Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka

Google AdWords BootCamp - dwudniowe warsztaty

Drukuj

CEL SZKOLENIA:

  • Nabycie umiejętności samodzielnego budowania i zarządzania kampaniami Google AdWords na większą skalę
  • Przećwiczenie nabytych umiejętności w praktyce

PLANOWANE EFEKTY I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak budować i zarządzać dużymi kampaniami przy użyciu dostępnych narzędzi
  • Jak dzięki automatyzacji oszczędzić czas potrzebny na pracę z kampaniami
  • Jak zarządzać kampaniami aby wydatki na reklamę były skuteczniejsze

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Samodzielnego zbudowania kampanii Google AdWords
  • Sprawnego zarządzania wydatkami na kampanię
  • Oceny wyników kampanii Google AdWords

Uczestnicy otrzymają:

  • Google AdWords Link Bundle – zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy
  • Bezpłatny audyt skuteczności swojej kampanii przeprowadzony przez Certyfikowanego Trenera Google AdWords
  • Kupon "Wydaj 100 zł, a otrzymasz 250 zł" na kampanię Google AdWords dla nowych reklamodawców

PROGRAM:

Google AdWords BootCamp to dwudniowe warsztaty dla osób, które mają pomysł na kampanię Google AdWords i chcą wdrożyć go w życie pod okiem trenera.

Podczas Google AdWords BootCamp będziemy pracować tylko z przykładami Uczestników zajęć. Warto przygotować listę swoich pytań i jak najwięcej informacji o założeniach kampanii. 

Dla osób, które będą najlepiej przygotowane mamy specjalną zachętę: 4 osoby spośród uczestników, które dostarczą najbardziej szczegółowe informacje dotyczące swojej reklamy otrzymają budżet na prowadzenie próbnej kampanii w wysokości 600 zł!

Kampanie przygotowane w czasie pierwszego dnia szkolenia będą prowadzone pod okiem trenera w okresie miedzy pierwszym i drugim zjazdem BootCampu i zostaną poddane analizie w czasie drugiego dnia szkolenia.

Program zawiera zagadnienia ze szkoleń na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym (AdWords 101 i AdWords 102) wybrane pod kątem potrzeb uczestników.

  1. Platforma reklamowa Google AdWords - co to jest, jak działa, jakie daje możliwości
  1. Poznaj składowe skutecznej kampanii:
  • Teksty reklamowe
  • Słowa kluczowe
  • Strona docelowa
  1. Jak pisać dobre reklamy
  • Cechy skutecznego przekazu reklamowego
  • Zasady redagowania tekstów reklam
  1. Jak wybrać właściwe słowa kluczowe do swojej kampanii
  • Metody doboru właściwych słów kluczowych
  • Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych użytych w kampanii
  1. Jakie ustawienia wybrać dla swojej kampanii
  • Grupa docelowa
  • Zasięg terytorialny
  • Urządzenia
  • Harmonogram
  • Budżet
  1. Jak mierzyć skuteczność kampanii?
  • Wybór celów kampanii
  • Sposoby mierzenia celów kampanii
  • Wykorzystanie danych do zarządzania kampanią
  • Wybierz odpowiedni dla siebie model śledzenia konwersji
  1. Optymalizacja wyników kampanii
  •  W jaki sposób poprawiać skuteczność kampanii

PROWADZĄCY:

Paweł Bilczyński - od ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Certyfikowany trener Google AdWords. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od pięciu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od 2010 roku, jako uczestnik programu Google Partners poszerza swoją wiedzę i doświadczenie. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu Google - Internetowe Rewolucje

 

 

CZAS TRWANIA: 2 dni/18 godzin szkoleniowych

MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, ul. Harcerzy Września 1939 nr 3, Budynek A GWSH

NAJBLIŻSZY TERMIN: 19.11.2016, 26.11.2016r., godz. 9.00-17.00

KOSZT UCZESTNICTWA: 1 100 zł brutto/osobę

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia

INFORMACJE I ZAPISY: Magdalena Baron, Katarzyna Westerowska
tel. +48 32 357 06 06, 32 357 06 05, 696 728 230, 696 721 366, e-mail: szkolenia@gwsh.pl

Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Krajowa Izba Biegłych Rewidentów Partner - Marco Partner - Zakłady Mięsne Henryk Kania Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWC Partner - BZWBK Partner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+