Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka

E-mail marketing w praktyce

Drukuj

STUDIA PROWADZONE WE WSPÓŁPRACY Z 

 

DLACZEGO E-MAIL MARKETING

Studia „E-marketing w praktyce” to przede wszystkim studia praktyczne (80% praktyki, 20% teorii) pozwalające na zdobycie umiejętności związanych ze skutecznymi i efektywnymi działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi w Internecie, które są niezwykle pożądane przez pracodawców.

Marketing online może obejmować szereg płaszczyzn działalności firmy, począwszy od badań marketingowych, poprzez reklamę, sprzedaż, obsługę klienta, kończąc na budowaniu ogólnego wizerunku marki, firmy czy oferty. Narzędzia e-mail marketingu pozwalają na skuteczne i przede wszystkim szybkie gromadzenie informacji o klientach, ich potrzebach i oczekiwaniach, dzięki czemu możliwe jest zindywidualizowanie przesyłanych im informacji promocyjnych dotyczących zarówno samej firmy, jak i jej produktów.

Korzyści jakie niesie ze sobą e-mail marketing to przede wszystkim:

  • budowanie świadomości marki i oferty,
  • dotarcie do szerokiego grona odbiorców jakim są internauci,
  • zwiększenie sprzedaży online jak i offline,
  • pozyskiwanie nowych odbiorców,
  • obniżenie kosztów obsługi klienta,
  • stały kontakt z klientami i budowanie z nimi relacji. 

DLA KOGO?

To studia skierowane dla tych, którzy chcą dowiedzieć się wszystkiego, co potrzebne w praktyce e-marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem e-mail marketingu. Studia skierowane są przede wszystkim dla:

  • osób zajmujących się marketingiem, promocją, komunikacją z klientami,
  • specjalistów public relations,
  • pracowników agencji reklamowych i domów mediowych,
  • pracowników firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw,
  • właścicieli firm jednoosobowych i mikroprzedsiębiorstw,
  • osób odpowiedzialnych za strategie reklamowe i komunikacyjne z klientami,
  • osób zajmujących się marketingiem w instytucjach publicznych, takich jak m.in. urzędy, szpitale, szkoły, uczelnie wyższe.

CO MOGĘ OSIĄGNĄĆ I JAKIE KWALIFIKACJĘ ZDOBĘDE?

Kompleksową wiedzę i umiejętności z tematyki niezwykle pożądanej przez pracodawców jak:

  • e-mail marketingu, czyli wykorzystania systemów e-mailingowych do komunikacji z klientem,
  • kampanii e-mailingowych, czyli docierania z ofertą do aktualnych i nowych klientów (poszerzanie bazy klientów),
  • performance marketingu, czy kampanii banerowej, reklamy kontekstowej, itp.
  • content marketingu, czyli umiejętności tworzenia treści interesujących dla klientów
  • mobile marketingu, social media – łączenia różnych trendów e-marketingu
  • marketing automation, czyli automatyzacji procesów sprzedażowych i marketingowych w firmach,
  • kreowania wizerunku firmy z wykorzystaniem e-marketingu.
  • aspektów prawnych związanych e-marketingiem, w tym umiejętności sporządzania regulaminu, wniosku do GIODO, polityki prywatności i innym dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania firmy w internecie,
  • RTB i programmatic buying, jako trend i kanał uzupełniający działania e-mail marketingowe,
  • Adwords, czyli kanał niezbędny dla każdej firmy.

Kończąc te studia, masz duże szanse stać się częścią INIS. Grupa Kapitałowa SARE, do której należymy rok do roku, poszukuje kilkudziesięciu nowych pracowników.

KTO PROWADZI ZAJĘCIA?

Zajęcia prowadzone są przede wszystkim przez praktyków z zakresu e-marketingu, w tym osoby zarządzające różnymi działami firmy. Pozwala to analizować problematykę z różnego punktu widzenia, od stałej komunikacji z aktualnymi klientami, poprzez zdobywanie nowych klientów, kontakt z mediami, kreowanie wizerunku firmy i całościowe zarządzanie firmą. Niezwykle istotną częścią warsztatów są zajęcia z prawnikiem- praktykiem, który ma wieloletnie doświadczenie w aspektach
e-marketingowych.

Roman Grygierek


Prezes Zarządu w INIS. Początkowo jako Brand Manager był odpowiedzialny za wprowadzanie na rynek systemu do e-mail marketingu INIS. Obecnie w Emailingowej Sieci Reklamowej nadzoruje rozwój technologiczny oraz współpracuje bezpośrednio z kluczowymi klientami INIS doradzając im w zakresie kompleksowej obsługi kampanii reklamowych nastawionych na efekt. Autor licznych publikacji biznesowych i branżowych. Szkoli klientów i agencje, prelegent podczas konferencji i warsztatów z zakresu marketingu. Absolwent Wydziału Marketingu, Politechniki Częstochowskiej.

