Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka

Google AdWords dla początkujących - AdWords 101

Drukuj

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli firm z sektora MŚP, pracownikó działów marketingu, pracowników agencji marketingowych, osób odpowiedzialnych za obecność firmy w sieci oraz osóby, które chcą rozpocząć pracę w sektorze marketingu internetowego.

CEL SZKOLENIA:

  • Nabycie umiejętności pozwalających na przygotowanie skutecznej kampanii reklamowej Google AdWords na swoje potrzeby
  • Nabycie umiejętności niezbędnych do oceny jakości pracy zewnętrznego podmiotu (agencji interaktywnej, freelancera) lub pracownika prowadzącego kampanię Google AdWords dla firmy

PLANOWANE EFEKTY I KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Uczestnicy dowiedzą się:

  • W jaki sposób budować skuteczne kampanie
  • Jak trafić do właściwej grupy docelowej
  • Jak przygotować stronę docelową dla kampanii
  • Jak rozszerzyć zasięg swojej kampanii
  • Jak wyznaczyć cele i ocenić jakość pracy agencji prowadzącej dla nich kampanię

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Pisania skutecznych tekstów reklamowych
  • Doboru właściwych słów kluczowych
  • Tworzenia kampanii na własne potrzeby
  • Oceny wyników kampanii Google AdWords
  • Prowadzenia współpracy z agencją interaktywną na warunkach partnerskich

Uczestnicy otrzymają:

  • Google AdWords Link Bundle – zestaw linków do przydatnych narzędzi i źródeł wiedzy
  • Bezpłatny audyt skuteczności swojej kampanii przeprowadzony przez Certyfikowanego Trenera Google AdWords
  • Kupon "Wydaj 100 zł, a otrzymasz 250 zł" na kampanię Google AdWords dla nowych reklamodawców

 PROGRAM:

  1. Przedstawiamy platformę reklamową Google AdWords - co to jest, jak działa, jakie daje możliwości
  1. Poznaj składowe skutecznej kampanii:
  • Teksty reklamowe
  • Słowa kluczowe
  • Strona docelowa
  1. Jak pisać dobre reklamy
  • Cechy skutecznego przekazu reklamowego
  • Zasady redagowania tekstów reklam
  1. Jak wybrać właściwe słowa kluczowe do swojej kampanii
  • Metody doboru właściwych słów kluczowych
  • Sposoby oceny skuteczności słów kluczowych użytych w kampanii
  1. Jak przygotować stronę docelową na potrzeby kampanii
  2. Jakie ustawienia wybrać dla swojej kampanii
  • Grupa docelowa
  • Zasięg terytorialny
  • Urządzenia
  • Harmonogram
  • Budżet
  1. Jak mierzyć skuteczność kampanii
  • Wybór celów kampanii
  • Sposoby mierzenia celów kampanii
  • Wykorzystanie danych do zarządzania kampanią
  1. Współpraca z agencją interaktywną
  • Fakty i mity na temat Google AdWords
  • Jak wybrać agencję
  • Współpraca na warunkach partnerskich

PROWADZĄCY:

Paweł Bilczyński - od ponad dziesięciu lat związany zawodowo z marketingiem. Certyfikowany trener Google AdWords. Doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek. Od pięciu lat wykorzystuje w pracy narzędzia marketingu internetowego. Od 2010 roku, jako uczestnik programu Google Partners poszerza swoją wiedzę i doświadczenie. Koordynator i trener ogólnopolskiego projektu Google - Internetowe Rewolucje.

 

 

CZAS TRWANIA: 1 dzień/9 godzin szkoleniowych

MIEJSCE REALIZACJI: Katowice, ul. Harcerzy Września 1939 nr 3, Budynek A GWSH

NAJBLIŻSZY TERMIN: 13.10.2016, godz. 9.00-17.00

KOSZT UCZESTNICTWA: 590 zł brutto/osobę
Koszt pakietu dla osób zapisujących się na szkolenia Googole Adwords dla początkujących i średniozaawansowanych: 1 180 zł brutto/osobę!

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia

INFORMACJE I ZAPISY: Magdalena Baron, Katarzyna Westerowska
tel. 32 357 06 06, 32 357 06 05, 696 728 230, 696 721 366, e-mail: szkolenia@gwsh.pl

Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Krajowa Izba Biegłych Rewidentów Partner - Marco Partner - Zakłady Mięsne Henryk Kania Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWC Partner - BZWBK Partner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+