Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka

Google Analytics w pigułce - Analytics 101

Drukuj

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, pracowników agencji marketingowych, których zadaniem jest ocena skuteczności działań marketingowych w internecie, osoby odpowiedzialne za obecność firmy w sieci oraz osoby, które chcą poszerzać swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego.

CEL SZKOLENIA:

  • Poznanie możliwości narzędzia Google Analytics – bezpłatnego narzędzia do monitorowania ruchu na stronach internetowych
  • Nabycie umiejętności wykorzystania danych z Google Analytics do oceny skuteczności prowadzonych działań marketingowych i jako podstawy do wprowadzania w nich zmian
  • Nabycie umiejętności wykorzystania danych z Google Analytics jako podstawy do wprowadzania zmian w witrynie internetowej

PLANOWANE EFEKTY I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Uczestnicy dowiedzą się:

  • W jaki sposób z raportów pozyskiwać informacje ważne dla swojego biznesu
  • Jak wykorzystać dane z Google Analytics do zarządzania kampaniami Google Adwords
  • Jak śledzić skuteczność innych działań reklamowych prowadzonych w sieci

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Konfigurowania Google Analytics na potrzeby swojej witryny internetowej
  • Oceny skuteczności pracy agencji prowadzącej kampanię marketingową
  • Tworzenia raportów na potrzeby swoje i swoich przełożonych

Uczestnicy otrzymają:

  • Google Analytics Link Bundle – zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy
  • Bezpłatny audyt ustawień swojej instalacji Google Analytics przeprowadzony przez Certyfikowanego Trenera Google AdWords

PROGRAM:

  1. Przedstawiamy Google Analytics - co to jest, jak działa, jakie daje możliwości
  1. Po co nam Google Analytics?
  • Sztuka stawiania pytań jako droga do pełnego wykorzystania Google Analytics na własne potrzeby
  1. Konstruowanie planu pomiarów na potrzeby swojej witryny
  • Wybór miar istotnych z punktu widzenia własnej witryny
  • Definiowanie celów dla swojej witryny
  1. Jak prowadzić analizę źródeł ruchu przychodzącego?
  • Skąd biorą się odwiedzający
  • Które kampanie były skuteczne
  • Jakie źródła są najcenniejsze
  • Mierzenie ruchu z kamapanii Adwords, Facebook, mailingowych i innych
  1. Jak analizować zachowanie użytkowników w witrynie?
  • Które strony odwiedzili
  • Gdzie spędzali najwięcej czasu
  • Czego szukali
  1. Kim są użytkownicy mojej witryny?
  • Co o nich wiemy
  • Jak wykorzystać dane demograficzne
  1. Czy wszystko działa jak należy?
  • Czy witryna realizuje swoje cele
  • Co można poprawić
  1. Google Analytics w służbie e-commerce
  •  Śledzenie transakcji i wykorzystanie danych do optymalizacji sklepu
  1. Nie trać kontaktu z danymi
  • W jaki sposób tworzyć raporty, które zrozumie nawet szef.
  1. Gdzie zdobywać wiedzę?
  • Godne polecenia źródła wiedzy nt. Google Analytics

PROWADZĄCY:

Paweł Bilczyński - od ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Certyfikowany trener Google AdWords. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od pięciu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od 2010 roku, jako uczestnik programu Google Partners poszerza swoją wiedzę i doświadczenie. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu Google - Internetowe Rewolucje

 

CZAS TRWANIA: 1 dzień/9 godzin szkoleniowych

MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, ul. Harcerzy Września 1939 nr 3, Budynek A GWSH

NAJBLIŻSZY TERMIN: 06.10.2016r., godz. 9.00-17.00

KOSZT UCZESTNICTWA: 690 zł brutto/osobę

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia

INFORMACJE I ZAPISY: Magdalena Baron, Katarzyna Westerowska
tel. 32 357 06 06, 32 357 06 05, 696 728 230,696 721 366 e-mail: szkolenia@gwsh.pl

Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Krajowa Izba Biegłych Rewidentów Partner - Marco Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWC Partner - BZWBK Partner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+