Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka
rejestracja

Zapisz się na kurs w terminie:

Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0

Drukuj

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, początkujących pracowników agencji marketingowych, osób zajmujących się komunikacją w Internecie oraz wszystkich zainteresowanych tematyką social media.

CEL SZKOLENIA:

Przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych i innych narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji czy samorządu. Zwiększenie świadomości roli tych kanałów w komunikacji z klientami.

EFEKTY SZKOLENIA:

Wiedza

- Uczestnik posiadł ogólną wiedzę o dostępnych narzędziach marketingu internetowego,

- Uczestnik posiadł wiedzę o typach mediów społecznościowych i ich zastosowaniu,

- Uczestnik potrafi samodzielnie dopasować narzędzia do planowanych celów marketingowych, 

- Uczestnik wie jakie cele powinny realizować kampanie internetowe i jak je osiągnąć.

Umiejętności

- Uczestnik potrafi samodzielnie zaplanować prostą strategię komunikacji w social media, 

- Uczestnik potrafi samodzielnie wdrożyć strategię działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych,

- Uczestnik umiejętnie dobiera cele i narzędzia do zaplanowanych działań,

- Uczestnik potrafi mierzyć efekty działań w internecie i wyciągać z nich właściwe wnioski.

Kompetencje społeczne

- Uczestnik jest świadom swoich umiejętności potrafi je zastosować w codziennej pracy z innymi osobami,

- Uczestnik potrafi wykorzystać nabytą widzę na rynku pracy i spełnić oczekiwania pracodawcy lub partnera/klienta w obszarze szkolenia,

- Uczestnik umiejętnie dzieli się nabytą widzą i potrafi wytłumaczyć mechanizmy rządzące marketingiem internetowym współpracownikom, podwładnym i partnerom

PROGRAM:

  1. Typologia social media
  • Portale
  • Mikroblogi
  • Blogi
  • Fora internetowe
  • Aplikacje mobilne
  • Platformy crowdfoundingowe
  1. Najnowsze kanały social media
  • Co nowego pojawiło się na mapie social media
  • Perspektywy na przyszłość
  1. Twitter – o potencjale kanału
  • Podstawy komunikacji
  • Kampanie reklamowe
  • Korzyści wynikające z działań
  • Case studies
  1. Youtube jako druga największa przeglądarka w sieci
  • Historia
  • Funkcjonalności: tworzenie, edycja filmów, transmisje na żywo
  • Zaawansowane opcje edycji filmów
  • Case studies
  1. Potencjał mediów obrazkowych – Instagram, Pinterest, Vine
  • Podstawowe informacje o kanałach
  • Funkcjonalności
  • Case studies
  1. Facebook – potencjał, zastosowanie, statystyki
  • Podstawowe cele działalności na portalu Facebook
  • Komunikacja na portalu:
  • Targetowanie postów do wybranych grup odbiorców
  • Analiza statystyk
  • Możliwości reklamowe portalu
  • Użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu

        7. Narzędzia wspierające zintegrowaną komunikację w wielu kanałach social media

  • Monitoring
  • Zarządzanie treściami
  • Analityka

       8. Elementy składowe strategii social media

PROWADZĄCY:

Jakub Nagórski - specjalista od marketingu z naciskiem na marketing internetowy z 13 letnim doświadczeniem. Od 10 lat zarządza agencją marketingu zintegrowanego i agencją e-marketingu, współpracował z ponad 500 klientami na terenie Polski i poza granicami naszego kraju. Tworzył kampanie o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Posiada certyfikat trenerski na poziomie 5EQF, na przestrzeni 9 lat przeprowadził około 3000 godzin szkoleniowych dla firm, instytucji publicznych, organizacji pozarządowych i w ramach projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Szkolił z zakresu marketingu internetowego, social media, strategii marketingowych i personal brandingu. Studiował Nauki Polityczne na specjalizacji Europeistyka na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego.

 

 CZAS TRWANIA: 2 dni, 16 h szkoleniowych/ 14 h zegarowych

NAJBLIŻSZY TERMIN: 25-26.10.2018 r. godz. 9.00-16.00 (grupa 10-12 osób)                     

MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, Budynek A GWSH, ul. Harcerzy Września 3

KOSZT UCZESTNICTWA: 690 zł brutto/osobę

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

INFORMACJE I ZAPISY: 
tel. +48 32 357 06 06/05, 696 728 230, 696 721 366, e-mail: szkolenia@gwsh.pl

Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Członek - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne - Oddział Katowice Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Krajowa Izba Biegłych Rewidentów Partner - Green Bridge Partner - Marco Partner - Zakłady Mięsne Henryk Kania Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWC Partner - BZWBK Partner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+