Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korgantego - Uczelnia Akademicka

Portal Facebook i jego potencjał komunikacyjny

Drukuj

Szkolenie przeznaczone jest dla właścicieli z sektora MŚP, pracowników działów marketingu, początkujących pracowników agencji marketingowych oraz wszystkich zaintetesowanych tematyką social media.

CEL SZKOLENIA:

  • Nabycie umiejętności pozwalających w skuteczny sposób zarządzać komunikacją firmy na portalu Facebook
  • Zdobycie wiedzy pozwalającej na realizowanie mierzalnych i efektywnych kampanii z wykorzystaniem funkcjonalności darmowych i płatnych na portalu
  • Umiejętność kontroli zewnętrznego podmiotu (agencji/freelancera) prowadzącego komunikację w sieci dla firmy

PLANOWANE EFEKTY I KORZYŚCI UCZESTNIKÓW:

Uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak przygotować kanał na Facebooku tak, aby najefektywniej wykorzystać jego możliwości
  • Jak budować społeczność, która odpowiada naszym oczekiwaniom i angażuje się w komunikację z firmą
  • Jak planować działania komunikacyjne, tak aby przynosiły zamierzone efekty i realizowały cele firmy lub organizacji

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Samodzielnego zarządzania kanałem firmowym na portalu Facebook
  • Wykorzystywania wszystkich funkcjonalności portalu w działaniach komunikacyjnych
  • Efektywnego zarządzania kampaniami reklamowymi na portalu

PROGRAM:

1.   Facebook a liczby

2.   Facebook w Polsce

3.   Podstawowe cele działalności na portalu Facebook

4.   Zawiłości regulaminu portalu Facebook

5.   Marka a osoba prywatna

6.   Jak zacząć jako marka w social media – tworzenie fanpage’a

7.   Zbieranie publiczność – możliwości zebrania fanów już w początkowym etapie działalności

8.   Komunikacja na portalu:

      ·       Posty zawieszone i wyróżnione

      ·       Relacje marka - użytkownik prywatny

      ·       Edge Rank

9.   Targetowanie postów do wybranych grup odbiorców

      ·       Czym jest targetowanie postów

      ·       Co daje nam targetowanie wpisów

10. Komunikowanie się jako marka wewnątrz Facebook’a

      ·       Głos na portalu

      ·       Wypowiadanie się poza własną stroną

      ·       Marketing szeptany

11. Analiza statystyk

      ·       Co daje nam dostęp do statystyk

      ·       Jakie wnioski można z nich wyciągnąć

      ·       Jak często i jakimi narzędziami je analizować

12. Możliwości reklamowe portalu

      ·       Reklamy na portalu/manager reklam/Power editor

      ·       Targetowanie kampanii  - najdokładniejsze ze wszystkich dostępnych kanałów

      ·       Efektywność i pomiar rezultatów

      ·       Podstawowe sposoby na optymalizację kosztów reklamy, czyli jak zaoszczędzić 50% budżetu

13. Bardziej rozbudowane aplikacje i planowanie konkursów

      ·       Zastosowania aplikacji

      ·       Konkursy i ich regulaminy na portalu

14. Kryzysy na portalu

15. Użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu

      ·       Narzędzia do monitorowania social media

      ·       Narzędzia do skracania linków

      ·       Narzędzia analityczne

16. Case studies – najlepsze realizacje w social media

KADRA DYDAKTYCZNO- SZKOLENIOWA

Jakub Nagórski - specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec. Jako współwłaściciel agencji kreatywnej tworzy kampanie marketingowe dla podmiotów o różnym zasięgu – od małych firm regionalnych, przez samorządy, po międzynarodowe korporacje. Regularnie występuje jako prelegent na eventach związanych z marketingiem i mediami społecznościowym na terenie całej Polski. Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends), lokalnych i regionalnych.

 

 

 

CZAS TRWANIA: 2 dni, 16 h szkoleniowych

NAJBLIŻSZY TERMIN: 25-26.11.2016r., godz. 9.00-16.00

MIEJSCE REALIZACJI:  Katowice, Budynek A GWSH, ul. Harcerzy Września 3

KOSZT UCZESTNICTWA: 650 zł brutto/osobę

CENA OBEJMUJE: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia.

INFORMACJE I ZAPISY: Magdalena Baron, Katarzyna Westerowska
tel. +48 32 357 06 05/06, 696 728 230, e-mail: szkolenia@gwsh.pl

Członek - Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich Członek - Alliance, Universities For Democracy Członek - Światowa Organizacja Turystyki Członek - European Council for Business Education Akredytacja - Stowarzyszenie Edukacji Menedżerskiej Forum Członek - Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach Członek - Instytut Gospodarki Nieruchomościami Partner - IBM Partner - Kamsoft Partner - Alstom Partner - Krajowa Izba Biegłych Rewidentów Partner - Marco Partner - Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości Członek - Ogólnopolska Sieć Biur Karier Partner - Capgemini Partner - PWC Partner - BZWBK Partner - Ataxo Partner - Kariera w Finansach.pl Partner - Górnośląskie Forum Informatyczne Partner - Jobs.pl Partner - e-kapita.pl Partner - mlody-inzynier.pl Partner - Cyclad Partner - DlaStudenta.pl Partner - HRInvestment Partner - Rockwell Automation Partner - Randstad Partner - Eures Partner - ING Partner - Logotec Partner - Work Express Partner - Raben
gwsh.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
im. Wojciecha Korfantego

40-659 Katowice, ul. Harcerzy Września 3
tel. +48 32 35 70 500, 32 35 70 532

Erasmus+