PL | EN
logo Akademii Górnośląskiej

Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0

Drukuj

Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:

szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, początkujących pracowników agencji marketingowych, osób zajmujących się komunikacją w Internecie oraz wszystkich zainteresowanych tematyką social media.

CEL SZKOLENIA:

przygotowanie uczestników kursu do skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych i innych narzędzi marketingu internetowego w promowaniu firmy, marki, instytucji czy samorządu. Zwiększenie świadomości roli tych kanałów w komunikacji z klientami.

EFEKTY SZKOLENIA:

Wiedza:

  • Uczestnik posiadł ogólną wiedzę o dostępnych narzędziach marketingu internetowego,
  • Uczestnik posiadł wiedzę o typach mediów społecznościowych i ich zastosowaniu,
  • Uczestnik potrafi samodzielnie dopasować narzędzia do planowanych celów marketingowych, 
  • Uczestnik wie jakie cele powinny realizować kampanie internetowe i jak je osiągnąć.

Umiejętności:

  • Uczestnik potrafi samodzielnie zaplanować prostą strategię komunikacji w social media, 
  • Uczestnik potrafi samodzielnie wdrożyć strategię działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych,
  • Uczestnik umiejętnie dobiera cele i narzędzia do zaplanowanych działań,
  • Uczestnik potrafi mierzyć efekty działań w internecie i wyciągać z nich właściwe wnioski.

Kompetencje społeczne:

  • Uczestnik jest świadom swoich umiejętności potrafi je zastosować w codziennej pracy z innymi osobami,
  • Uczestnik potrafi wykorzystać nabytą widzę na rynku pracy i spełnić oczekiwania pracodawcy lub partnera/klienta w obszarze szkolenia,
  • Uczestnik umiejętnie dzieli się nabytą widzą i potrafi wytłumaczyć mechanizmy rządzące marketingiem internetowym współpracownikom, podwładnym i partnerom

PROGRAM: 

  1. Portale
  2. Mikroblogi
  3. Blogi
  4. Fora internetowe
  5. Aplikacje mobilne
  6. Platformy crowdfoundingowe
  7. Typologia social media
  8. Elementy składowe strategii social media
  9. Twitter – o potencjale kanału
    • Podstawy komunikacji
    • Kampanie reklamowe
    • Korzyści wynikające z działań
    • Case studies
  10. Youtube jako druga największa przeglądarka w sieci
    • Funkcjonalności: tworzenie, edycja filmów, transmisje na żywo
    • Zaawansowane opcje edycji filmów
    • Case studies
  11. Potencjał mediów obrazkowych – Instagram, Pinterest
    • Podstawowe informacje o kanałach
    • Funkcjonalności
    • Case studies
  12. Linkedin jako platofrma social media wspierająca relacje business to businness i rekrutację
  13. Facebook – potencjał, zastosowanie, statystyki
    • Podstawowe cele działalności na portalu Facebook
    • Komunikacja na portalu:
    • Targetowanie postów do wybranych grup odbiorców
    • Analiza statystyk
    • Możliwości reklamowe portalu
    • Użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu
  14. Narzędzia wspierające zintegrowaną komunikację w wielu kanałach social media
    • Monitoring
    • Zarządzanie treściami
    • Analityka

KADRA DYDAKTYCZNO - SZKOLENIOWA:

Jakub Nagórski - specjalista od marketingu z naciskiem na marketing internetowy z 13 letnim doświadczeniem. Od 10 lat zarządza agencją marketingu zintegrowanego i agencją e-marketingu, współpracował z ponad 500 klientami na terenie Polski i poza granicami naszego kraju. Tworzył kampanie o zasięgu lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Posiada certyfikat trenerski na poziomie 5EQF, na przestrzeni 9 lat przeprowadził około 3000 godzin szkoleniowych dla firm, instytucji publicznych, organizacji pozarządowych i w ramach projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Szkolił z zakresu marketingu internetowego, social media, strategii marketingowych i personal brandingu. Studiował Nauki Polityczne na specjalizacji Europeistyka na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego.

 

 

 

CZAS TRWANIA: 3 dni, 24 h szkoleniowych/ 21 h zegarowych

NAJBLIŻSZY TERMIN:  szkolenie zamknięte/ chętnych prosimy o kontakt

MIEJSCE REALIZACJI: budynek A - Akademii Górnośląskiej, ul. Harcerzy Września 1939 r. nr 3, 40-659 Katowice

GODZINY: 09:00 - 16:00                                                                                              

KOSZT UCZESTNICTWA:1399 zł brutto/osobę

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

INFORMACJE I ZAPISY:

tel. 32/ 35-70-605, 32/ 35-70-606,

mobil: 696-721-366, 696-728-230,

e-mail: szkolenia@akademiagornoslaska.pl

 https://www.facebook.com/CSPKiS.AG

Aktualne usługi w Bazie Usług Rozwojowych: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/search?SearchFilterView[podmiot_id]=9407

logo gwsh.pl

Akademia Górnośląska
im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach

40-659 Katowice
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

logo Erasmus+