20% niezbędnej wiedzy teoretycznej.

DLA KOGO?

Dla wszystkich szukających nowego zawodu przyszłości i wiążących swoje biznesy z obecnością w sieci a w szczególności:

  •          studentów studiów stacjonarnych drugiego stopnia,
  •          pracowników działów marketingu,
  •          kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla,
  •          właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. 

 CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ?

Dla siebie – wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędnych do wdrażania usprawnień w firmach produkcyjnych i usługowych za pomocą internetu

Dla swojej organizacji – pracownika, który zna zastosowanie narzędzi marketingowych, dzięki czemu umożliwi firmie uzyskanie przewagi konkurencyjnej opartej na obecności w internecie. 

DLACZEGO E-MARKETING?

Choć powszechnie dostępny Internet ma już prawie 30 lat, a pierwsza strona www powstała w 1994 roku, ciągle mały odsetek firm w Polsce jest w stanie wykorzystać jego potencjał w pełni.

Prawie wszyscy w Polsce mają już szerokopasmowy dostęp do internetu a połowa Polaków korzysta z internetu bezprzewodowego. Można powiedzieć, że nikt z nas już nie wchodzi do internetu tylko żyjemy w nim i jest on niezbędny w działalności każdej nawet najmniejszej firmy. Google i Facebook szacują, że już w 2021 roku cały świat będzie w zasięgu internetu. Pomyślmy jakie możliwości nam to daje i jak powinniśmy się do tego przygotować.

Pamiętajmy, że czas w internecie płynie bardzo szybko. Zmieniają się kanały dostępu do potencjalnych klientów, standardy stron www, media społecznościowe, płatne kampanie w wyszukiwarkach. Zmiany następują bardzo dynamicznie i jeżeli nie jesteśmy do nich przygotowani możemy stracić sporo gotówki i nikt nie zauważy naszej obecności w nim. O tym co jest standardem na dziś a czego możemy oczekiwać w przyszłości dowiecie się Państwo w czasie naszych studiów.

ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PROGRAMEM STUDIÓW KLIKNIJ TUTAJ 

KTO PROWADZI ZAJĘCIA?

Maciej Westerowski

Maciej Westerowski GWSH

Z marketingiem związany od czasu skończenia studiów na wydziale zarządzania i marketingu Akademii Ekonomicznej w Katowicach. 20 lat doświadczenia w koordynacji sprzedaży i marketingu firm usługowych, produkcyjnych i edukacyjnych. Trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior trainer), doradca zawodowy, wykładowca Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej w Katowicach, certyfikowany coach amerykańskiej metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling. Trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.

 

Paweł Bilczyński

Paweł Bilczyński GWSH

Od ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Certyfikowany trener Google AdWords. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od sześciu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Doradza w zakresie obecności w internecie nie tylko przedsiębiorcom, ale również organizacjom pozarządowym. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.

 

Maciej Kuczera

Absolwent  AGH na kierunku Informatyka i Ekonometria. Certyfikowany trener Google AdWords. Od 2010 roku członek zespołu Internetowe Rewolucje z Google, mającego na celu uświadamianie i kształcenie przedsiębiorców z zakresu obecności w internecie i podnoszenia skuteczności prowadzonych w nim działań. W projekcie przeszkolił kilkuset przedsiębiorców z całej Polski tworząc i optymalizując ich kampanie reklamowe. Od 2012 roku związany z agencją Iconaris, gdzie zajmuje się podnoszeniem konwersji efektywnie wykorzystując narzędzia Google. 

 

Jakub Nagórski

specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec. Jako współwłaściciel agencji kreatywnej tworzy kampanie marketingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych, przez samorządy, po międzynarodowe korporacje. Regularnie występuje jako prelegent na eventach związanych z marketingiem i mediami społecznościowym na terenie całej Polski. Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends), lokalnych i regionalnych.

 

Sylwia Kempa

absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Content Manager w Agencji icube.pl. Odpowiada za tworzenie angażującej treści i budowanie wizerunku małych i średnich firm w internecie. Przeprowadziła dziesiątki szkoleń oraz indywidualnych konsultacji dla przedsiębiorców z zakresu marketingu internetowego. Trenerka rozwoju osobistego oraz cyfrowej dydaktyki zaangażowana w działalność Fundacji Pracownia Jutr oraz BE-MASTER COACHING. Ambasador i trener ogólnopolskiego projektu edukacyjnego Google - Internetowe Rewolucje.

 

CZAS TRWANIA

160 godzin zajęć, w tym ponad 80% praktycznych, prowadzonych w formie warsztatowej.

Zajęcia odbywają się średnio dwa weekendy w miesiącu.

  • soboty od 8.00 do 14.50
  • niedziele od 8.00 do 14.50

 

OPŁATY

Opłata rejestracyjna:  120 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH: 0 zł

Czesne: 5400 zł (płatne w ośmiu ratach po 675)

Czesne dla Absolwentów GWSH (-5%): 5400 zł 5130 zł (płatne w ośmiu ratach po 641,25)

 

Termin rozpoczęcia zajęć: październik / listopad 2017

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

 

Uczelnia zastrzega sobie prawo zakończenia rekrutacji przed planowanym terminem.

Informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów kierunek może nie zostać uruchomiony.

W przypadku nieuruchomienia studiów opłata rejestracyjna oraz czesne podlega zwrotowi.

 

ZAPISY

SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI NT. STUDIÓW UDZIELAJĄ PRACOWNICY CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH, KURSÓW I SZKOLEŃ GWSH

Anna Włodarz - tel. (32) 3570 582, e-mail: podyplomowe@gwsh.pl

Janusz Centawer - tel. (32) 3570 528, e-mail: janusz.centawer@gwsh.pl

Romualda Węglarska - tel. (32) 3570 582, e-mail: roma.weglarska@gwsh.pl

 


 Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń.

Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy dokonać rejestracji internetowej poprzez kliknięcie w poniższy baner:

 

REJESTRACJA NA STUDIA

 

Prosimy zweryfikować wprowadzone dane rekrutacyjne oraz zapamiętać wygenerowane przez system NIU (numer identyfikacji użytkownika) i HASŁO

Następnie Kandydat na studia podyplomowe  składa w Centrum Studiów Podyplomowych, Kursów i Szkoleń następujące dokumenty:

  • kserokopia dyplomu (lub odpisu) ukończenia studiów (oryginał do wglądu) 
  • 2 fotografie formatu 4,5 x 6,5 cm  
  • kserokopię dowodu osobistego (dowód do wglądu)
  • formularz kwestionariusza osobowego (dostępny w systemie ehms po dokonanej rejestracji - drukowany w obecności kandydata w Centrum Studiów Podyplomowych, Kursów i Szkoleń)
  • umowa o świadczenie usług edukacyjnych (dostępna w systemie ehms po dokonanej rejestracji - drukowana w obecności kandydata w Centrum Studiów Podyplomowych, Kursów i Szkoleń)

UWAGA - Na studia przyjmowane sa osoby, które dopełnią wszystkich formalności. Dokonanie tylko rejestracji internetowej bądź złożenie niekompletnych dokumentów nie gwarantuje miejsca na studiach.

 

 

Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Krajowa Izba Biegłych Rewidentów Partner - Marco Partner - Zakłady Mięsne Henryk Kania Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWC Partner - BZWBK Partner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+