Jacek Konsek


Szef działu agencyjnego w E-mailingowej Sieci Reklamowej INIS. Pierwsze kroki w e-mail marketingu stawiał w SARE. W INIS od 2011 roku. Odpowiedzialny za realizowanie efektywnościowych kampanii mailingowych oraz współpracę z domami mediowymi. Ekspert w dziedzinie reklamy i marketingu internetowego. Publikował m.in. w Marketingu w Praktyce, Marketer+, Interaktywnie.com, Marketingu przy Kawie. Z zamiłowania i pasji dziennikarz sportowy i fan koszykówki, szczególnie ligi NBA.

Judyta Mojżesz-Zimonczyk


Szefowa działu PR & Marketing w INIS. Absolwentka studiów magisterskich i podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Od siedmiu lat związana z marketingiem i public relations, a od czterech lat w branży e-mail marketingowej. W INIS prowadzi działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy oraz szeroko rozumianego marketingu. Autorka licznych publikacji branżowych m.in. Online Marketing Polska, Marketer+, Interaktywnie.com. Prelegent podczas konferencji i warsztatów z zakresu marketingu. Należy do grona szczęśliwców, dla których praca jest ich pasją.

Sabina Smołka


Junior Programmatic Media Manager w INIS. Absolwentka studiów inżynierskich i magisterskich na kierunkach matematyczno-informatycznych Politechniki Śląskiej w Gliwicach oraz studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki. Prowadziła szkolenia z efektywnych metod nauki. Posiada doświadczenie w obszarze programmatic. Odpowiedzialna za prowadzenie i optymalizację kampanii RTB z wykorzystaniem platformy Adform. Posiada certyfikat Adform Certifications Diploma. Prowadzi również działania SEM (Google AdWords i Google Analytics).

Przemysław Marcol


Prezes Zarządu Fundacji FORCE. Absolwent studiów magisterskich Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, na kierunku Prawo. Od roku 2013 jest jednym z fundatorów Fundacji Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej, w której do dnia dzisiejszego pełni funkcję Prezesa Zarządu. W latach 2011-2012 pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej spółki Hostersi Group S.A. Od roku 2010 zasiada w Radzie Nadzorczej spółki SARE S.A., w której w latach 2013/2014 pełnił funkcję Przewodniczącego. Posiada szerokie doświadczenie w obsłudze spółek prawa handlowego. Potrafi obiektywnie ocenić skuteczność działań podejmowanych przez spółki w Grupie i doradzić wybór pewnych ścieżek rozwoju. Prelegent podczas ogólnopolskich warsztatów z efektywnej sprzedaży. Wykładał prawo pracy oraz podstawy prowadzenia działalności gospodarczej w Towarzystwie Edukacji Bankowej S.A.  

PROGRAM STUDIÓW

CZAS TRWANIA

2 semestry (184 godzin) 

Zajęcia odbywają się dwa weekendy w miesiącu:

  • soboty: 8.00 - 15.00 
  • niedziele: 8.00 - 15.00

OPŁATY

Opłata rejestracyjna:  120 zł

Opłata rejestracyjna dla Absolwentów GWSH: 0 zł

 

Czesne: 4000 zł (płatne w ośmiu ratach po 500 zł)

Czesne dla Absolwentów GWSH: 4000 zł 3800 zł (płatne w ośmiu ratach po 475 zł)

 

Termin rozpoczęcia zajęć: październik/listopad 2016

Powyższe terminy mogą ulec zmianie. Liczba miejsc ograniczona.

 

ZAPISY

SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI NT. STUDIÓW UDZIELAJĄ PRACOWNICY CENTRUM STUDIÓW PODYPLOMOWYCH, KURSÓW I SZKOLEŃ GWSH

Anna Włodarz - tel. (32) 3570 582, e-mail: podyplomowe@gwsh.pl

Janusz Centawer - tel. (32) 3570 528, e-mail: janusz.centawer@gwsh.pl

 


Rekrutacja na studia podyplomowe jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń.

Aby zapisać się na studia podyplomowe, należy dokonać rejestracji internetowej poprzez kliknięcie w poniższy baner:

REJESTRACJA NA STUDIA

 

Prosimy zweryfikować wprowadzone dane rekrutacyjne oraz zapamiętać wygenerowane przez system NIU (numer identyfikacji użytkownika) i HASŁO

Następnie Kandydat na studia podyplomowe  składa w Centrum Studiów Podyplomowych, Kursów i Szkoleń następujące dokumenty:

  • kserokopia dyplomu (lub odpisu) ukończenia studiów (oryginał do wglądu) 
  • 2 fotografie formatu 4,5 x 6,5 cm  
  • kserokopię dowodu osobistego (dowód do wglądu)
  • formularz kwestionariusza osobowego (dostępny w systemie ehms po dokonanej rejestracji - drukowany w obecności kandydata w Centrum Studiów Podyplomowych, Kursów i Szkoleń)
  • umowa o świadczenie usług edukacyjnych (dostępna w systemie ehms po dokonanej rejestracji - drukowana w obecności kandydata w Centrum Studiów Podyplomowych, Kursów i Szkoleń)

UWAGA - Na studia przyjmowane sa osoby, które dopełnią wszystkich formalności. Dokonanie tylko rejestracji internetowej bądź złożenie niekompletnych dokumentów nie gwarantuje miejsca na studiach.

 

Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Krajowa Izba Biegłych Rewidentów Partner - Marco Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWC Partner - BZWBK Partner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+