Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka

Media społecznościowe, czyli komunikacja w modelu 3.0

Drukuj

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, początkujących pracowników agencji marketingowych, osób zajmujących się komunikacją w Internecie oraz wszystkich zainteresowanych tematyką social media.

CEL SZKOLENIA:

  • Zdobycie wiedzy pozwalającej na realizowanie mierzalnych i efektywnych kampanii społecznościowych przekładających się na realizację celów wizerunkowych i sprzedażowych organizacji
  • Nabycie szerszego spojrzenia na działania crossmediowe i dywersyfikację social media

PLANOWANE EFEKTY I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Uczestnicy dowiedzą się:

  • Jakie kanały w mediach społecznościowych warto wykorzystywać w komunikacji marketingowej
  • Jak budować kampanie crossmediowe i transmediowe
  • Jakie funkcjonalności w poszczególnych mediach społecznościowych pozwolą im na realizację założonych celów biznesowych i komunikacyjnych

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Tworzenia zintegrowanych strategii komunikacji w social media
  • Samodzielnego prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem mediów społecznościowych
  • Systematycznego zarządzania komunikacją w social media
  • Dobierania adekwatnych rozwiązań i kanałów dopasowanych do założonych celów biznesowych i komunikacyjnych
  • Kontroli zewnętrznego podmiotu (agencji/freelancera) prowadzącego komunikację w social media dla organizacji

PROGRAM:

  1. Typologia social media
  • Portale
  • Mikroblogi
  • Blogi
  • Fora internetowe
  • Aplikacje mobilne
  • Platformy crowdfoundingowe
  1. Najnowsze kanały social media
  • Co nowego pojawiło się na mapie social media
  • Perspektywy na przyszłość
  1. Twitter – o potencjale kanału
  • Podstawy komunikacji
  • Kampanie reklamowe
  • Korzyści wynikające z działań
  • Case studies
  1. Youtube jako druga największa przeglądarka w sieci
  • Historia
  • Funkcjonalności: tworzenie, edycja filmów, transmisje na żywo
  • Zaawansowane opcje edycji filmów
  • Case studies
  1. Potencjał mediów obrazkowych – Instagram, Pinterest, Vine
  • Podstawowe informacje o kanałach
  • Funkcjonalności
  • Case studies
  1. Facebook – potencjał, zastosowanie, statystyki
  • Podstawowe cele działalności na portalu Facebook
  • Komunikacja na portalu:
  • Targetowanie postów do wybranych grup odbiorców
  • Analiza statystyk
  • Możliwości reklamowe portalu
  • Użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu

        7. Narzędzia wspierające zintegrowaną komunikację w wielu kanałach social media

  • Monitoring
  • Zarządzanie treściami
  • Analityka

       8. Elementy składowe strategii social media

PROWADZĄCY:

Jakub Nagórski - specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec. Jako współwłaściciel agencji kreatywnej tworzy kampanie marketingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych, przez samorządy, po międzynarodowe korporacje. Regularnie występuje jako prelegent na eventach związanych z marketingiem i mediami społecznościowym na terenie całej Polski. Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends), lokalnych i regionalnych.

 

 

 

CZAS TRWANIA: 2 dni, 16 h szkoleniowych

NAJBLIŻSZY TERMIN: 29-30.10.2016 r., godz. 9.00-16.00

MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, Budynek A GWSH, ul. Harcerzy Września 3

KOSZT UCZESTNICTWA: 690 zł brutto/osobę

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

INFORMACJE I ZAPISY: Katarzyna Westerowska, Magdalena Baron
tel. +48 32 357 06 06/05, 696 728 230, 696 721 366, e-mail: szkolenia@gwsh.pl

Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Krajowa Izba Biegłych Rewidentów Partner - Marco Partner - Zakłady Mięsne Henryk Kania Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWC Partner - BZWBK Partner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+